Toblerone Skrevet 21. august 2007 #2201 Del Skrevet 21. august 2007 Men jeg har mobilnummer til angelou jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 21. august 2007 #2202 Del Skrevet 21. august 2007 Er så spent på om du fikk vite noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 21. august 2007 #2203 Del Skrevet 21. august 2007 På tide å la oss få vite noe nå altså!!! Vi holder på å dø på oss av spenning! Må ikke utsette gravide damer for sånt Angelou! Skummelt!!! Håper dere hadde en fantastisk opplevelse i dag! Gleder meg til å høre hvordan det har gått...er temmelig misunnelig ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 21. august 2007 #2204 Del Skrevet 21. august 2007 Er kjempespent på å høre hvordan det gikk på UL i dag, og ikke minst om dere fant ut kjønnet på krabaten Håper du har hatt en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. august 2007 #2205 Del Skrevet 22. august 2007 Stiller meg i nysgjerrighetskø!!!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. august 2007 #2206 Del Skrevet 22. august 2007 Å her er det nyskjerrigkø ser jeg... *slengermegpåikøen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2207 Del Skrevet 22. august 2007 Her var det jaggu mye nysgjerrige kvinnemennesker tidlig på morran 3D UL var en kjempeopplevelse, og lille nurket var helt utrolig fotogen og viste seg fra sin beste side hele tiden. Legen var superhyggelig og skikkelig ivrig, nesten mer enn oss Fikk med mange filmsnutter og bilder på dvd, så nå lader jeg mailen for å sende til de vordende besteforeldre som bor et stykke unna. Alt var som det skal og den lille lå der og smatta og kosa seg som bare det. Litt forelska nå altså :rødme: Vi tror underverket har arvet nesen til faren sin og haka mi så langt vi kan se Tenk at vi har laget noe sånn :love: Og så var det kjønnet da.... Når vi kom inn dit så sa legen at vi nesten helt sikkert kom til å få vite kjønnet idag, for det så han nesten alltid på denne tiden, og så filma han mellom beina og sa.... jeg tror det er en gutt............der er pung og der er penis............. eller? skal bare få han til å sprelle litt så jeg får bekreftet det hundre prosent." Men da kneip`n sammen beina Så, mest sannsynlig er det en gutt, men ikke helt sikkert. Likevel så sikkert at vi fikk beskjed om å ringe hvis det ble ei jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. august 2007 #2208 Del Skrevet 22. august 2007 Så morsomt å se :-D Utrolig at man kan se ting så godt. Nå blir det bare spennende å se om legen hadde rett eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. august 2007 #2209 Del Skrevet 22. august 2007 Så moro.. Gøy å hvertfall ha en formening om hva det blir;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. august 2007 #2210 Del Skrevet 22. august 2007 Så moro! Skjønner godt at han ikke har lyst til å vise frem utstyret når han blir filmet Men du kommer vel til å gå for blå klær nå, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. august 2007 #2211 Del Skrevet 22. august 2007 Så herlig den UL hørtes ut da Også en liten gutt da, så koselig :rødme: Er så utrolig spent på hva som bor i magen min jeg også nå, så jeg kan nesten ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. august 2007 #2212 Del Skrevet 22. august 2007 Knøttet ditt tuller med dere . Så moro at dere så godt som fikk vite det da og at det ellers ble vellykket på alle mulige måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 22. august 2007 #2213 Del Skrevet 22. august 2007 Så gøy med 3D UL!! Har dere tenkt ut noe navn til den lille ennå (hvis det blir gutt)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. august 2007 #2214 Del Skrevet 22. august 2007 Åhhhhhh :rødme: Sååå kos altså! En liten gutt ja.. Som jeg gleder meg til jeg skal dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 22. august 2007 #2215 Del Skrevet 22. august 2007 Novemberklubben har altså blitt gutteklubben nå, så artig Velkommen i gutteklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 22. august 2007 #2216 Del Skrevet 22. august 2007 Morsom lege. Herlig med gutt. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. august 2007 Forfatter #2217 Del Skrevet 22. august 2007 Legen var skikkelig koselig ja Er nok en liten skøyer som bor inni der, en litt sjenert en Hadde tenkt å shoppe litt igår, i den fargen som passet til hvilket kjønn det er, men endte opp med en mørkebrun bamsedress med ører på i str 56 og tilhørende hvit sparkebukse. Tror egentlig ikke jeg skal kjøpe så mye mer jeg, har det jeg trenger i str 56 (i hvitt og beige)og litt i 62. Blir nok å kjøpe noe til i 62, men ellers venter jeg å ser hva vi får av klær og sånn - tipper nemlig at det blir en del. Vært hos legen på kontroll idag da - urinprøve ok, blodtrykk lavt , blodprosenten litt lav, så skal begynne med jerntilskudd. Hjerterytme på lillegutt 135 og SF målet ligger nå litt lavere, men i øvre del av kurven fortsatt. Han likte ikke at jeg var så mye sliten, men vi ble enige om å se det an til neste kontroll hos han i uke 32, og så skal jeg være obs på kynnere og sånn i mellomtiden. Har ikke hatt så mye av dem enda egentlig. Han ble litt morsk når han så at det var snart 6 uker siden sist kontroll da Og sa jeg skulle ha ny kontroll om 2-3 uker, synes det var litt rart jeg da, for det er jo hver 4. uke som er vanlig er det ikke? Men, jeg er jo snill pike og gjør som jeg får beskjed om, så har bestilt time hos jordmor om 14 dager Glemte forresten å si at jeg fikk legen igår til å måle str på babyen, og han ligger 4% under gj.snitt, men godt innenfor normalen. Både jeg og sambo var innmari store babyer, så jeg ble litt beroliget jeg da Og faren min som ble skikkelig grøtete i stemmen når jeg ringte å sa at det mest sannsynlig er en med tut inni der - første gutten i familien vettu, det blir stas for bestefar det :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 22. august 2007 #2218 Del Skrevet 22. august 2007 Så koselig med en gutt .når legen mener at han så noe har han nok sett noe. Du får nok en liten gutt du Angelou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. august 2007 #2219 Del Skrevet 22. august 2007 Så moro for Bestefar :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 22. august 2007 #2220 Del Skrevet 22. august 2007 Morsomt med en gutt da! Gutter er herlige de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå