jente 79 Skrevet 20. november 2007 #2801 Del Skrevet 20. november 2007 Skjønner godt at sambo ble ivrig... Tenk at dere kanskje er foreldre i løpet av dagen :rødme: Kjempespennende!!! Høres greit ut å bli hjemme så lenge du føler det er greit. Er jo ikke så moro å være på sykehus. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 20. november 2007 #2802 Del Skrevet 20. november 2007 Så lenge du føler det er trygt, vil jeg anbefale å vente hjemme, ja. Å tråkke på en fødestue på sykehuset er kjempekjedelig og utrolig langtekkelig. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. november 2007 #2803 Del Skrevet 20. november 2007 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2804 Del Skrevet 20. november 2007 20.november: Shatika 21.november: Impala 22.november: Toblerone (Menstermin) Limte inn deler av tippelista jeg... Sjansen er vel størst for at shatika eller Impala tipper rett da Jeg håper for angelou og sambo sin del at ikke jeg tipper rett hvertfall :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. november 2007 #2805 Del Skrevet 20. november 2007 Da har jeg ringt sambo - som ble LITT ivrig, og er på vei hjem i skrivende stund Snakka med føden, forklarte ståa og de mente jeg bare kunne være hjemme så lenge ikke vannet gikk og jeg følte meg trygg(er det jeg har lyst til også) - så skulle jeg bare ringe tilbake hvis det var noe som helst. Fikk beskjed om å ringe opp igjen når jeg følte at det ikke var noe alright å være hjemme lenger. Håper dette er det real thing nå, og at det ikke går over - da blir jeg sur altså Neida detta er the real thing veit du. Lille babyen har hørt på meg og skjønt at i dag er en flott dag å ha bursdag på! Limte inn deler av tippelista jeg... Sjansen er vel størst for at shatika eller Impala tipper rett da Jeg håper for angelou og sambo sin del at ikke jeg tipper rett hvertfall :dåne: Jeg har tippa i dag assa, siden det er bursda`n min og greier;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2806 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg har tippa i dag assa, siden det er bursda`n min og greier;) Ups.. Men det står ikke på lista angelou har laget altså... *retter* 20.november: Shatika, Grace 21.november: Impala 22.november: Toblerone (Menstermin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 20. november 2007 #2807 Del Skrevet 20. november 2007 Åh, her er det ting på gang, jo! Så spennende!! Da passa det jo bra at jeg er syk og er hjemme fra jobb i dag. For da har jeg jo mye større sjanse til å få med meg actionen! Masse lykke til angelou! Jeg tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. november 2007 #2808 Del Skrevet 20. november 2007 Åh, så spennende Masse lykke til, håper ikke det går lenge før dere har nurket i armene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. november 2007 #2809 Del Skrevet 20. november 2007 oi! spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 20. november 2007 #2810 Del Skrevet 20. november 2007 Endelig action jo Og ikke lenge på overtid heller Ønsker dere alle 3 masse lykke til, og håper det går fort og greit. Kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 20. november 2007 #2811 Del Skrevet 20. november 2007 Her skjer det saker og ting ser jeg Lykke til angelou! Tenk - nå er dere snart 3!! :-D Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. november 2007 #2812 Del Skrevet 20. november 2007 Hørt noe fra henne Toblis? Så spennende altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2813 Del Skrevet 20. november 2007 Nope, ikke hørt et knyst... Utålmodig allerede jeg jo :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #2814 Del Skrevet 20. november 2007 Det er du ikke alene om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. november 2007 #2815 Del Skrevet 20. november 2007 Nope, ikke hørt et knyst... Utålmodig allerede jeg jo :dåne: Da er vi to. Merker at jeg kjeder meg hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. november 2007 #2816 Del Skrevet 20. november 2007 Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 20. november 2007 #2817 Del Skrevet 20. november 2007 Lykke til angelou. Håper du har blitt mor i løpet av dagen. Spennende Skal komme innom litt senere igjen for å sjekke om det har skjedd noe mer. Heia angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. november 2007 #2818 Del Skrevet 20. november 2007 Når man snakekr om sola... Fikk nettopp sms av henne nå. Statusen er den samme; 5-10 min mellom rierene og de er greie å komme seg gjennom. Nå skal hun prøve å sove litt. God søvn, og fortsatt lykke til vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. november 2007 #2819 Del Skrevet 20. november 2007 Så spennende :rødme: Sov godt angelou og samle krefter til det du skal igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. november 2007 #2820 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg fikk ikke sovet noenting jeg når jeg hadde rier, selv om de ikke var ille. Var nok for spent tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå