angelou Skrevet 1. november 2006 Forfatter #541 Del Skrevet 1. november 2006 Skal vi satse på babyboom i november da jenter Håper ALLE får positiv test snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. november 2006 Forfatter #542 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg er så trøtt jeg, har vært dypt inne i økonomiske analyser i hele dag, når jeg lukker øynene svever det tall foran øynene mine Jeg har lyst at det skal være sommer og sol, tror jeg må flytte til syden om vintern jeg. Men jeg gleder meg til det blir så mye snø at jeg kan stå på ski! Da er det fint med vintern da. Sysler med tanken om å åpne en juledagbok..... Eller kanskje jeg bare prater om litt jul i denne boka, så blir det litt avveksling fra alt prøverpratet Gleder meg til en prøvermåned igjen, har liksom vært dårlig med det de to siste månedene. En måned uten tegn til EL og en måned med huset fullt av slekt akkurat når det passet som minst. Så egentlig er jeg bare i PP3 jeg Gleder meg til helga, for da skal jeg feste skikkelig med god samvittighet, noen fordeler skal man jo ha Ha en fin dag alle som er innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. november 2006 #543 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vil også være med på babyboom Men med tanke på fest og moro, er det jo litt dårlig timing å bli gravid rett før jul... Men syklusene mine slår seg vel neppe til ro før det uansett... Sambo og jeg skal til Sør-Amerika i januar, da hadde det passet bra med EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #544 Del Skrevet 1. november 2006 :hoppe: litt til for babyboom :hoppe: Dette blir bra, jenter Jeg bare eeelsker jul, julenisser, julepakker, snø, god julemat osv så jeg er gjerne med å prater jul jeg Blir en spennende syklus for deg nå. Når er EL ventet da?? stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. november 2006 #545 Del Skrevet 1. november 2006 Klart jeg er med på babyboom :hoppe: Hadde så lsyt til å kjøpe litt julepynt idag, men syns det var aaaalt for tidlig. Jeg oså elsker julen, blir nesten som en litenunge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 #546 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg må innrømme at jeg nok ikke er helt klar for å prate jul riktig enda. Desember er liksom julemåneden for meg, og før det minner det meg i grunnen bare om stress.. Gledesdreperen Bippe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. november 2006 #547 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kommer også og dreper litt glede. For meg er desember jul. Jul i oktober er iallfall helt sykt. Syke mennesker azz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. november 2006 Forfatter #548 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ja, for all del, men nå er det jo november da, og jeg er nødt til å begynne å kjøpe julegaver snart slik at jeg får spredd det litt utover Blir så mye på en gang hvis ikke. Men, jul blir det ikke før 1.søndag i advent, da henger jeg opp julestjerna mi både hjemme og på jobb, og tenner lys hver morgen. Elsker desember Ikveld skal jeg på fest Ha ei fin helg alle sammen Endret 3. november 2006 av angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. november 2006 #549 Del Skrevet 3. november 2006 Ikke lenge til desember heller... Ha det gøy på fest, og ha en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 3. november 2006 #550 Del Skrevet 3. november 2006 1. søndag i advent er det jul hjemme hos meg også! da er det opp med stjerna og frem med julerøkelsen kos deg på fest i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. november 2006 #551 Del Skrevet 3. november 2006 Ha en fin helg og kos deg på fest. Du er vel fortsatt før EL, så du kan ta den helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. november 2006 #552 Del Skrevet 3. november 2006 Fest så krampa tar deg! Det kan være siste gang på lenge! Selv skal jeg feste uten måte i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. november 2006 #553 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2006 Forfatter #554 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg skal aldri drikke mer Det er sikkert slik det er å være gravid, spy som bare det og ikke greie å reise seg fra sofaen uten at det kjennes ut som om magesekken vrir seg opp ned. Jeg er kvalm enda jeg og var ute på fredag.... Håper det går over snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. november 2006 #555 Del Skrevet 6. november 2006 jeg klager fælt over formen for tida, men fyllesjuke er værre så jeg føler med deg! men du hadde vel en morsom fredag, da!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, jeg hadde det skikkelig morsomt helt til jeg ble sjuk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. november 2006 #557 Del Skrevet 6. november 2006 uff da - ble du sjuk på fredagskvelden? det er ikke sååå gøy, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 6. november 2006 ikke moro i det hele tatt. Hadde gleda meg til den festen i flere måneder, og så måtte jeg ringe sambo og be han hente meg klokka halv ett. Skikkelig kjipt (han synes selvfølgelig det var skikkelig morsomt å ha en samboer på fjortisfylla ) Men, men - det er selvforskyldt, så det er ikke veldig synd på meg. Men, trodde liksom at jeg skulle slippe unna med å være syk en dag da, ikke tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #559 Del Skrevet 6. november 2006 Fyllesyke enda, etter en fest på fredag Det er det verste jeg har hørt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. november 2006 Forfatter #560 Del Skrevet 6. november 2006 I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå