Mrs N Skrevet 24. oktober 2007 #2561 Del Skrevet 24. oktober 2007 Deilig med permisjon da! De første ukene var de kjedeligste synes jeg, etter det var det ikke så verst. Jeg håper du har kabel-tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. oktober 2007 #2562 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer med ny bil. Skal bli deilig kan jeg tenke meg Vi har en fin ordning. Jeg kjører den beste bilden, mannen den gamleste. Eneste avvik er hvis han skal ha med voffs. Greiest med hund i stasjonsvogn... Dette gjelder selv om vinteren når bilen "hans" (den er registrert på meg) står ute og må skrapes og han reiser klokka 6 om morran Mens jeg kan sette meg i bilen "min" (den er registrert på han) som står isfri i garasjen et par timer etterpå. Ganske snill mann ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 24. oktober 2007 #2563 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Gratulerer med bil Jeg synes ikke det skal være nødvendig å sloss om hvem som skal kjøre den nye, beste bilen i det hele tatt jeg, det er selvfølgelig den som har ungen . Akkurat nå er jo det deg uansett, og det kan man ikke klage på. Jeg forstår ikke de mannfolka som kjører et nytt glis fordi de skal være kule på jobb o.l. mens kona og barna humper rundt i et farlig gammelt vrak(satt veldig på spissen altså ). Skulle tro at de heller ønsket at det kjæreste de har er best mulig sikret? Her i huset blir den nyeste "barnebil", siden den har isofix-fester og den eldste ikke har det. Og så er den ti år yngre og klart sikrere for minimoyen... Velkommen etter i permisjon forresten. Jeg har hatt det i snart to uker, og har ikke klart å holde meg unna jobb . Var der seinest i går og hjalp litt til noen timer, tar nok en tur i morra også, det er deilig å ikke sløve seg helt bort her hjemme, men komme seg ut og treffe folk. Vi har ikke avslutning for dem som går i permisjon vi, men de disker opp med kake når en kommer for å vise ungen i stedet Endret 24. oktober 2007 av Tinúviel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2564 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har kabel TV og internett - heldigvis Blir nok jeg som kjører nybilen etterhvert ja, det er meningen også det. Enn så lenge skal nok sambo få kjøre den, bilen min er så trygg og god selv om den er gammal, og det blir jo ikke mye kjøring på meg en stund uansett. Kjører stort sett bare til og fra jobb jeg, og nå er det slutt på det - selv om jeg nok kommer til å stikke innom og hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. oktober 2007 #2565 Del Skrevet 24. oktober 2007 Grattis med ny bil! Hva ble det? Her i huset kjøpte vi to ganske like bruktbiler for et år siden, så vi er fornøyde begge to. Sambo gruer seg riktignok litt til å bytte bort stasjonsvogna mot min sedan, når babyen kommer, men det blir nok en vanesak for ham. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #2566 Del Skrevet 25. oktober 2007 Her i huset har det vært litt slik MIN bil og HANS bil - så det blir rart å få en som er VÅR bil To stasjonsvogner da, og jeg liker veldig godt sambo`s bil også jeg så har slettes ikke noe imot å kjøre den - og den er stor og trygg, så nurkeliten sitter godt i den også. Nybilen blir iallefall konebil når jeg skal begynne å jobbe igjen, for jeg har en del lengre vei på jobb enn sambo. Og så skal det legges til at sambo er ganske opptatt av at hans lille underverk skal kjøre trygt og standsmessig, det er derfor vi har kjøpt ny bil da Sender deg en PM jeg Eeyore, er litt paranoid i forhold til gjenkjennelse jeg skjønner du Og så må jeg for 37 uker idag og for at nurkeliten ikke er prematur lengre, tenk det da :rødme: Og for siste arbeidsdag I dag skal jeg rydde bort personligheten min fra kontoret så vikaren min får begynne med blanke ark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 25. oktober 2007 #2567 Del Skrevet 25. oktober 2007 :hoppe: :hoppe: for 37 uker at nurkeliten ikke er prematur og permisjonstart :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. oktober 2007 #2568 Del Skrevet 25. oktober 2007 for 37 uker Ja, nå kan nurkeliten bare komme Det blir jo sååå spennende!! Ha en flott dag store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. oktober 2007 #2569 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hurra for 37 uker Nå er det jammen meg ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 25. oktober 2007 #2570 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gratulerer med 37 uker! Nå er han ikke lenger prematur og kan komme når det passer ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 25. oktober 2007 #2571 Del Skrevet 25. oktober 2007 heia for 37 uker. Nå er det ikke lenge igjen for deg heller. Spennende tider. Antar at alt er klart for velkommsten til den lille? Utstyret er kjøpt inn og på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. oktober 2007 #2572 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så spennendes! Nå er det bare å roe seg ned og forberede seg for fødselen og tiden etterpå... Jeg har ei venninne som nettopp har født, og hun storkoser seg hjemme med den lille Hun sier det er rart hun ikke er mer sliten enn det hun er, men nevnte også at hun har fått et ekstra energilager nå som hun er blitt mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #2573 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Tror jeg har det meste av utstyr på plass nå ja, skal gjøre i stand vogga over helga hadde jeg tenkt, og kanskje pakke sykehusbagen. Klærne - iallefall de minste av dem - er vasket og lagt på plass i kommoden, kluter, håndklær og tepper er vasket og ligger pent plassert i hyller under stellebordet. Vogna står klar på stua med lammeskinn oppi, og bilstolen er klar for å monteres i nybilen Igår kjøpte vi faktisk bleier, våtservietter, ammeinnlegg og babyolje - følte meg helt rar jeg, akkurat som om jeg gjorde noe ulovlig - jeg har jo ikke barn, hvorfor skal jeg kjøpe bleier liksom Vet ikke hva annet jeg trenger til stell enn babyolje egentlig...... Noen som har tips? Rumpekrem av noe slag kanskje? Endret 25. oktober 2007 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 25. oktober 2007 #2574 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har ikke kjøpt noen salver jeg... Er tilhenger av minst mulig stæsj. Pudder/potetmel tenker jeg kommer til å bli brukt, for en tørr og ren stump blir sjeldent sår, såfremst det ikke er snakk om eksem. Men kanskje jeg kjøper en tube Inotyol i tilfelle krise. Litt kjipt å stå der en helg når alt er stengt med en fryktelig sår stump Ellers så har jeg jo jojobaolje fra før, kanskje jeg kjøper litt jordnøttolje. Har kjøpt en pakke bleier, og en pakke våtserietter. Tok de miljømerkede fra coop, uten lotion, mener jeg. Og så skal jeg kjøpe mesoft kompresser, jeg elsker å bruke de på jobb, kjempemyke er de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 25. oktober 2007 #2575 Del Skrevet 25. oktober 2007 Forresten, du vet det sikkert fra før, men det er kjempefint å bruke olje på en kompress for å fjerne seig avføring. Den første avføringen (mekonium) er gjerne vanskelig å tørke bort. Så slipper han å bli sår på grunn av mye gnukking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #2576 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei, det visste jeg ikke. Noterer ned Mesoft-kompresser og pudder Og så tenkte jeg å kjøpe meg sånn Purelan - krem til puppa mine, regner med de blir litt såre.... Inotyol - salve? Er det tingen for såre stumper altså? Greit å ha i tilfelle sikkert. Men, jeg er også tilhenger av jo mindre stæsj, jo bedre, absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 25. oktober 2007 #2577 Del Skrevet 25. oktober 2007 Her høres det ut som alt er i rute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #2578 Del Skrevet 25. oktober 2007 Som den listomanen og kontrollfreaken jeg er så skulle det vel bare mangle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #2579 Del Skrevet 25. oktober 2007 Prisonbreak :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 25. oktober 2007 #2580 Del Skrevet 25. oktober 2007 Inotyol - salve? Er det tingen for såre stumper altså? Greit å ha i tilfelle sikkert. Men, jeg er også tilhenger av jo mindre stæsj, jo bedre, absolutt! Du får den på apotek. Den er veldig seig, så når jeg bruker den på jobb (forøvrig på godt voksne stumper), så har jeg hansker på og gnir den godt inn på hansken for å varme den. Da får man smurt på et tynt lag, og den blir lettere å smøre inn. Nå bruker man jo ikke hansker hjemme, så jeg må finne på en lur måte å varme den på... Og ja, brystvortekrem trenger jeg og sikkert, men tror jeg går for den fra Weleda (mener de har en). Er ikke så glad i lanolinbaserte produkter... Men det er jo smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå