Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fikk du tak i reker, da? :ler:

Jeg gleder meg forresten til å høre hvordan nyheten blir mottatt på julaften. Det må være så koselig å kunne gi en sånn flott julegave! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy det blir å fortelle på julaften da. :)

Hørtes forresten utrolig godt ut med rekesmørbrød ja... Fikk jeg lyst på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Fikk ikke tak i reker nei, de hadde bare kiloskartonger, og det er jo alt for mye, så da kjøpte jeg meg rekesalat med egg og majones, men det er jo ikke det samme :sjenert: Reker i lake IKKE aktuelt, det er bare ekkelt det ;)

Lysten har ikke gått over :ler: Jeg må nok på rekejakt i ettermiddag.

Bare to dager igjen på jobb, idag er bare kosedag med julelunsj og greier, så er det imorgen og så skal jeg ha 11 dager fri - gleder meg :) Blir ikke noe særlig her inne i jula,dårlig med nettilgang hjemme hos foreldra mine, så tror det blir litt KG-ferie også, helt ufrivillig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg også, bare imorgen igjen nå :) Ahhh - juleferie med julepresang i magen, fy søren så heldige vi er :legrine:

Nå har vi hatt julelunsj, jeg har har vært med i arrangementkomiteen, ferdig og rydda og sånn nå, og nå er jeg sliten, tåler ingenting - har lyst å reise hjem og sove :ler: Men, jeg liker det jeg :hjerter_rundt: Deilig å kjenne på kroppen at det er noe som foregår :)

Rekker ingen dagbokrunde idag, men imorgen kommer jeg innom hilser på for å ønske alle sammen ei god jul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freaky :overrasket: Ei på jobben kom innom kontoret mitt idag og sa . "jeg håper du ikke blir fornærma nå, jeg må bare spørre - skal du ha baby?"...... Jeg måtte jo bare si sannheten, ble så perpleks og da er jeg ikke den som greier å lyve akkurat. Hun lovte dyrt og hellig at hun ikke skulle si noe til noen andre før jeg skulle fortelle det selv da, heldigvis - hadde ikke tenkt å fortelle det på jobben før tidligst etter jul.

Hun hadde drømt det i natt, og bare visste det var sånn når hun våkna sa hun :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freaky ja, og litt frekt synes jeg - hun var ikke akkurat den jeg ville fortelle det til først liksom. Gamle nysgjerrige kjerringer ass, hun ville jo funnet det ut før eller siden uansett :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hadde skjedd meg, så tror jeg at jeg hadde blitt sint :frustrert:

God jul til deg hvis du ikke kommer innom mer (ikke sikkert at jeg gjør heller da) :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo vennen!!

vil bare ønske deg en strålende jul. nyt fri og den fantastiske julegaven du allerede har fått! blir sikkert gøy å fortelle på julaften :)

kos deg masse!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt sint jeg også, men ikke før etterpå - tenk hvis jeg ikke hadde vært gravid da? Hadde sikkert blitt dødelig fornærma og følt meg smellfeit :ler:

Men, men - sladrekjerringer er sladrekjerringer, de har litt dårlig med sosial kompetanse og skjønner ikke helt det der med å ikke stikke nesa i andres saker tror jeg. Det blir uansett morsomt å fortelle det hjemme om bare 3 dager :) Det blir gøy ja :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en juleklem :klem:

På fredag var det en kollega her som plutselig stakk en finger borti magen min! For å kjenne om den var gravidehard! Sånne kjerringer konkurrerer seg i mellom om å oppdage det først :ler: "Jeg så det på øynene dine". Blæ :ler:

Når man må løpe fra middagsbordet er man avslørt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse damene har visst mange måter å se at folk er gravide på... Dratt i ansiktet, et annet uttrykk i øynene, kjenner det på seg, etc etc. Det må da være greit å vente til personen evt vil fortelle det selv, vel?

Stikker antakelig innom igjen, men i tilfelle jeg ikke gjør det - god jul. Kos deg masse, og ta livet med ro :)

Juleklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har kommentert noe til meg egentlig. Men det mest sjokkerende noen har sagt til meg var i uke 9 når de mente at jeg hadde fått en "glans".

Må ha vært et mer grønnaktig skjær skal jeg si dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...