Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Hihi, nesten like ivrig som meg du :ler: Jeg har hoppa, danse og grått og ledd om hverandre i noen dager nå, tenk at vi skulle være så heldige :hjerter: Gledegrudd meg til å fortelle kjæresten min og blitt veldig lykkelig over at han er (nesten) like spent, sjokkert, redd og glad som meg.

Kommer iallefall aldri til å glemme min første positive test, jeg tok den ikke på morgenurin engang, likevel var krysset SÅ blått og kom med EN gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh! Jeg vet jeg ikke skal hoppe så mye for tiden, men her må jeg bare inn og :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Så flott at du skal bli mamma! :klem: :klem:

For en fin nyhet å våkne opp til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg kjenner at jeg er gravid - er litt uggen(har vært det i noen dager) og orker ikke noe særlig mat - spiste bare ett knekkebrød til lunsj som jeg måtte true i meg - og så har jeg bare lyst på sunne ting :ler: Det er bare deilig enda ;)

Nå skal jeg reise hjem fra jobb, fyre i ovnen, legge meg på sofaen og kjenne etter hvor bra jeg har det akkurat nå.

Håper alle sammen får ei fin helg :klem: Tusen takk for alle gratulasjonene jenter, jeg hadde gleda meg veldig til å fortelle dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp Hurra!!!!

Ååå jeg ble så glad da jeg ikke fant deg blant prøverene lenger

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer så mye, dette var kjempemorro :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE :klem:

Ikke glem å send masse babystøv til alle oss som sitter igjen i prøveforummet ;)

Håper helga blir superfin! Blir nok en jul du ikke glemmer så lett. Tenk neste jul sitter du med en helt egen liten familie rundt juletreet ;)

Gratulerer igjenn og stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer angelou!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og velkommen i klubben. ;)

Kult at du har foreløpig termin på bursdagen min forresten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

litt til, jeg! det kan da ikke skade. satser på at mikro'n ligger trygt :)

håper du koser deg i helgen, og nyter å være nygravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner jenter, dere er så gode atte :klem:

Jeg er bare så takknemlig :)

Kjenner ikke så mye enda egentlig, bare fryktelig vonde pupper på morran og om kvelden, sambo mener de er blitt større allerede og er veldig fornøyd :sjarmor: Han er jo verdens søteste da, har allerede begynt å prate om hva h*n skal hete og synes det hele er ganske stas :hjerter:

5+2 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare så superglad på dine vegne :hoppe: (og selvsagt litt misunneli .... :sjenert: )

Håper du har en strålende søndagskveld.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen! Du er gravid jo! Sånt går meg hus forbi når jeg ikke har vært på KG på noen dager. Men det var sannelig gøy å komme tilbake til en sånn god nyhet!

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!!

Jeg må jo hoppe litt for deg jeg også! ;)

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit å være litt misunnelig , et har jeg vært noen ganger inne her jeg også. Sånn godt misunnelig liksom :)

Takk for gratulasjoner Bippe og Yamaha, det er pretty fantastic - I know! :ler:

5+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Ja, det er ikke vondt missunneli, men godt som du skriver :)

Ha en strålende dag, snuppis. Kos deg :)

Hvordan er formen din, forresten??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig ganske bra - litt uggen sånn innimellom og veldig trøtt. Ikke noe særlig matlyst, og har ikke lyst på godteri :overrasket: Men, ikke noe sånn at jeg tenker veldig mye over det. Sover litt dårlig, for puppene er så fryktelig vonde om natta ;)

Men, alt i alt, formen er vel egentlig på topp, symptomene blir vel sikkert kasta på meg etterhvert vil jeg tro. Og så hjelper det jo litt å være latterlig lykkelig også, man tåler det meste da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man tåler det meste da. Jeg pleier å si at bare det er en grunn for å være dårlig, går det jo veldi greit da :)

Kos deg masse i dag .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...