Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

I de fleste tilfeller går det jo bra, men gøy med litt shopping!

Nå er det ikke lenge før du er 7 uker!!!! Og hjertet til babyen din slår nå!!! Helt fantastisk!!! :hoppe:

Har du noe oppblåst mage da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sånn innimellom, men ikke så veldig mye egentlig :) Synes faktisk jeg pleier å være mer oppblåst når jeg skal ha mensen, men det variere litt da - på fredag måtte jeg ha vid genser på fest for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, har en del sånne tunikaer, men synes ofte man ser mer gravid ut med dem jeg ;) Skal uansett ikke klage, for det er bare noen dager innimellom jeg merker noe til det - og har pleid å være oppblåst noen dager innimellom uansett jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst mage er det verste! Noen dager er jeg er så oppblåst at jeg går som en and (eller "waddles" som det heter på engelsk; waddle (vb) : walk with short steps swaying from side to side) og da føler jeg meg helt ENORM :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja, det kommer vel hos meg også tenker jeg ;) Så langt synes jeg livet som gravid er ganske fint, skulle bare ønske at jeg kunne svusje over til uke 12 :) Gleder meg til uke 8 også jeg, for risikoen avtar ganske betraktelig da også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er din tur snart også Eeyore, det er jeg helt sikker på :klem:

Jeg har ikke fått så stor mage at jeg må bruke stokk enda jeg, Mrs N, og det er vel best :ler: Den som venter på noe godt etc....

Det er sant, Yamaha, man kan ikke gå ut fra noe annet - jeg vil glede meg over dette jeg, er jo så trist hvis tankene om hva som kan gå galt skal overskygge det. Det som skjer, det skjer og det må man bare ta når det eventuelt kommer ;)

Gleder meg likevel til de magiske 12, men da kommer jeg sikkert til å bekymre meg om noe annet :ler:

Tror tiden fram til jul nå kommer til å gå sakte, men når jeg er tilbake fra juleferie er jeg nesten 10 fullgåtte uker, så tror det kommer til å gå kjempefort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegaver - hva er det? :ler:

I år er jeg skikkelig seint ute, normalt pleier jeg å være ferdig i god tid før jul - men på grunn av eksamen og styr rundt det så har jeg bare fått kjøpt noen få gaver. Tenkte å ta meg et lite raid idag faktisk, håper jeg finner noe :sjenert: Har ikke fått gjort noe hjemme heller, glad jeg skal bort i jula jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ferdig med både skriftlig oppgave og skriftlig eksamen - det er liksom litt mye når man har 100 % krevende jobb med mye overtid i tillegg :) Og når man finner ut at man er gravid oppi det hele da, så kan du jo tenke deg at konsentrasjonen var på topp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppis! Høres ut som du har hatt en noe hektisk tid i det siste. Men det må være deilig å være ferdig med eksamen iallfall. Ha en fin kveld videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :)

Blir og en smule missunneli av å lese her... :sjenert:

Sent ute med julegavene du og?? Jeg og :ler: Men det er helt typisk meg da.. Sånn er det :sjenert:

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelon :klem: - veeeeldig lett ja ;)

Petra Prøvedokke :klem: - formen er bra den, igår hadde jeg til og med litt energi :overrasket: Litt slik kvalm innimellom, men absolutt levelig fortsatt :)

Frida Frosk :klem: - bra at det ikke bare jeg som er sent ute, fikk handla en del igår jeg da, har så sinnsykt mange å kjøpe til så det var greit å få begynt

Kylling :klem: - hektisk er bare mellomnavnet, men det har iallefall roet seg litt nå, så kjenner jeg begynner å komme i litt julestemning faktisk :)

Liljen :klem: - det er helt greit å være litt misunnelig, det var jeg mens jeg prøvde og leste i andres gravidbøker også - unner deg slik en strålende julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...