Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Godt med sjefer som forstår! Det er jo sånn de skal være! Min sjef var også sånn som din, det var godt!

Guri land som tida flyr, jeg synes også du nettopp testa positivt! Forresten har jeg stjelt den fine mnd lista fra Frida Frosk som igjen har tatt den fra deg. Har savnet en sånn oversikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp - sjefen min er et funn (men det visste jeg fra før ;) ) . Her er det dårlig med babyboom, med bare to damer under 40 år er det stor sett bestemødreboom hos oss :ler:

Endret av angelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ jobben min har det også vært skikkelig babyboom de siste årene. Men de kan jo ikke forvente annet når de stort sett ansetter barnløse kvinner rundt 25 år. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig du er som har en så OK sjef.

har ikke fortalt det til min sjef ennå, jeg.. men han er mann - uten barn og snart 40. dårlig kombinasjon :ler: neida, det er nok bare jeg som er litt feig - går nork greit når jeg først får ut fingeren. vet bare ikke helt hva jeg skal si :sjenert:

ha en super dag på jobb, vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode sjefer er gull verdt :)

Hvis det er bestemødreboom hos deg, kan du forvente mange som følger nøye med og krever et besøk etter fødselen, kan jeg tenke meg. Sånne damer i bestemoralder syns det er kjempegøy å låne små babyer.

Hang meg på tyveribølgen og stjal månedslista di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemødredamer , ja... he he... disse som jeg jobber sammen med har allerede invitert seg selv på fødestua :ler: Sjarmerende. De venter i spenning på kjønnet, så de kan begynne å strikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemorbooom!!! :ler: Har en god del av de på jobben jeg også, så sitter de og skravler om barnebarna sine eller at de kunne blitt bestemor til mitt barn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Det er jo kjempebra du har slik bra sjef. Det er utrolig viktig :)

Jeg har fortalt til min sjef faktisk (og han er 50!!) at vi har problemer og det kan være jeg blir en del sykemeldt. Han sa han var utrolig glad jeg fortalte, og jeg skulle bare ta ting som di kommer. Jobben skulle jeg ikke tenke på, for den var der alltid for meg. Han kunne ikke miste slik en flink medarbeider. :)

Ønsker deg en strålende dag, og samtidig suger jeg til meg babystøv i store kvanta :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp::Gjesp::Gjesp:

At det går an å bli så trøtt......................jeg spotter bittelitt igjen jeg, så lite at det nesten ikke vises i truseinnlegget en gang, tre bittesmå lysebrune flekker....at det ikke bare kan gå an å få slippe å bekymre seg :sur:

Men, det er sikkert ingenting - det jeg bekymrer meg for er om det kan komme mer, at dette er begynnelsen på noe fælt liksom (var slik sist gang jeg spottet også, men nå er jeg kommet så langt at det er mye verre denne gangen). Skal til legen på onsdag, så jeg får høre med han da :sjenert: Begynner å bli lei av å fly på do 150 ganger om dagen med hjertet i halsen :sur:

Og så er de ømme puppa mindre ømme da, men det er vel rimelig vanlig på denne tiden tror jeg, så det tenker jeg ikke så mye på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS! :hoppe:

Så utrolig bra. :)

Kjedelig å spotte, men er sikkert ingenting. Så lenge du ikke har smerter eller blør friskt blod er nok alt i orden.

At puppene blir mindre ømme er også helt normalt. Alle mine symptomer forsvant, så jeg bekymret meg jo såklart over det, men er jo helt vanlig at symptomene kommer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg velger å tro at det er ingenting, og var veldig godt å få eksamensnyheten, for da fikk jeg plutselig noe annet å tenke på.

Leverte eksamensoppgava mi to dager etter at jeg fant ut at jeg var gravid, hadde eksamen ei uke etter der - hadde rimelig store konsentrasjonsvansker for å si det sånn, så jeg fatter egentlig ikke helt at det går an :ler: Pluss at jeg hadde 30 timer overtid den måneden jeg dreiv med eksamen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket::overrasket:

A!

Fyttirakkkeren, det er jo svinbra! Og så midt i den perioden da. Ja, nå er det hevet over enhver tvil at du er en Superwoman med stor S!

Skjønner godt at du er bekymret, men jeg er sikker på at bekymringene er grunnløse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER!!!!! :hoppe:

Det er jo vanvittig bra!!!!! Og en A henger høyt altså!!! Var det muntlig eller skriftlig?

Håper det blir helt slutt på spottingen så du slipper å bekymre deg!! :troest:

Ha en fin fredag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg i så lang tid befunnet meg i min egen lille verden at jeg ikke har fått med meg den lille spottinga di :tristbla:. Jeg vet hvordan du har det.

Det her skal gå bra angelou :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...