Eve Luna Skrevet 10. juli 2007 #2041 Del Skrevet 10. juli 2007 Forresten så har Metaliica fans allerede begynt å svirre rundt Valle Hovin. Var i nærheten så jeg så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. juli 2007 #2042 Del Skrevet 10. juli 2007 Froskemannen og rumpetrollet trillet dit i går. Litt ivrig. Gled dere, jenter. Har vært på mange konserter, men Metallica innehar nok de tre øverste plassene på 10-på-topp-list mi tror jeg. De er så bra live. Nei, nå angrer jeg nesten likevel. Ingen med vettet i behold som velger å ikke gå vel. Må være en utslitt, nybakt mamma som ikke har sovet mer enn 3 timer sammenhengende de siste seks ukene det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 10. juli 2007 #2043 Del Skrevet 10. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149969 Gurmalla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. juli 2007 #2044 Del Skrevet 10. juli 2007 Kos deg masse på konsert kveld Er misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmor Skrevet 11. juli 2007 #2045 Del Skrevet 11. juli 2007 Så nyhetene i morges og du må tro jeg er misunnelig på deg. Siste gang jeg skal gå glipp av Metallica, men trøsten er jo at jeg har vært et par ganger da. Metallica er min favorittband skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. juli 2007 #2046 Del Skrevet 11. juli 2007 Hadde du det fint i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2047 Del Skrevet 12. juli 2007 Det var så gøy Jeg har bare lyst en gang til - de er så RÅ!!! Det var iallefall en kjempeopplevelse, og sambo var som en liten unge Var ikke hjemme før halv tre på natta da, så glad jeg hadde fri igår. Frykta ei lita stund at konserten skulle gå i vasken for min del, for jeg ble skikkelig dårlig på tur hjem fra jobb på tirsdag. Synsforstyrrelser, kvalme og svimmelhet - ble helt slått ut - ble nummen i ansiktet og det prikka i fingrene, ja, rett og slett fysisk dårlig. Men, sov i bilen på tur innover og var i fin form igjen på kvelden. Nevnte det for jordmor igår, hun mente det var blodtrykksfall i kombinasjon med lavt blodsukker. Ordentlig ekkelt var det iallefall. Jordmortimen igår gikk bra, fikk høre hjertelyden igjen, og det er jo stas. Lå på 145 slag, og nurket sparka til doppleren som bare det SF - målet lå, som jeg trodde, helt på streken i øvre del av det grønne feltet Jeg har gått opp ca 4 kilo. Urinprøven var fin og blodtrykket var laaaavt, 100/50. Begynner merke det nå Men, bedre med for lavt blodtrykk enn for høyt, det er jo ikke noe farlig, bare litt ubehagelig til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2048 Del Skrevet 12. juli 2007 Glemte å for 22 uker og fem fullgåtte måneder, nå går jeg over i min sjette og siste i 2.trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juli 2007 #2049 Del Skrevet 12. juli 2007 Så bra at du fikk med deg konserten da. er veldig misunnelig på deg bare så du vet det. Grattis med 22 uker, her går den jammen med unna Godt å høre at det er flere som ligger i øvre del av kurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. juli 2007 #2050 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg lå også helt i øvre del av det grønne. Jordmor sa at de bør lage nye sånne skjema for dette er gammelt og de fleste ligger i øvre del nå for det fødes større babyer nå enn før Du hadde lavt blodtrykk ja! Gjør de ikke noe med det? Har ikke peiling på sånt jeg! 22 uker allerede Du er jo langt på vei jo!!! Jeg har visst ikke hengt her så mye i det siste merker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juli 2007 #2051 Del Skrevet 12. juli 2007 22 uker du gitt! Misunner deg litt den konserten. Flere på jobben som var der. Det var visst helt rått.. Har du gått opp 4 kg ja.. Det har jammen jeg nesten gjort også.. Og jeg ligger noen uker bak deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 12. juli 2007 #2052 Del Skrevet 12. juli 2007 Så bra du fikk med deg konserten da. Og 22 uker! Her går det unna ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. juli 2007 #2053 Del Skrevet 12. juli 2007 Kanskje vi skal lage en klubb for oss i øvre del av det grønne feltet . Jeg hadde jo også en slik ekkel opplevelse på jobben som du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #2054 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg synes også det går unna nå Bestemt meg for å begynne å telle andre veien etter ferien,altså hvor mange uker det er igjen Lavt blodtrykk gjør de ikke noe med nei, det er vel ikke så mye å gjøre med det heller tror jeg, og det er ikke noe farlig hverken for meg eller nurket Synes jeg er flink som bare har gått opp fire kilo, men det skal sies at jeg ikke var noen sylfide fra før Har prøvd å være bevisst på kostholdet mitt nå, mer enn vanlig. Er ikke veldig overrasket over at jeg lå høyt på SF-kurven jeg, hadde regna med det, fordi jeg ser jo selv at magen er ganske stor. Er spent på hvor stor babyen blir, siden både jeg og sambo var store når vi var født. Er så glad for at formen ble bedre igjen, tror jeg hadde gått inn i en dyp depresjon dersom jeg hadde gått glipp av konserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. juli 2007 #2055 Del Skrevet 12. juli 2007 Misunner deg fæææælt den konserten..jeg satt og spilte Metallica i bilen på vei nordover...freste opp volumet på den nye bilstereoen og hadde nesten tårer i øynene fordi jeg ikke fikk være på konsert! Hormonell og gravid mon tro?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 12. juli 2007 #2056 Del Skrevet 12. juli 2007 Huff, blodtrykksfall er skikkelig ekkelt. Har hatt det flere ganger, men det er jo en trøst i at det er bedre å ligge litt lavt enn litt høyt. Har fått full rapport fra Metallica her i huset og, broren til kjæresten var der nede. Virker som om alle, uansett hvor i landet en kommer fra, har en eller annen i vennekretsen som var på konserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 #2057 Del Skrevet 12. juli 2007 Synes det var sporty av deg å gå på konserten. Merket du noe til babyen? Liker h*n Metallica? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. juli 2007 #2058 Del Skrevet 13. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juli 2007 Forfatter #2059 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg fikk tårer i øynene på konserten jeg Sporty ja, vel, synes ikke det var så sporty jeg - bare utrolig gøy. Babyen var egentlig mest ivrig til HIM - noe jeg likte svært dårlig, for de var ikke bra i det hele tatt Ellers er det ferie idag og jeg skal reise hjem Nurket bestemte seg for å si skikkelig hadet til pappa`n sin igår, romsterte og dulta bare verre når vi skulle legge oss, så han fikk kjenne masse. Tror jeg syntes det var like stas som han :rødme: Veldig koselig å dele en slik stund før jeg skal reise bort ei uke - kommer til å savne han kjenner jeg Det er litt godt å kjenne at jeg savner han også, og så blir det ekstra stas når vi skal ha ornli ferie sammen :rødme: Håper alle sammen får en knallfin sommer framover nå - skal stikke innom hvis jeg har tid, og skal nok uansett smuglese litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kveita Skrevet 13. juli 2007 #2060 Del Skrevet 13. juli 2007 Oij,oij, nå ble jeg misunneilg! Ja ikke på lavt blodtrykk men den konserten skulle jeg gjerne hatt med meg!! God Ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå