Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Veldig søt :rødme: Han kommer til å bli verdens snilleste pappa, vi er nesten nyforelska vi nå, etter 7 år :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde meg på mitt første magebilde igår også, men tror jeg må få sambo til å ta, ble litt rare når jeg skulle ta selv :)

Det har jeg ikke tenkt på.

Kanskje jeg skal gjøre det.

Nå har jeg en gylden mulighet å ta bilder helt fra starten av.

Ta en bilde hver måned kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tenkte jeg å vente til etter uke 12 med å ta bilde, men så tenkte jeg liksom ikke noe mer på det før her om dagen :ler: Tenkte jeg skulle ta bilder de dagene jeg er på kontroll jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har også glemt å ta bilder! Tok jo ett i uke 6 med mobilen, syns jo jeg hadde stooor mage da :ler: Men når jeg ser tilbake på det bildet nå så var det jo ingenting! Tok et nytt med mobilen for snart en uke siden, og DER ser man at ting har vokst ;)

God helg til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Så herlig med overstått ultralyd!! Deilig å se at alt står bra til inni magen!! :rødme: :klem:

Håper helga blir kjempefin!!! :sol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og gratulerer med 18 uker, og en flott UL opplevelse.

Hvor mye koster en 3D UL da? Det er vel ikke billig, men det er nok verdt hver eneste krone.

Kos deg med resten av helgen og kos deg med magen :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjener godt igjen følelsen av å være litt :hjerter_rundt: etter å ha vært å UL. Godt alt stod bra til med den lille da.

Har tatt magebilde ca annenhver uke jeg da. Morro å følge med litt og ha det dokumentert. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Jeg har faktisk tatt magebilde så å si hver uke jeg da...Men så er det jo førstemann..og jeg har lenget etter magen i årevis!! :rødme: Ikke rart man blir overivrig!!! :ler:

Håper du har kost deg i helga!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til alle besøkende :klem: 3D Ul koster 1000 kroner, og vanlig UL koster 750 kroner, så blir ikke store forskjellen :)

Fremdeles glemt magebilde jeg :ler: Og har lengtet etter magen lenge jeg også :rødme: Må vel få sambo /verdens skjønneste mann til å ta et senere ikveld tenker jeg :)

Rekker ikke noen dagbokrunde i kveld, og imorgen klokka 05.00 :overrasket: reiser jeg bort på et møte og kommer ikke tilbake før onsdag - så til da jenter - stor kjempeklem til alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke i gang med magebilder.. Har egentlig ikke vært så mye å ta av heller da.. Håper du får noen bra dager borte på møter og at du ikke var alt for trøtt i dag tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Så koseli med magebilder ja. Jeg skal og ta en gang i uken når min tid kommer. Veldig gøy å ha senere.

Håper du har en flott kveld sammen med sambo :)

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...