Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi, dere er gærne jenter. Tenk å okkupere dagboka mi med så mye spermprat :ler: Jeg tror jeg har skjønt det riktig altså ;)

Har ikke vært her på lenge nå for gjett hva - jeg kapitulerte og holdt meg hjemme i to dager, og det var veldig lurt, for nå er jeg nesten frisk :klappe:

Ellers sitter jeg bare her og venter på tanta :sjenert: Skikkelige mensenmurringer idag, var sikker på at hun kom i sted, men det gjorde hun ikke. IKM er i morgen så da er hun nok her tenker jeg :) Puppene er ømme og jeg er paranoid - så da er det akkurat slik det pleier å være før mensen.

Har til og med rukket en dagbokrunde på morran idag og fått oppdatert meg litt. Ikke verst synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du holdt deg hjemme et par dager og ble frisk! pleier å funke det å ta det litt med ro, altså :Nikke:

ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå så jeg noe morsomt, vi ble medlem på KG samme dag vi, og er bare to nummer unna hverandre :ler: Hva er det jeg driver med, har det egentlig altfor travelt til å legge merke til sånne ting. Morsomt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, du er nok avhengig :ler:

....for det er ikke jeg liksom :roll: .... tror ikke du skal skue på antall innlegg, jeg er nok inne her og leser minst like ofte uten å skrive noe jeg :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kan vi ikke snakke om noe annet enn antall innlegg? Jeg har vært medlem siden 2002, men skrev nesten ingenting før nyttårsskiftet 2005/2006. Så det betyr at jeg har produsert rimelig mye på under ett år.

Huff.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers sitter jeg bare her og venter på tanta :sjenert:  Skikkelige mensenmurringer idag, var sikker på at hun kom i sted, men det gjorde hun ikke. IKM er i morgen så da er hun nok her tenker jeg :) Puppene er ømme og jeg er paranoid - så da er det akkurat slik det pleier å være før mensen.

Jeg kjenner meg såå igjen. Det jeg har gjort var å skrive ned alle mensensymptomene mine og når ca di kom i syklusen. På den måten føler jeg at jeg ikke trenger å bli helt tulling fordi jeg alltid får masse gravidsymptomer som egentlig er mensensymptomer. Det skjer stort sett det samme til samme tid hver måned. I allefall for meg ;).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg har gjort som Pi@ jeg, notert ned symptomer..

Nå ble det jo en hel del nytt på lista mi denne måneden, for det var en rar måned, men ellers har det stemt hver gang. :)

Krysser fingrer for at tanta holder sei langt borte

:frustrert::frustrert: *jage bort tante slettikkevelkommen* :frustrert::frustrert:

Ha en strålende kveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen min fungerer stort sett likt hver gang den også, får ømme pupper, blir kvisete og oppblåst og så kommer tanta. Jeg regner med at den dagen jeg blir gravid får jeg vel vite tidsnok at jeg er det, enten kjenner jeg masse forandringer på kroppen, men sannsynligheten er jo ganske stor for at den oppfører seg slik som vanlig også. Vet jo uansett ikke noe helt sikkert før man tester :) Så får vi vel bare finne oss i at ventetid er noe herk, men sånn er det vel bare. Kommer ikke unna det dessverre :)

Det er jo alltid et håp om at tanta ikke kommer selv om sannsynligheten for det varierer fra måned til måned (og denne måneden er den ganske mikroskopisk hvis jeg hadde EL når jeg trodde). Det positive er at jo lengre tanta lar vente på seg, jo større sjanse er det for at EL var seinere enn jeg trodde, og da blir sjansene for at vi traff større også :)

Såååååå - vakler litt mellom "tanta kan bare komme nå så vi får begynt på en ny måned" eller "tanta kan vente med å komme, eller ikke komme i det hele tatt". Helst det siste selvfølgelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var Eeyore også, hei på deg :klem: Tanta ikke kommet enda nei, men puppa begynner å avta, så regner med den er på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for det :) Ååååå, jeg haaaaater å vente på mensen, IKM - dagen(e), altså idag og imorgen tar knekken på meg altså :sur: Kunne vel sikkert testa, men jeg gidder ikke bruke pengene mine på det :) ....så da kan jeg vel bare ha det så godt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ikke vil bruke penger på det hver pp. Er man ikke gravid, så kommer tanta før eller senere uansett dessverre.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hun, så kommer hun. Kommer hun ikke, så står jubelen i taket! Men når sjansene er mikroskopiske som du sier, så blir du vel ikke veldig skuffet om hun dukker opp.. (?) Uansett så skal jeg krysse alt jeg har for at det viser seg å være hold i alt pratet om supersperm som har versert her inne i det siste. :ler:

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...