Frida Frosk Skrevet 6. oktober 2006 #441 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ha en super helg, Angelou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 6. oktober 2006 #442 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei på deg! Du er ikke alene om å ha dårlig med KG-tid, nei! Håper du få en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. oktober 2006 #443 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2006 #444 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hallo Angelou Endelig tilbaken, og kan melde om at tanta har rukket å både komme og dra mens jeg har vært borte. Vi får krysse fingrene for denne pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. oktober 2006 #445 Del Skrevet 9. oktober 2006 Innom og sier hei! HEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. oktober 2006 #446 Del Skrevet 9. oktober 2006 Innom med et og en til deg angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. oktober 2006 #447 Del Skrevet 10. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 10. oktober 2006 #448 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei, håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. oktober 2006 #449 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ikke bare jeg som ikke har vært her på KG på ei stund :klø: Håper det går greit med deg. Gleder meg til å høre hvordan det står til med EL og greier:) stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. oktober 2006 #450 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hallo? Hvor er du Angelou? Vi savner deg når du bare blir borte på denne måten... Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. oktober 2006 #451 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vil bare ønske deg en fin helg, angelou! Håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. oktober 2006 #452 Del Skrevet 15. oktober 2006 Håper det står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 15. oktober 2006 #453 Del Skrevet 15. oktober 2006 Har du hatt en fin helg`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei, alle sammen! Så koselig at dere holder liv i dagboka mi når jeg er fraværende. Har hatt besøk skjønner dere, og da er det blitt dårlig med tid her inne Men, ikke tro at jeg har glemt dere - det første jeg gjør er å løpe inn her for å se om det har skjedd noe spennende Ellers er EL over for denne gang tror jeg, og denne måneden var heldigvis de samme tegnene tilbake igjen. Bakdelen er at vi har hatt besøk, og på grunn av ekstremt lytt hus så har det blitt dårlig med aktivitet det kan bli barn av denne perioden - da må i såfall gubben ha supersperm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 16. oktober 2006 #455 Del Skrevet 16. oktober 2006 - da må i såfall gubben ha supersperm ← Det sa jeg om froskemannen også, Angelou. Men jammen fikk vi ikke to blå likevel. Ha en fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja, jeg vet du sa det Men, jaja, hvis EL var når jeg tror den var (etter alle tegn å dømme) må de ha overlevd i 5 dager. Og de gangene vi har truffet akkurat har jeg heller ikke blitt gravid, så da velger jeg å vente på mensen denne måneden, ikke på positiv test Men, takk for at du er så positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 16. oktober 2006 #457 Del Skrevet 16. oktober 2006 Alle menn påstår jo at de har supersperm så man vet jo aldri Må være positiv da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. oktober 2006 #458 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 16. oktober 2006 #459 Del Skrevet 16. oktober 2006 jeg krysser ihvertfall fingrene for at mannen din har supersperm! ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 16. oktober 2006 #460 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg håper virkelig mannen har supersperm Veldig kjedelig å gå glipp av en pp pga besøk Det er jo lenge nok å vente på IKM som det er... Ha en flotters uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå