Eve Luna Skrevet 11. november 2007 #2701 Del Skrevet 11. november 2007 Bare innom for å se om det skjer noe. Ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 11. november 2007 Forfatter #2702 Del Skrevet 11. november 2007 Formen er bare fin den, ikke noe tegn til noe som helst egentlig, så jeg tror fortsatt jeg har rett og kommer til å gå på overtid Er jo fremdeles igjen ei uke til termin også da Noen netter har jeg så vonde kynnere at jeg våkner av dem, mens andre netter, som i natt, så merker jeg ingenting. Det verste nå er egentlig at knærne mine slår seg vrang, så å komme seg av og på doskåla er et h******. Ønsker meg handikapdo Jeg har bare et ønske, og det er at hvis det ikke skjer noe i løpet av uka at han venter til over helga med å komme. Mamma og stefar kommer for å overnatte til helga og selv om de bare skal sove og spise frokost her så har jeg liten lyst til at fødselen skal sette i gang mens de er her. Så har han ikke kommet fredag synes jeg han pent kan vente til mandag med å komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 11. november 2007 #2703 Del Skrevet 11. november 2007 Huffda, ikke noe gøy å bli sittende fast på do heller da Ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. november 2007 #2704 Del Skrevet 11. november 2007 Til å måtte finne ut av ting selv, til masete svigers som bryr seg med alt(sambo hadde kongekommentar til svigerbestemor her om dagen: "det er vel best at han får bo med dere første året vel, så vi er sikker på at han overlever"), Kongekommentar Så spennende at det kan skje når som helst. Men kanskje greit å være forberedt på at det også kan ta litt tid. Man vet jo aldri når disse babyene bestemmer seg for å komme. Det går sikkert kjempegreit å bli vant til han. Merker jeg tenker litt på det selv. Jeg har aldri vært veldig interessert i babyer. Synes det er mest moro når de passerer året. Men får satse på at det blir annerledes når det blir min egen Har merket det også etter at vi begynte å tenke på barn selv at jeg plutselig synes det er litt mer moro. Får håpe dere slipper fødsel akkurat når dere har besøk. Selv om de sikkert synes det hadde vært moro... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 11. november 2007 #2705 Del Skrevet 11. november 2007 *oppdateringsrunde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 11. november 2007 #2706 Del Skrevet 11. november 2007 Bra sagt av samboeren din da.. hehe.. Godt å lese at du har det bra, så skal jeg krysse for at du slipper å gå på overtid Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 11. november 2007 #2707 Del Skrevet 11. november 2007 Du er her enda ja SKjønner godt tankene dine ang besøk og fødsel da. Du får passe på som best du kan og slappe av fremover da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. november 2007 #2708 Del Skrevet 12. november 2007 Takk for at du er innom dagboka mi, det er så koselig Jeg foreslår at du bare går noen dager på overtid, vi kan vel nærmere si at du føder neste tirsdag?? Veldig fin dag å ha bursdag på serru Følger spent med deg videre Angelou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2709 Del Skrevet 12. november 2007 Neste tirsdag er greit for meg Noen dager på overtid skal jeg takle på strak arm Er jo bare litt over ei uke til jo :dåne: egentlig har jeg bestilt fødsel i løpet av uka, hadde vært så praktisk i og med de hjemmefra kommer, da kunne de jo besøkt meg på sykehuset. Så torsdag hadde egentlig vært det beste Sambo er så god på kommentarene til svigerbestemor (svigermora mi er ganske kul, så vi har et kjempegodt forhold, og hun legger seg ikke borti ting - det er svigerbestemor som er problemet, i forhold til mas og sånn, ellers er hun verden snilleste dame altså). Hvis jeg sier noe blir hun dødelig fornærma i lengre tid, men sambo kan si hva han vil til henne, og hun synes fremdeles han er den snilleste gutten i hele verden Har alliert meg med søster`n nå og sagt at hvis det blir noe fødsel i helga så kaster jeg dem ut og sender dem til henne Var sikker på at det skulle begynne igår kveld jeg, hadde noen kynnere på rappen som var skikkelig vonde, men de gikk over, så i natt har jeg sovet som en stein, og sto ikke opp før klokka tolv. Satser på at kroppen jobber mot målet i smug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. november 2007 #2710 Del Skrevet 12. november 2007 Er litt mye meninger ofte i den eldre garde. Mormora til mannen er kjempesøt, så ingen problemer med henne. Men kan kjenne min egen bestemor litt igjen i det du sier Ønsket meg verktøy til jul et år, dette var mens jeg var alene. Hun kunne ikke fatte hva jeg skulle med verktøy Synes det er greit å kunne skru i en skrue jeg da... Heldigvis er min mormor veldig oppegående, så tror ikke jeg vil få noen kommentarer derfra når de får vite hva som er på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. november 2007 #2711 Del Skrevet 12. november 2007 Bare innom og sjekker ståa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 12. november 2007 #2712 Del Skrevet 12. november 2007 Ja! Torsdag passer bra Det er da jeg har tippet at han kommer hvis jeg husker riktig Innom med en mandags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 12. november 2007 #2713 Del Skrevet 12. november 2007 Håper du ikke trenger å vente så veldig mye lengre. De siste 11 dagene på overtid var veldig slitsomme synes jeg. Sover liksom ikke så godt lenger, og har en sånn konstant følelse av å være en skilpadde som noen har lagt på rygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. november 2007 #2714 Del Skrevet 12. november 2007 *Følger med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2007 #2715 Del Skrevet 12. november 2007 Ja, hadde man bare kunnet bestille fødsel... Men det er ennå 12 dager igjen til min tippedato altså... Sorry at det blir mye overtid altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 12. november 2007 #2716 Del Skrevet 12. november 2007 Godt mannen din vet å takle svigerbestemor, da Morsom kommentar. Hvordan var reaksjonen på den? Det nærmer seg. Tror alle her inne venter like mye som deg, men blir det for masete får du bare la være å lese Selv setter jeg meg til her inne og venter litt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 13. november 2007 #2717 Del Skrevet 13. november 2007 Spennende med ventetiden. Ser at jeg har tippet at babyen kommer i dag. Så det er best at du kommer i gang Det er vel grunnen til at jeg ikke spiller lotto lenger. Klarer ikke engang å tippe meg frem til den minste gevinsten. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. november 2007 #2718 Del Skrevet 13. november 2007 Spennende Vært litt negativ i tippinga mi, ser jeg. Håper det skjer før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 13. november 2007 #2719 Del Skrevet 13. november 2007 Håper du har en fin dag angelou! Og slapper av nå fram mot fødselen og den store dagen som nærmer seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. november 2007 Forfatter #2720 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Dagen idag går nok uten at noen baby kommer den også Helt ærlig så er jeg så innstilt på å gå på overtid, og har vært det hele tiden - så selv om jeg begynner å bli litt lei, så er det ikke uoverkommelig enda iallefall. Selv om beskrivelsen av en skilpadde som noen har lagt på ryggen er MEGET treffende Nattesøvnen blir ikke bedre akkurat, i natt har jeg vært våken hver time og mer enn det, men etter at sambo dro på jobb har jeg sovet som en stein. Stakkars, synes litt synd på han også, han sover jo, men blir jo forstyrret av at jeg står opp hele tiden, og ikke minst stønner og bærer meg hver gang jeg skal snu meg Skulle vel egentlig hatt permisjon han også I dag tenkte jeg å ta meg en tur på Skeidar, har lyst på ny julestjerne eller noe sånn å ha i vinduet i adventstida. Har ei fra før, men den henger i gangen, så har ikke så mye glede av den, lyst på ei på stua også, det blir så koselig lys av dem - og jeg blir jo hjemme hele dagen. Og så må jeg handle litt mat - er skikkelig matlei om dagen, så sliter maks med å komme på middagsmat hver dag. Fikk lønn for første gang igår etter permisjonsstart, 80 %, men var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd(var litt usikker i forhold til skatt og sånn) - så skal nok overleve på det. Får jo barnetrygd i tillegg, men den skal jeg prøve å spare litt av da Håper alle får en fin dag Edit: reaksjonen til svigerbestemor var øredøvende stillhet og etter det har hun faktisk ikke kommet med noen sånne kommentarer Hun holdt på å si noe her om dagen, men tok det i seg hørte jeg Endret 13. november 2007 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå