Gå til innhold

angelous dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man drømmer mye i graviditeten. Jeg begynte virkelig å lure innimellom. Heldigvis har det ikke noe hold i virkeligheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vennen :)

Lurer på hvordan det skal gå med meg som drømmer mye ekkelt uten å være gravid :ler:

Ha en strålende helg, håper du får sove bedre i natt :)

stor :klem:

Skrevet

Drømte veldig mye i begynnelsen jeg, men ikke i det siste før det begynte igjen nå :sjenert: Skulle ønske det var litt morsomme drømmer også, ikke bare slike kjipe ;)

Men, idag har jeg faktisk vært ganske effektiv synes jeg, iallefall i motsetning til igår. Ute er det relativt fint vær, sol med litt vind, perfekt verandavær, så tror jeg skal dra legemet mitt hjem og sole meg litt :sol:

Håper alle som er innom får ei fin helg :klem:

Og nå er det bare fire arbeidsdager igjen, og så har jeg ferie :juhu:

Gjest Madden
Skrevet

Apropos drømmer...jeg har hatt min del av både rare og kjipe drømmer dette svangerskapet! Mye morsomt også...blant annet sånne om globale klimaendringer og slikt.. :ler:

Skrevet

Har ikke hatt så mange rare drømmer jeg, og de har ihvertfall ikke handlet om barnet og fæle ting rundt det. Håper jeg slipper det nå på slutten også.

Ha en strålende helg :)

Skrevet

Hei hei, vennen :)

Ha en strååååålende lørdag. Håper dere får like bra vær i dag :sol: Her vi bor er det regn, regn, regn og atter regn :sur:

stor :klem:

Skrevet

Nok en deilig og avslappende helg. Jeg er altså så trøtt om dagen, og i helgene sover jeg 12 timer hver natt, helt vilt - men fryktelig godt da :ler:

Fikk melding fra svigers i dag om at vogna var i hus, så nå gleder jeg masse til å reise å hente den, men det blir ikke på en stund enda da, den var iallefall veldig fin sa de - jeg har jo bare sett den på bilde :ler:

Brio kombi - farge black/grey

Deilig å ha begynt på siste arbeidsuke før ferien, motivasjonen er jo som vanlig før ferie helt på topp.....ehm.... :sjenert: Bare fire dager igjen da, kort dag i morgen og fri på onsdag.

Skrevet

Vogn klar allerede ja. Så moro da! :)

Har bare bestilt min jeg da... er jo tomme for årets modell på lager så jeg må vente på 08 modellen.. og den kommer i slutten av september.. så da er det best at spiren holder seg på plass til rundt termin

Skrevet

Så fin vogn! Har ikke fått full oversikt over hva som finnes enda, men har fått ett par favoritter.

Du skal se denne uken går super fort og du kan snart gå ut i ferie. Blir godt det! Da kan du faktisk sove 15 timer hver natt om du vil.. :ler:

Ha en fin dag snuppa!

Skrevet

Den vogna er veldig fin :). Vi holdt på å kjøpe den før vi fant ut vi skulle kjøpe brukt.

:klem:

Skrevet

Jeg har bare sett den såvidt jeg, hadde egentlig emmaljunga som en liten favoritt - men siden svigers skulle kjøpe og de hadde rabatter på den butikken så ble det den, tror vi kommer til å bli veldig fornøyde :) Det er jo så mye å velge i da.... Det viktigste for oss var at vogna var romslig og robust, at det var kombi, fire hjul og litt størrelse på den. Får vel ikke henta den før i august en gang tenker jeg, men det blir stas å få den i hus ja :tommel:

Nå har jeg snakka med forsikringsselskapet, og det var ingenting jeg trengte å ordne på grunn av graviditeten før i uke 32, så da er jeg dekket der. Og da ringte jeg likegodt flyselskapet også, og de sa at helsekort for gravide holdt i massevis, det var ikke før i uke 32 at jeg trengte legerklæring - så da avbestilte jeg legetimen min også :) Synes liksom det var litt voldsomt med to svangerskapskontroller på en uke :ler:

Skal til jordmor på onsdag, og da skal mannen være med også. Gleder meg til SF mål for første gang, og få høre lille`s hjertelyd :)

Skrevet

Grattis med vogn :blomst:

Så bra at du slapp å ha legeerklæing da, var det jeg trodde. Hørtes veldig styrete ut at det skulle være nødvendig når du ikke er lengre på vei.

Blir gøy med jordmortime :)

Skrevet

bør man avklare med forsikringselskapet også ja..

burde kanskje gjorde det jeg da..

skal ut å reise i uke 30-33

Skrevet

Det kom visst litt an på hvor langt du skulle fly - og er sikkert litt avhengig av hvilket forsikringsselskap du har også. Hun dama (Gjensidige) var ikke helt sikker, men hun mente det var fra uke 32 de krevde legerklæring for utenlandsreiser, det var iallefall ikke noe før det. Og hvis du hadde legerklæring fikk jeg inntrykk av at det var greit med resten.

Og så er det vel avhengig av hvor lang flyreisen er om de krever det hos flyselskapet.

Skrevet

ca 5 timers tur.. og skal uannsett til legen et par dager før avreise på kontroll + at jeg ber om legeerklæring da.

men sikkert lurt å kontakte forsikringen også ja

Skrevet

Så utrolig mange ting det er å huske på og passe på under en graviditet. Blir nesten helt svett bare av å tenke på det, jeg! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...