smile Skrevet 25. januar 2007 #981 Del Skrevet 25. januar 2007 Skjønner deg veldig godt!!! Og ta en øl for meg også da!!!! *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2007 #982 Del Skrevet 25. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 25. januar 2007 #983 Del Skrevet 25. januar 2007 Så godt å se deg igjen og at du har fått nytt håp. Snart er det din tur igjen, og da går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. januar 2007 #984 Del Skrevet 25. januar 2007 Så koselig å se deg :-D Syns du har rett innstilling jeg. Kos deg masse med øl i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 25. januar 2007 #985 Del Skrevet 25. januar 2007 En god til deg, angelou. Jeg vil gjerne være her for deg dersom du trenger noen å snakke med. Husk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. januar 2007 #986 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei på deg vennen. Å du verden hvilket sjokk jeg fikk da jeg kom inn hit. Tårene bare strømmer hos meg Dette var frykteli trist.. Men jeg blir så glad når jeg leser at det går bra med deg nå. Husk å ta godt vare på hverandre nå, og ta den tiden dere trenger før dere prøver igjen. Tenker på deg!! en million store store fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 26. januar 2007 #987 Del Skrevet 26. januar 2007 Forstår at du synes du gruer deg litt til å bli gravid igjen også, men det er ytterst sjeldent at man mister to ganger på rad. Ville bare si at jeg synes det er veldig koselig at du er tilbake. Ha en fin dag og en ordentlig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. januar 2007 #988 Del Skrevet 26. januar 2007 hei vennen, kjempekoselig å "se" deg her inne igjen! håper du koste deg med øl i går noen fordeler skal man ha, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. januar 2007 #989 Del Skrevet 26. januar 2007 Kommer nok til å holde meg her blant oss generelle, vi skal jo prøve igjen når jeg får mensen, men jeg kjenner på meg at det er helt greit om det ikke skjer igjen med en gang. Blir sikkert veldig glad HVIS det skjer, men nesten som jeg gruer meg litt til å gå gravid igjen, særlig de 12 første ukene orker jeg egentlig helt ikke tanken på nå. Det kan jo hende det endrer seg når mensen kommer, tiden får vise Og på en måte er jeg mye roligere, for jeg veit jo at vi kan bli gravide, og det har jeg jo vært så redd for at vi ikke kan bli ← Jeg tenkte også slik, at jeg grudde meg til å bli gravid igjen, men prøvde å fokusere minst mulig på det. Jeg har faktisk vært veldig mye mindre bekymra denne gangen, enn den gangen det gikk galt. Så det kan gå bedre enn du tror . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. januar 2007 #990 Del Skrevet 26. januar 2007 Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. januar 2007 #991 Del Skrevet 27. januar 2007 Så godt å se deg her igjen, angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. januar 2007 #992 Del Skrevet 27. januar 2007 Innom for å ønske deg en strååålende lørdag. Tenker på deg stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #993 Del Skrevet 29. januar 2007 Tilbake på jobb igjen, deilig, tåler ikke ha fri, da kommer tankene Selv om det går veldig bra, så får man noen nedturer innimellom der man bare er trist hele dagen og det kommer når man har tid til seg selv Det føles som en evighet siden jeg var på sykehuset, men så er det jo ikke mer enn to uker, så jeg forventer vel kanskje mye av meg selv hvis på en måte alt skal være bra hele tiden. Gleder meg til ferie nå Jeg lurer på om jeg trenger å bruke prevensjon jeg, eller om jeg bare tar sjansen på at det går bra likevel. Fikk jo beskjed om å vente en mens før vi prøvde igjen, og jeg har ikke tenkt å prøve særlig aktivt nå, men jeg hater kondomer Hva tror dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. januar 2007 #994 Del Skrevet 29. januar 2007 Hei vennen. Tror jeg har hørt at grunnen til at man skal vente en syklus er at man skal kunne regne ut termin lettere, men det kan man jo gjøre ut fra UL. Så tror kanskje ikke dte er såå viktig å bruke kondom. Sikre perioder funger vel dårlig ettersom du ikke vet når EL kommer, men det går jo an å hoppe av i svingen om du ikke vil bli gravid før mensen har kommet en gang. Håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #995 Del Skrevet 29. januar 2007 Gynekolog 1 sa at vi burde vente 2/3 måneder før vi prøvde igjen på grunn av at jeg har hatt en utskrapning og at livmoren burde hvile seg litt, og at vi burde bruke kondom som prevensjon i mellomtiden. Gynekolog 2 sa vi kunne prøve igjen etter 1. mens, men vi trengte ikke tenke på prevensjon... Godt dere er enige sa jeg, da sa gynekolog 2 at han var eldst,så derfor burde vi høre på han Aner ikke når EL kommer, men tar en kalkulert risiko jeg, mest sannsynlig så skjer det vel ingenting, og gjør det det, så er det vel meningen da Orker ikke mer hoppe av i svingen, kondom etc, fikk nok av det når jeg venta på mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. januar 2007 #996 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Dette vet jeg ikke så mye om dessverre men vil ønske deg en god dag!!! PS:jeg hadde nok heller ikke klart å vente lenger enn en mens før jeg hadde begynt å prøve igjen! Endret 29. januar 2007 av smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. januar 2007 #997 Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg hadde også utskrapning og alle legene jeg snakka med (husker ikke hvor mange) sa at jeg skulle vente en mens. Jeg stemmer for at du skal høre på den yngste legen, han er nok mest oppdatert , så sant du føler deg klar sjøl. Jeg hadde normal sykluslengde etter utskrapningen, men jeg tror ikke jeg hadde EL. Vi gjorde ingen ting spesielt for å unngå å bli gravide igjen, men vi var ikke så veldig aktive akkurat. Skulle jo vente minst 14 dager med sex og da er i allfall for meg den "farlige" tida over. Synes ikke du skal bekymre deg så veldig mye for det der, det går seg fint til av seg sjøl..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. januar 2007 #998 Del Skrevet 29. januar 2007 det er sikkert lurt å vente til du har hatt én mens, men å styre med kondomer og "hoppe av i svingen" det hadde jeg ikke giddet. lykke til uansett - det er hyggelig å ha deg tilbake her!! skal du på ferie snart, forresten? mener jeg leste noe slikt i boka til Eeyore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #999 Del Skrevet 29. januar 2007 Nei, gidder ikke å styre jeg Vi kommer ikke til å prøve superaktivt akkurat nå før jeg får mensen, men har vi lyst har vi lov, så jeg tror vi bare lar det stå til jeg. Det får skje det som skjer Tror egentlig det blir filosofien framover uansett, jeg er ikke sånn kjempemotivert for prøving akkurat nå, men det kommer vel etterhvert Er litt godt også, å ikke være sånn megafokusert på det. Tidligere var jeg jo sånn at jeg skulle vært gravid, helst igår, og aller helst hatt prøveperioder på 3 dager. Sex på dag 1, befruktning dag 2, og positiv test dag 3, hehe Er veldig spent på hvordan det blir neste gang. I motsetning til deg, Pi@, var jeg egentlig ganske rolig og avslappet, helt til siste uka, da jeg ikke følte meg gravid lenger og begynte å bli ganske sikker på at det var noe som ikke var som det skulle. Tiden får vise Vi skal ha ferie ja, skal bare jobbe ut uka, så skal vi ha ei uke tidlig vinterferie. Reiser til Syden et eller annet sted - hoppe på tur. Blir godt Vi trenger litt avkobling nå begge to, og få kost oss sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 29. januar 2007 #1000 Del Skrevet 29. januar 2007 Så deilig med ferie da. Blir sikkert godt å komme litt bort fra hverdagen også og få noe annet å tenke på. Forstår godt at du ikke er så motivert for prøving. Det tror jeg ikke at jeg heller hadde vært. Man trenger vel litt tid for å bearbeide følelser og tanker rundt det som har skjedd. Synes du er tøff jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå