Liljen Skrevet 15. november 2007 #2741 Del Skrevet 15. november 2007 Hei hei. Innom å sjekker jeg Blir utrolig spennende fremover her ja! Ha en flott torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 15. november 2007 #2742 Del Skrevet 15. november 2007 Innom for å oppdatere meg litt Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 15. november 2007 #2743 Del Skrevet 15. november 2007 Ifølge tippelista skal du føde i dag... Skjedd noe nytt eller? Neida.. Nurket kommer når h*n kommer h*n Ha en fortsatt flott torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. november 2007 #2744 Del Skrevet 15. november 2007 Ingen baby enda skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. november 2007 Forfatter #2745 Del Skrevet 15. november 2007 Ingen baby enda nei Forøvrig skikkelig hormonella i dag, bare griner og griner. Har akkurat kommet hjem fra svigers, måtte bare reise derfra når jeg kjente at jeg ikke greide å ta meg sammen lenger. Aner ikke hvorfor jeg griner en gang - snakk om irrasjonelt gravid kvinnfolk - forhåpentligvis bedre i morgen. Har følt meg skikkelig rar i hele dag, ikke vondt noen steder, bare skikkelig rar - akkurat som litt feber i kroppen, men har ikke feber heller I morgen blir nok en ny og bedre dag - har dog kjøpt julenissedrakt til nurkeliten idag da, og det var jo litt koselig. til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 15. november 2007 #2746 Del Skrevet 15. november 2007 Du er her ja. Tenk at det er temin ogm 2 dager :dåne: Dette er spennende dager altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. november 2007 #2747 Del Skrevet 15. november 2007 Hormonella er nok helt normalt ja Kanskje det er noe på gang siden du er rar i kroppen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 15. november 2007 #2748 Del Skrevet 15. november 2007 Det har enda ikke gått opp for meg helt at du snart sitter med nurket i armene. Kanskje til og med imorgen allerde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 16. november 2007 #2749 Del Skrevet 16. november 2007 Titter bare innom for å se om det skjer noe. Jeg tror også at det sikkert noe snart på gang siden du er så hormonell og det kjennes som om du har feber. Du må være obs på din helse tilstand i disse dager. Og hvis noe virker rart eller du er bekymret må du ringe føden for å avklare det. Håper du får en bedre dag i dag. Og at det ikke er lenge til du har en baby i armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. november 2007 #2750 Del Skrevet 16. november 2007 Uff, skjønner det ikke er no moro å grine av ingenting... (Har allerede merket selv at disse hormonene kan tulle det litt til for meg...) Kanskje det skjer noe i helga, men får vel kanskje håpe du slipper det. Du får vel familiebesøk i dag. Kose deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. november 2007 #2751 Del Skrevet 16. november 2007 Innom og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. november 2007 Forfatter #2752 Del Skrevet 16. november 2007 Har egentlig vært skåna for det meste av hormonutbrudd jeg, faktisk har jeg vært såpass stabil at samboer har sagt at han har vært heldig med meg Men, ble bedre igår da, fikk sitte litt i armkroken med min kjære og synes litt synd på meg selv (men, det er jo ikke synd på meg da ). Litt kos og klem og omsorg hjelper mot det meste det - snille kjæresten min :rødme: Nurkeliten har holdt meg våken i hele natt, men bortsett fra det kjenner jeg ikke noe spesielt. Kan jo hende det skjer noe snart, men enn så lenge smører jeg meg med tålmodighet. Formen er bra, jeg har ikke vondt noe sted, nurkeliten er veldig aktiv, så selv om jeg føler meg litt rar, så er det ikke sånn "skummelt"-rar. Tror kanskje det er nerver jeg, sånn forventningsfull, litt slik som når man skal til tannlegen (jeg har megatannlegeskrekk) eller ha eksamen Legen får nok rett i sine spådommer. Var hos han i uke 32 og da sa han at "den babyen der har det så fint inni magen din at han kommer nok ikke til å ville ut " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 16. november 2007 #2753 Del Skrevet 16. november 2007 Godt å høre at det er bedre i dag. Har vært ganske stabil jeg også. Derfor jeg plutselig ble så satt ut når jeg overreagerte så til de grader... Blir nok litt mye noen ganger... Kan skjønne du har sommerfugler i magen nå... Spennende :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 16. november 2007 #2754 Del Skrevet 16. november 2007 Det går nok bra skal du se Nurkeliten kommer når nurkeliten er klar Godt kjæresten er så omsorgsfull og forståelsesfull Klar for familiebesøk til helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. november 2007 #2755 Del Skrevet 16. november 2007 Ut kommer han nok God for deg at du ikke er fullstendig utslitt nå som du får besøk da. Kos deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 16. november 2007 #2756 Del Skrevet 16. november 2007 Du har sikkert dine grunner, men jeg syns det er merkelig at du skal ha overnattingsbesøk så nære termindato. Det kommer ikke til å skje hos meg. Jeg er ikke engang sikkert om jeg vil ha noe som helst besøk de første dager etter fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. november 2007 #2757 Del Skrevet 16. november 2007 God helg Angelou! Husk å knip til tirsdag.... Stor fra Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. november 2007 #2758 Del Skrevet 16. november 2007 Innom og sjekker God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 16. november 2007 #2759 Del Skrevet 16. november 2007 Innom og sjekker jeg og Jeg var i kjempeform den dagen fødselen startet, og angrer bittert på at jeg vasket hele huset istedet for å spare kreftene til fødselen. Så om du plutselig skulle få energikick - spar på kreftene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 17. november 2007 #2760 Del Skrevet 17. november 2007 Ja, spar på kreftene Det der er jeg helt enig i!! Ellers; innom å sjekker om det skjer noe :juhu: Ha en super helg. store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå