Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Nå må du ta godt vare på deg selv og lille nurket på ferie da :)

Tar ferie nå jeg også og etter helga er jeg nettløs i 2 uker :dåne:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fikk ikke sagt god ferie, før du drog jeg.. Håper du har det fint og at du ikke savner sambo alt for mye. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og :sol: litt og roper hurra for Eeyore :) Jeg har det bare fint, eeeelsker ferie :) Savner kjæresten min, men tiden hjemme går så fort så det er ikke lenge til jeg se han igjen da :rødme:

Stor :klem: til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Det er litt godt å savne kjærsten sin også synes jeg. Da merker man ordentlig hvor glad man er i dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Madden

:overrasket: Helt sjokka jeg også! Føler at mine uker går fort...men her inne er det jo tempo!! :ler:

Kos deg videre!! Ferieukene går sinnsykt fort unna...så det gjelder å nyte!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferien går kjempefort ja, heldigvi har jeg tre deilige uker igjen etter denne :sol: Har hatt en kjempefin tur på hjemlige trakter, faktisk hatt det så fint at når jeg kom hjem til sambo igår måtte jeg gråte en skvett for at jeg bor så langt unna familien min :tristbla: men, så fikk jeg en stor klem av verdens herligste mann som jeg har savnet så fælt, så da gikk det mye bedre :)

Har hatt dårlig vær hver dag omtrent, men det har på en måte ikke gjort noe, for jeg har sovet lenge, hatt energi til å gå tur hver dag, besøkt venninner jeg aldri ser, og skravla masse med foreldrene mine (som syntes magen hadde blitt diger :ler: ) Fikk kjøpt meg nye mammaklær også, det trengtes sårt - så nå har jeg litt mer å velge i.

Ifølge sambo hadde magen vokst masse bare på den uka jeg var borte, så hvor dette skal ende vet ikke jeg :sjenert: Vi fant ut igår at nurket nok hadde savnet pappa`n sin for h*n viste se fram skikkelig når vi la oss - begynner å kjenne sparkene skikkelig godt på utsiden nå - moro :rødme: H*n er veldig aktiv hvis jeg har dager der jeg er rolig, men på dager hvor jeg er masse i aktivitet så er det veldig stille, så da bysser jeg nok godt slik at h*n sover masse :)

Tiden går fort her inne ja :ler: Nå skal jeg ta meg en dagbokrunde (har vært inne som gjest og smuglest litt i ferien da, greier ikke holde meg helt unna) og så skal det vaskes :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knøttet mitt pleier å reagere når pappan prater til magen.. da kommer det noen raske spark :ler:

men om det er tilfeldig kan vel også hende.. men vi kan jo late som h*n reagerer på pappan sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...