Flying Skrevet 4. oktober 2007 #2461 Del Skrevet 4. oktober 2007 Åj, 34 uker! Vi begynner på ny uke den samme dagen vi. Jeg er 32 i dag. Bare så du vet det så ber jeg om at de skal bytte nick på meg i dag. Er så lei av Isdronningen. Liksom så kaldt og arrogant nick. Vil ha tilbake mitt gamle jeg. Så snart så kommer jeg som Flying. Passer bedre om dagen, for det er jo det jeg gjør... Svever på en rosa sky. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 #2462 Del Skrevet 4. oktober 2007 for 34 uker sammen med deg. Bra at du har sovet godt, men ikke bruk opp all energien på jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. oktober 2007 #2463 Del Skrevet 4. oktober 2007 :hoppe: for 34 uker!!! Godt å høre at du får slappet litt av. Blir så sliten når man ikke får sove ordentlig. Men er vel kanskje en forberedelse til det som kommer Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 4. oktober 2007 #2464 Del Skrevet 4. oktober 2007 34 uker, her går det unna Jeg tipper forresten 17 nov, altså UL-terminen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 4. oktober 2007 #2465 Del Skrevet 4. oktober 2007 Spennendes det her angelou! Jeg er også født i november, men nurket ditt blir nok ikke født på min dag da det er 10 dager tidligere enn dagen jeg har tippet på vei! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 5. oktober 2007 #2466 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tipper 16. november jeg! Og hopper litt for 34 uker gjør jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. oktober 2007 #2467 Del Skrevet 5. oktober 2007 God helg, angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2468 Del Skrevet 5. oktober 2007 Måtte bare innom for å ønske deg god helg jeg vennen! Håper formen er bra og at du bare skal kose deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2469 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå har jeg akkurat sett siste episode av jordmødrene på TV - tenk å få tre babyer på en gang da Så nå sitter jeg bare og venter på at sambo skal komme hjem fra jobb, så vi kan reise hjem. Driver nok å brygger på en liten forkjølelse, men det bryter liksom ikke ut, bare er der på en måte. Tror jeg begynner å bli forkjøla sa jeg til sambo igår, og svaret jeg fikk var at han ikke skulle ha noen fødsel på tur hjem......eh...... sleit litt med sammenhengen jeg Så måtte forklare det at jeg troooor ikke man går i fødsel på grunn av en forkjølelse Han er nå søt da - får et lite panikkblaff i øynene hver gang jeg stopper opp på gulvet på grunn av en kynner Gleder meg masse til hjem nå, skal være hjemme til onsdag og ta bussen tilbake, så da blir jeg ikke å finne her på en stund, så god helg og ha ei fin uke alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2470 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hehe, stakkars samboeren din. Ikke greit dette her.. Du må ha god tur hjem og kos deg masse! Pass på deg selv og goood bedring. (sving innom her da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2471 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skal vinke når jeg kjører forbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2472 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gjør det! Jeg står på verandaen og vinker tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. oktober 2007 #2473 Del Skrevet 5. oktober 2007 Måtte le når jeg leste om kjæresten din som trodde forkjølelse kunne forårsake veer Gutter er og blir gutter Håper du får en super helg angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. oktober 2007 #2474 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er vel ikke bare lett for en stakkars mann å skjønne dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. oktober 2007 #2475 Del Skrevet 6. oktober 2007 Innom med store godhelg- Pass på deg selv (virker som mannen din og er veldig flink til det ), og kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. oktober 2007 #2476 Del Skrevet 8. oktober 2007 34 uker Jeg har visst ikke kommet meg med på tippelista. Tipper 19. november, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. oktober 2007 #2477 Del Skrevet 8. oktober 2007 Innom med en god og så må jeg jo være med på tippelista di jeg også! Jeg tipper 8.november.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. oktober 2007 #2478 Del Skrevet 8. oktober 2007 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. oktober 2007 #2479 Del Skrevet 8. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. oktober 2007 #2480 Del Skrevet 8. oktober 2007 34 uker Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå