Gå til innhold

angelous dagbok

angelou

Anbefalte innlegg

Ja, jeg synes at kroppene våre kan oppføre seg helt likt hver måned, for så å bli helt tullerusk hvis vi er gravide. Da slipper vi å lure :)

hadde vært mye greiere å forholde seg til, ja! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye lettere på Sims 2 for da spilles av sånn musikk når simmene blir gravide og neste dag løper de rundt og er kvalme ;)

Sånn skulle det vært i virkeligheten (også er de bare gravide i en uke eller no ;))

Det hadde jo vært genialt da. Hvertfall med den musikken. Ingen mer symptomjakt eller bortkastede tester. :ler:

Men tror nok jeg behøver å være gravid i litt mer enn en uke for å forberede meg mentalt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye lettere på Sims 2 for da spilles av sånn musikk når simmene blir gravide og neste dag løper de rundt og er kvalme ;)

Sånn skulle det vært i virkeligheten (også er de bare gravide i en uke eller no ;))

Noen ganger skulle man ønske man var en sims :ler: Men er nok enig at en ukes svangerskap er litt lite. Vi kunne jo ha hatt et merke på kroppen ett sted som ble rødt når vi ble gravide eller noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke begynt nedtrappingen enda, har det bare så fryktelig travelt :hår: Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har tid til dagbokrunder om dagen, men det er ikke fordi jeg ikke følger med dere altså :)

Jeg har så vonde pupper :sur: Det er sikkert ingenting, som Eeyore har jeg en tullete syklus denne måneden, så det kan godt være at mensen kommer litt tidlig og da er de ømme puppene helt på sin plass (selv om de har vært ømme ei uke nå)... Jeg synes også denne PP har gått fryktelig tregt, sikkert fordi syklusen er ute av balanse. Hvis jeg blir gravid denne måneden tror jeg det er det nærmeste man kan komme en jomfrufødsel :ler:

Den som venter får se vel :) Er fremdeles 10 dager til IKM.

Håper alle sammen får ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jomfrufødsel :hoho: Ja du skal se det :hoho:

Men svømmerene kan overleve ganske mangen dager før EL, så det er aldri sikkert det er så mye jomfrufødsel i så fall :ler:

Og, tullete graviditetssymptomer hver måned.. det har jeg og.. Fryktelig irriterende. Alle sykluser skulle vært like som dere skreiv i stad, og så skulle vi i tillegg vært utstyrt med en rød knapp som lyste når vi var gravide :Nikke:

Ha en fortsatt strålende søndag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men svømmerene kan overleve ganske mangen dager før EL, så det er aldri sikkert det er så mye jomfrufødsel i så fall  :ler:

Froskemannens må ha overlevd i 5 dager etter mine beregninger, så signerer bare Liljen jeg. :)

Ha en fin dag, Angelou. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen :klem:

Jomfrufødsel ja, må vel bare innse at det toget har gått :ler: Men, men. Vanligvis pleier jeg jo å prøve å kaste meg over mannen når jeg har EL - slim (blir aldri vant til det ekle ordet, men bruker det lell ;) ) Denne måneden har jeg ikke sett snurten av det, så da har vi bare :humpe: når vi har lyst. Og det var jo det jeg skulle begynne med neste måned uansett, så det passa jo i grunnen bra det :ler:

Har hatt ømme pupper siden forrige søndag, så jeg tror mensen kommer tidligere denne måneden, går i grunnen bare og venter på den nå. Blir helt puppefiksert av dette her jeg ;) Så har jeg alltid sagt at jeg tror kroppen kommer til å oppføre seg annerledes enn vanlig når jeg en gang blir gravid, og det har det jo jammen gjort denne syklusen her. Denne måneden tror jeg at jeg blir skuffa hvis mensen kommer, fordi kroppen min er så rar. Denne PP har vært LANG :sur:

Takk for hilsener jenter, det er så mange spennende dagbøker å lese her om dagen, håper på babyboom jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, jeg er så spent på hvem av oss på lista til Liljen som skal greie det denne måneden :sjenert:

.....Frida Frosk har jo allerede greid det, skulle ønske alle som har måttet vente på mannen sin til å bli klar greide det like fort (=meg :sjarmor: ).

Og ALLE dere andre også!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....Frida Frosk har jo allerede greid det, skulle ønske alle som har måttet vente på mannen sin til å bli klar greide det like fort (=meg :sjarmor: ).

= meg også.

Jeg har venta i ett år på at mannen skulle bli klar. Så jeg synes nesten jeg også kvalifiserer meg.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...