Netten Skrevet 18. september 2006 #361 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, kroppen er jammen rar!! Jeg hadde superømme brystvorter for noen dager siden, og så plutselig var det borte! Det er helt forferdelig å gå og vente på judgement day altså! Kunne det ikke vært sånn at egget ga en lyd fra seg hvis det var blitt befruktet? *piiiip - du er nå gravid!* - rett etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. september 2006 Forfatter #362 Del Skrevet 19. september 2006 Judgement day ja, det kan man godt kalle det Vel, puppa er ikke så ømme lenger nå, annet enn hvis jeg klemmer skikkelig hardt på dem (for det er jo noe jeg gjør hele tiden ). Hvorfor de plutselig ble det nå aner jeg ikke, har aldri opplevd det før, men det har sikkert en naturlig forklaring. Mistenker at kroppen min har hoppet over EL denne måneden, ingen av de "vanlige" tegnene har iallefall dukket opp enda, økt sexlyst, EL - slim osv. Men, etter denne måneden er jeg ferdig med å telle, og skal prøve å være litt mer avslappa med denne prøvinga. Spørs om jeg må ta meg en bitteliten KG - pause en liten stund også, ihvertfall roe ned bruken - merker jeg blir så altfor fokusert på det når jeg er mye her, vanskelig å ikke stresse med det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 19. september 2006 #363 Del Skrevet 19. september 2006 Er helt klart at man lett blir veldig fokusert på telling av dager og sånt når man venter på å bli gravid.. Er ikke lett å la være å tenke på det men det er nok veldig sunt å ha noen prøve måneder som man bare tar ting som det kommer uten å telle dager og kjenne etter symptomer... men lett er det ikke nei Håper du får en koselig dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. september 2006 #364 Del Skrevet 19. september 2006 Spørs om jeg må ta meg en bitteliten KG - pause en liten stund også, ihvertfall roe ned bruken - merker jeg blir så altfor fokusert på det når jeg er mye her, vanskelig å ikke stresse med det da. ← KG har litt motstatt virkning på meg, faktisk det er enkelte som tar helt av på jakt etter symptomer og slikt, og da føler jeg meg mer avslappet til det hele men det er sikkert fordi vi har holdt på en stund nå, og da må man jo ta det litt med ro etterhvert... (og så har jeg jo den pallen med tålmodighet - masse igjen ennå!) håper du får en strålende tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. september 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, jeg skjønner veldig godt hva du mener. Synes jeg er relativt avslappa i forhold til mange andre, men det ligger i bakhodet og murrer hele tiden for det Og jeg merker at jeg er litt slik at hvis jeg ikke "snakker" om det inne her, så tenker jeg ikke så mye på det heller. For eksempel i ferien så tenkte jeg nesten ikke på prøvinga en gang, men da var jeg jo ikke her på tre uker Men, så er det jo så morsomt å følge med på alle dere andre her inne da, så det må jeg nok gjøre uansett. Kan jo ikke gå glipp av de store nyhetene når dere tester positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. september 2006 #366 Del Skrevet 19. september 2006 det blir jo litt mer snakk om det når man henger her inne, ja... jeg også merket at jeg tenkte mye mindre på når jeg var på ferie... men så er det jo godt å få litt trøst når man er litt nede også, da... -og her inne er det stor forsåelse for at det går litt opp og ned med humøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. september 2006 #367 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg klarere nok ikke å slutte med KG... For det første er jeg altfor nysgjerrig på dere andre, og så er det utrolig godt å ha noen i samme situasjon å prate med. Vi er liksom helt på bølgelengde Så jeg håper ikke du forlater oss helt Angelou Stoor oppmuntrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. september 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 19. september 2006 DET greier jeg ikke Må jo følge med på dere da, er så spennende "Hvem klaffer det for denne måneden mon tro". Og så er det sant som dere sier at det er veldig godt med andre som er i samme situasjon, og som skjønner en, og som man kan prate prøving med Nei, jeg tenker nok heller på å trappe ned litt. Kanskje komme innom en gang for dagen isteden for 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. september 2006 #369 Del Skrevet 19. september 2006 jeg er også altfor nysgjerrig nedtrapping kan vi leve med angelou, bare du kommer innom og hilser på! -helst flere ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 19. september 2006 #370 Del Skrevet 19. september 2006 Bra du ikke har tenkt å forlate oss helt. Har faktisk klart å trappe ned bittelitt sjøl. Men det er utrolig vanskelig, for man vil jo ikke gå glipp av noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 19. september 2006 #371 Del Skrevet 19. september 2006 Tror det bare er sunt å være på KG. Tror mannen min var veldig glad for at jeg hadde dere i prøvetida, så slapp i alle fall han å høre på alt prøve-maset. Her får man jo svar på alt man lurer på, noe som også er veldig praktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 19. september 2006 #372 Del Skrevet 19. september 2006 Ja, du får ikke forlate oss! Nedtrapping kan vi til nød godta. KG er bare gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. september 2006 #373 Del Skrevet 19. september 2006 Nedtrapping? Hva er det? *skjønner ikke problemstillinga* *blond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. september 2006 Forfatter #374 Del Skrevet 20. september 2006 Nei, jeg skal jo ikke forlate dere helt, det er jeg alt for nysgjerrig til Jeg skal begynne med å ikke telle dager - det virker nok det. Og kan jo ikke belemre alle andre med alt prøvepratet, har jo en mann som har angst fra før, vil jo ikke gjøre det enda verre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. september 2006 #375 Del Skrevet 20. september 2006 Du kan ikke forlate oss altså angelou. Bittelitt nedtrapping er til nød ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. september 2006 #376 Del Skrevet 20. september 2006 Og kan jo ikke belemre alle andre med alt prøvepratet, har jo en mann som har angst fra før, vil jo ikke gjøre det enda verre ← mannen min har ikke angst, men hadde han fått med seg alt prøvepratet her inne så hadde han nok fått det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. september 2006 #377 Del Skrevet 20. september 2006 Nedtrapping hva er det Det burde sikkert jeg også gjort, men... Ellers angående ømme pupper, så fikk jeg det rett før EL en syklus jeg da, og skjønte ingenting, så de derre kroppene våre gir ut signaler i hytt og pine og gjør oss totalt forvirret Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. september 2006 #378 Del Skrevet 20. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. september 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 20. september 2006 Forvirra jeg En ting er at man liksom kjenner noe som kanskje er der, slik som litt stikkinger her og der - det skriver jeg nemlig på kontoen for symptomjakt. Men, når puppene blir gørrvonde sånn helt plutselig blir jeg litt "nå er det sikkert noe som skjer" i fem minutt, og så blir jeg "dumme angelou, det er sikkert bare noe annet"... Ja, jeg synes at kroppene våre kan oppføre seg helt likt hver måned, for så å bli helt tullerusk hvis vi er gravide. Da slipper vi å lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 20. september 2006 #380 Del Skrevet 20. september 2006 Mye lettere på Sims 2 for da spilles av sånn musikk når simmene blir gravide og neste dag løper de rundt og er kvalme Sånn skulle det vært i virkeligheten (også er de bare gravide i en uke eller no ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå