Gå til innhold

Jeg er blitt feit..

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

Jeg er sur og lei. Jeg er blitt feit. Ingen av klærne mine passer lengre. Og vekta kommer til og stige og stige. Går på tabletter som gjør at man legger på seg samt at man får en enorm matlyst. Kjennes ut som om jeg skal sulte ihjel. Dette er ille. Er snart like tung som etter fødselen av minstemann. :grine:

Hva skal jeg gjøre? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sur og lei. Jeg er blitt feit. Ingen av klærne mine passer lengre. Og vekta kommer til og stige og stige. Går på tabletter som gjør at man legger på seg samt at man får en enorm matlyst. Kjennes ut som om jeg skal sulte ihjel. Dette er ille. Er snart like tung som etter fødselen av minstemann.  :grine:

Hva skal jeg gjøre?  :tristbla:

Si til legen at du vil ha andre piller, fordi du kommer til å få psykiske lidelser og anoreksi om du fortsetter å ta dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bli obs på hva du spiser, hold deg unna de verste "synderne" og tell kalorier! Spis MASSE av den mest kalorifattige maten, og kjøp inn masse sunn "snacks". Vekten kommer til å krype oppover uansett, men du kan kjempe for å holde den lavest mulig.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vekta kommer til og stige og stige.

Ikke med mindre du velger å gjøre noe med det!

(Veit jeg høres drøy ut her, men kanskje dette er tiden for å revurdere vaner og livsstil? For meg måtte det en skikkelig oppvåkning til.)

Masse hjelp å få her på Kvinneguiden!:) LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med mindre du velger å gjøre noe med det!

Haha, mente selvfølgelig ' ikke HVIS du velger å gjøre noe med det! '

(Sommervarmen gjør meg litt ør og susete!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Kan overhode ikke bytte medisiner. Og vekta stiger av selve tablettene i tillegg. Men får ete gress, luft og kjærlighet framover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Haha, mente selvfølgelig ' ikke HVIS du velger å gjøre noe med det! '

(Sommervarmen gjør meg litt ør og susete!)

Fikk du i det hele tatt med deg poenget her, hvorfor Neverland sin vekt kommer til å stige...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan overhode ikke bytte medisiner. Og vekta stiger av selve tablettene i tillegg. Men får ete gress, luft og kjærlighet framover ;)

Hmm... Det eneste du kan gjøre er å spise riktig da. Hvis du velger å ikke spise, så kommer du til å miste musklene dine, før fettet går vekk... Hvis fettet går vekk da. Jeg veit jo ikke hva det er de pillene gjør med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fikk du i det hele tatt med deg poenget her, hvorfor Neverland sin vekt kommer til å stige...?

Ja, men dette kan begrenses ved å justere kostholdet og trene regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isbiten - ikke innlogget
Ja, men dette kan begrenses ved å justere kostholdet og trene regelmessig.

Og det var meg, bare ikke innlogga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...