Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hopper inn med en gratulasjonshilsen for 26 uker jeg også :):tommelsmil: Har dere fått vite hva kjønnet er forresten? (litt distrè skjønner du ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner :)

Vi har ikke fått vite kjønnet, men skal på 3D Ul den 21.august, så håper vi får vite det da. Gleder meg til å se den lille igjen :rødme: Synes tiden går så fort nå - vips så skal jeg ha permisjon. Spent på hvordan det blir å begynne på jobb igjen, var så sliten når jeg tok ferie nå, så håper jeg har ladet batteriene såpass at jeg har litt å gå på.

Nå skal jeg bare kose itt med kjæresten min :love: og finne senga - trøtt gitt, har vært en lang dag :)

Natta alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok greit å begynne å jobbe igjen etter en avslappende ferie. Viktig å lytte til kroppen da, og ikke gjøre mer enn man orker :klem:

Man skal da være menneske når man kommer hjem etter jobb også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første jobbdag :gråte:

Neida, litt alright å begynne på jobb igjen, møte kollegaer - ute sprutregner det, så egentlig så er det en perfekt dag å begynne å jobbe igjen på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jobbdag :gråte:

Neida, litt alright å begynne på jobb igjen, møte kollegaer - ute sprutregner det, så egentlig så er det en perfekt dag å begynne å jobbe igjen på :)

Enig. Nå er det godt å jobbe igjen, spesielt når det regner. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en hilsen på din første jobbdag etter ferien! :klem:

Husk; Det er viktig å ta vare på deg selv, og ikke overanstrenge deg nå som du begynner å ta form ;)

Ha en fortsatt fin dag angelou! Nå skal jeg straks avgårde til jobb jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på jobb snart unnagjort - konklusjon; masse og gjøre, men faktisk ganske alright å være tilbake igjen :) Har bestemt meg for å prøve å stå opp litt tidligere enn jeg gjorde før ferien, slik at jeg kan avslutte dagen til normal tid. Fant ut at hvis jeg begynner med det fra dag 1 så skal det gå.

Ellers så synes folk jeg har blitt tynn i ferien, eller, større mage da, men tynn ellers - det gjør slett ingenting :fnise:

Formen er bra, faktisk så bra at jeg har glemt å bestille time til legen. Er 5 uker siden forrige jordmortime, så bestilte time idag da, skal neste onsdag. Så da blir det ny kontroll og 3D UL neste uke :) Og imorgen er det kiropraktor - puh - travelt å være gravid :ler:

Ha en fin dag alle sammen, dårlig med tid til dagbokrunde etter fire uker med ferie, men jeg kommer plutselig tilbake vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3D UL blir sikkert kjempegøy. Angrer litt på at vi ikke tok det.

Bra at det var greit å begynne å jobbe igjen etter ferien. Og snart skal du jo ut i permisjon. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasha - gni det inn du :ler: Men, jeg har akkurat hatt fire uker ferie da, så det er ikke særlig synd på meg. Og dessuten er det jo bare litt over 10 uker til permisjon :hakeslepp:

Vi bestemte oss for en ekstra UL for å få vite kjønnet vi da, og tenkte at da tok vi like gjerne 3D for opplevelsens skyld.

Da har jeg vært hos kiropraktoren og blitt knekka, så da holder det forhåpentligvis en måneds tid igjen. Bekkenet virker som det skal, og det er løst opp ganske bra oppover ryggen nå - så da blir det nok bra. Er 1 måned siden sist jeg var der også, og er bare de siste dagene jeg har begynt å kjenne det igjen. Begynner å bli framtung kanskje :sjenert:

Jeg er veldig glad i jobben min jeg, så det pleier å være helt ok å begynne på jobb etter ferie, men slokna på sofaen etter middag igår også, så tror jeg veit hvordan det blir fremover. Men, men - man skal jo ikke ta sorgene på forskudd heller, men er litt småmisunnelig på dem som har masse energi i 2.trimester - den har jeg ikke sett noe av, og nå er det jo straks over :forvirret:

Men, jeg klager ikke altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med 3D ultralyd! Håper den lille vil vise seg frem da slik at dere får se kjønnet. :tommelsmil:

At det er travelt å være gravid kan jeg skrive under på... :ler: Går på gravidsvømming to ganger i uka og fysio to ganger i uka og vips så er jo uka omme. :ler:

Nei da, det er på ingen måte for travelt, bare glad jeg har ett eller annet å gå til hver dag jeg altså, at jeg MÅ ut av huset en liten tur. Men trives godt hjemme, det er ikke det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så gøy med 3D i neste uke, det blir sikkert kjempeflott.

Vi har vel egentlig bestemt oss for å ikke gjøre det, men det ser jo veldig spennende ut da...

Går du til kiropraktor for bekkenplager? Er nemlig begynt å føle meg så stiv i bekkenet, har vært det en del før jeg ble gravid også, men nå syns jeg det tar seg opp. Kanskje jeg skulle ringe kiropraktoren en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...