Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

:fnise: Godt hun skjønte at hun har tråkket litt over streken da. Folk som maser har jo ofte heller ikke antenner til å skjønne at nok er nok...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare godt ment da, og det skjønner jeg også, men hun har av og til litt problemer med å forstå at ting er litt annerledes nå enn da hun fikk barn for 50 år siden. Og at vi kanskje har lyst å gjøre ting litt annerledes enn hun har tenkt også :) Og så må jeg jo innrømme at "maselunta" mi er litt kortere enn den pleier å være nå om dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare godt ment da, og det skjønner jeg også, men hun har av og til litt problemer med å forstå at ting er litt annerledes nå enn da hun fikk barn for 50 år siden. Og at vi kanskje har lyst å gjøre ting litt annerledes enn hun har tenkt også :) Og så må jeg jo innrømme at "maselunta" mi er litt kortere enn den pleier å være nå om dagen :sjenert:

Mamma mi er også sånn. Hun tror at det som gjaldt for 27 år siden når hun hadde meg, gjelder fortsatt. Og nekter å godta at enkelte ting har forandret seg. :ler: Hun er full av kjerringsråd som hun tar for full alvor. Og når jeg sier at det skal jeg spørre jordmor om ved neste kontroll, så svarer hun bare "hva vet vel jordmor" :ler:

Svigemor er veldig greit, for samboeren har små søsken, så hun forstår at ting har forandret seg og blander seg ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er de fleste damene i familien ganske moderne av seg, enten det eller så legger de seg ikke borti - begge deler funker for meg :fnise: Eneste diskusjonen jeg har hatt med mamma er i forhold til babyklær, for i henhold til henne skal alle babyer, være seg jente eller gutt, ha hele drakter i pastellfarger med krage på - det er nemlig slik babyklær skal se ut..... vi er ikke helt enig der for å si det sånn :fnise:

Nå har jeg vært hos min siste time til jordmor. Alt var bare bra, hodet enda ikke festet seg helt, men godt innstilt. Har det ikke skjedd noe innen den 23.november må jeg huske å ringe føden for overtidskontroll dagen etter.

Har som vanlig sovet ca ingenting i natt, så nå skal jeg legge meg på sofaen og ta en aldri så liten høneblund. Har akkurat fortært to klementiner, nam, gleder meg til jul og til å slippe unna halsbrann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodet til knirket mitt festet seg jo i det vannet gikk..

plutselig var magen veldig lav blitt :ler:

(men det så jeg først i ettertid på bilder da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du sover/har sovet godt :)

Det er bra du får til å sove litt hvertfall.. Uansett om det er på dagen eller natten, så er det viktig med søvn. Mannen din vet jo at det kun er for en liten periode at det blir lite nattesøvn, så han holder nok ut :) Eller det ble litt feil.. Spørs om det blir så mye nattesøvn når endelig nurket har kommet? ;) Men han får nok farskapspermisjon regner jeg med?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ha de 14 dagene han har rett på når jeg kommer hjem fra sykehuset, og så har han i tillegg fått ferie i hele jula, så han har faktisk en del fri i begynnelsen - godt både for han og for meg det :)

Når han begynner å jobbe igjen blir det nok jeg som står opp om natta, må jo gi pupp uansett, og jeg kan jo sove på dagen når babyen sover. Synes det er litt misforstått likestilling at mannen skal være våken om natta når han tross alt skal på jobb dagen etter. Spørsmålet er jo om han FÅR sove, men det får jo tiden vise - han pleier å sove seg gjennom det meste..... Bortsett fra snorkinga mi, som visstnok er helt forferdelig om dagen - skjønner ikke det, jeg sover jo nesten ikke. Tydeligvis sover jeg så det høres når jeg først sovner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like spennende å sjekke ståa her! Ser fram til den dagen gullet kommer. :)

Håper du har fått slappet godt av nå. Viktig å lade batteriene! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! :klemmer: Jeg har vært innom deg hver dag altså, men ettersom jeg endelig har noen dager fri så har jeg bestemt meg for å prøve å holde meg unna pc'n.. Men det sklir litt ut da..

Nå kan jo skje når som helst nå!!!! Guri malla... Dette blir spennende altså.. Jeg har pakka bagen jeg også nå, så da spørs det om vi møtes.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

soving på dagtid funker ikke her :sjenert:

greier ikke å slappe av selv om jeg er trøtt....

men nå går det jo heldgivis bedre da.. da knirket sover emr og mer om natta.. var verre i starten.. da gikk jeg jo rudnt som en levende zoombie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

soving på dagtid funker ikke her :sjenert:

greier ikke å slappe av selv om jeg er trøtt....

men nå går det jo heldgivis bedre da.. da knirket sover emr og mer om natta.. var verre i starten.. da gikk jeg jo rudnt som en levende zoombie :ler:

Høres akkurat som hos oss i starten det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ser ei bærte vagge rundt i byen din i morgen, så er det kanskje meg.. :fnise: Skal på shopping.

Håper du får en god natt. Sov godt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...