Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Jeg er på en god jul-runde nå, siden jeg ikke kan være sikker på om jeg kommer innom igjen før det er for sent. Så derfor:

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL! :nisse:

Kose dere masse! Og lykke til med å fortelle overraskelsen! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

I`m baack :sjarmor: Utrolig hvor fort denne jula går altså - men, jeg synes jeg har vært borte i evigheter da. Skal ta meg en liten dagbokrunde nå, savner alle jentene her inne. Har rukket å få med meg at Pi@ er gravid :legrine: og at Vannmelon skal ha tvillinger :overrasket: Så her er det action mens en annen stakkar har hatt juleferie :ler:

Skal oppdatere mer i dagboka mi seinere, men tiden har iallefall gått fort, for plutselig var jeg jo nesten ferdig med 10 uker :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt Nytt År!

10 uker! WOW! :hoppe:

Kjekt med noen fridager, for da går tida så myyye fortere. Særlig når man :sove: bort halve dagen :ler:

Lillelubben er nå 15+5

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg bestilt meg time til første kontroll hos legen, onsdag 17.januar. To uker til :) Jeg synes de siste 2,5 ukene fram mot uke 12 er fryktelig lange nå altså ;) Tror hele verden får vite det neste helg, da skal vi i bursdagsselskap med en hel haug med venner, og da gidder jeg ikke finne flere unnskyldninger for ikke å drikke...

Har alliert meg med en fra jobben nå, som jeg vet kan holde på en hemmelighet i noen uker til, for å unngå mas om lønningspils, fotballtrening etc - jeg pleier å være ganske ivrig på slike ting så han har nok lurt på hvorfor jeg plutselig ikke skal være med på noe :sjenert: Har veldig mange gode venner på jobben jeg godt kunne tenke meg å fortelle det til, men synes det er greit at sjefen min får vite det først, slik at hun ikke får vite det av noen andre som forsnakker seg eller noe

Fikk fortalt familiene våre i jula da, og det ble jo hurramegrundt og stormende jubel det. Tror stemora mi griner av glede enda :ler: Søstra mi gikk rundt og klemte på puppa mine hele jula, fascinert over størrelsen, pappa gikk rundt med et fårete glis, og mamma forsnakket seg nesten 120 ganger bare på noen dager :ler: Stefaren min har allerede planlagt hva han skal ha på seg i dåpen og stesøstra mi sa "æsj, at du gidder å føde" :ler:

Alle var heeelt enige om hva som var den beste julegaven iår ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas! :hoppe::hoppe:

Vi ruger fremdeles på nyheten. Blir 16 uker før svigerfamilien får vite noe... Jeg er liksom ikke helt klar for å ta av selv, liksom :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...