Toblerone Skrevet 31. oktober 2007 #2621 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes det er en uting å komme på besøk før man blir invitert jeg da, når det gjelder barselsbesøk... Ellers er jeg ikke så sær på avtaler i forbindelse med besøk, folk må gjerne komme uanmeldt til meg, men akkurat i forbindelse med barsel er jeg bastant ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 31. oktober 2007 #2622 Del Skrevet 31. oktober 2007 Toblerone Vi hadde bare to barselsbesøk (en uke etter) og jeg synes det var slitsomt nok det. Spesielt hvis man må holde på med pumping, flasker og alt sånt tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. oktober 2007 #2623 Del Skrevet 31. oktober 2007 på mitt sykehus var det kun i visittiden de slapp inn andre enn far/søsken inn på selve barselposten. skulle man ha besøk utenom dette måtte man gå ned i på et rom som lå på utsiden av barselposten (men som da var for oss på barsel og ikke andre pasienter). veldig greit synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2624 Del Skrevet 1. november 2007 Slik er det hos oss også Pasha - heldigvis Må for 38 uker i dag :dåne: Kroppen min begynner å modne har jeg funnet ut, jeg har jo aldri hatt noe særlig til kynnere, men nå kommer de på løpende bånd, særlig om natta - og noen er så vonde at jeg våkner av dem også.... Og så er jeg stiv og støl HELE tiden, knærne begynner å bli skikkelig vonde, å sette seg på doskåla er et mareritt, og det gjør jeg ganske ofte (gammel håndballspiller med utslitte knær....) Fikk handla litt julegaver igår da, så nå har jeg kontroll på alle som skal sendes hjem - deilig! Sitter å funderer på om jeg skal komme meg i dusjen.....Skal bake ei kake i dag, for tenkte jeg skulle stikke innom jobben med kake og vise fram bilen i morgen. Og så skal jeg hente søs på stasjonen klokka to, oi, tror jeg må løpe i dusjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. november 2007 #2625 Del Skrevet 1. november 2007 for 38 uker Nå er det jammen ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 1. november 2007 #2626 Del Skrevet 1. november 2007 Nå er du innenfor termin +/- 2 uker! Jeg har ventet og ventet på babyen, men nå som det nærmer seg med stormskritt, så begynner jeg å tenke at jeg er langt fra klar! Hadde nok fått sjokk om det hadde startet idag! Kjenner forresten igjen det med kynnerne, her kommer de også om natta. Sover derfor vanvittig dårlig om natta, og kjempebra om formiddagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 1. november 2007 #2627 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg husker hvordan det var å gå på do under fødselen. Trodde seriøst at jeg måtte få hjelp til å komme opp igjen Får håpe at du slipper å gå over tida. Det er slitsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. november 2007 #2628 Del Skrevet 1. november 2007 Synes du virker overraskende oppegående og aktiv til å bare være 2 uker igjen jeg... Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. november 2007 #2629 Del Skrevet 1. november 2007 38 uker! Da kan det skje noe når som helst... Ikke for å skremme deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2007 #2630 Del Skrevet 1. november 2007 Hurra for 38 uker :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 1. november 2007 #2631 Del Skrevet 1. november 2007 for 38 uker!!! Plutselig har du et lite nurk i armene dine som du har ventet og lengtet så lenge på!!!! :juhu: Du har så masse å glede deg til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 2. november 2007 #2632 Del Skrevet 2. november 2007 Det er bare 6 dager til første dato på tippelista di jo :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. november 2007 #2633 Del Skrevet 2. november 2007 God helg, angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. november 2007 #2634 Del Skrevet 2. november 2007 Hei hei. Jøss, over 38 uker... :dåne: Tiden går så fort. Tenk at om under 4 uker er du blitt mamma :rødme: Håper du får en fantastisk helg store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2635 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg blir ikke skremt av at det kan skje når som helst, for det har jeg nemlig ikke noen tro på Gleder meg til å få fødselen overstått da, må si det Har pakka sykehusbagen da, unntatt toalettsaker Kjenner at jeg må roe ned tempo litt, igår dreiv jeg med noe absolutt hele dagen og bekkenet var helt j****, greide nesten ikke å gå på kvelden. Men, nå er fryseren full, så jeg kan uansett ikke bake noe mer på ei stund Er nesten ikke sliten og trøtt da, så føler jeg har energien til å holde på, men det begrenser seg på grunn av fysikken. Nå skal jeg løpe i dusjen og reise en tur innom jobb med kake for å hilse på og vise fram ny - bilen Riktig god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. november 2007 #2636 Del Skrevet 2. november 2007 Håper du har hatt en fin dag angelou! Det høres ut som om du stadig er på farten til tross for "det store" nurket du bærer på.. Du må passe på å ikke fremskynde fødselen pga. stress Det er viktig å ta seg tid til å roe seg ned og slappe av før den store dagen kommer Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 2. november 2007 #2637 Del Skrevet 2. november 2007 Innom med en klem. Synes du akkurat testet positivt jeg, og nå er du snart mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 3. november 2007 #2638 Del Skrevet 3. november 2007 Hei hei, vennen Håper du koste deg på jobben med kake og fremvisning av ny-bilen. Må si meg enig med Simpleminded, du må passe på deg selv nå å ikke stresse for mye!! Samle krefter til fødselen er veldig viktig! Ha en fortsatt fantastisk helg store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 3. november 2007 #2639 Del Skrevet 3. november 2007 SIer som de andre -ikke stress for mye og mitt beste tips er å prøve å ta deg en middagslur hver dag nå fremover. Den kan hjelpe deg mye om en fødsel kan bli lang. Hilsen ei som ikke gjorde det..... Håper det er bra med dere!!! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2640 Del Skrevet 3. november 2007 Kan trøste alle dere " hønemødrene" med at jeg ikke stresser det minste selv om jeg har hatt ei aktiv uke. Tvert imot så koser jeg meg med å ha energien til å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen - sover leeenge om morran og legger meg tidlig om kvelden, så her lades batteriene ja Var veldig koselig å være innom jobben, vi spiste kake, drakk kaffe og skravla i to timer. Det begynner å gå opp for meg at jeg snart skal igjennom en fødsel, våkna et par ganger i natt også av kynnere som var såpass vonde at jeg faktisk måtte puste meg igjennom dem. Men, det kommer bare en i slengen, så det er nok bare kroppen som forbereder seg til det som skal skje. Sambo er sikker på at nurkeliten kommer litt for tidlig og får et lite hjerteinfarkt hver gang han ser det er jeg som ringer Skal til jordmor på mandag, så er spent på om hodet er helt festa nå, det ser og kjennes ut som om han har flyttet seg enda lenger ned i bekkenet. Håper det er det da, slik at HVIS vannet skulle gå så slipper jeg å slenge meg ned på rygg midt i gågata Idag lå jeg og sambo og kosa oss i senga til klokka var tolv, prøver å nyte den siste tiden vi bare er to sammen, hvem veit jo hvilken helg som blir den siste med bare oss to. Men, slik som jeg gleder meg til å bli en liten familie :rødme: Sikker på at sambo kommer til å bli verdens beste pappa som alltid kommer til å være den store tryggheten i livet vårt ... litt sentimental om dagen jeg, men shit au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå