Gå til innhold

opplevde noe helt sprøtt i natt - helt villt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

var på fest i går kveld og kom tilfeldigvis i kontakt med en eldre dame på 53 (jeg er 27). Kjenner henne litt fra før siden hun er moren til en bekjent av meg.

For å gjøre det kort så havnet jeg småfull hjemme hos henne. Hun er en litt traust husmprtype som jeg i grunnen aldri hadde set på som en potensiell sex-partner. etter noen drinker havnet vi i senga. Vi mildt sagt rundpulte hele natta og benyttet de fleste stillinger. Jeg har aldri før vært så kåt som da og jeg blir nesten skremt når jeg tenker på hvor forskjellig mennesker er fra det man tror. Det var helt villt, dama var umettelig og var minst like kåt som meg. Alle hemninger fløy av sted. :oops:

Blir nesten litt skremt når jeg tenker på alle de stillingene hun lå å brettet seg ut for meg.

saken er at jeg nå har lyst til å gjenta dette og å holde kontakten. Det er kun snakk om et seksuellt forhold. Det er bare aldersforskjellen som holder meg litt tilbake

hva tror dere, bør jeg holde meg unna eller gi blaffen i omgivelsene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hank999 (eller hva det nå var): Synes du bare skal fortsette å pule, jeg. I og med dere begge likte det, og om dere begge er single osv -er vel ingenting i veien for å ha det litt fint sammen?

Klem,

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hank999 (eller hva det nå var): Synes du bare skal fortsette å pule, jeg. I og med dere begge likte det, og om dere begge er single osv -er vel ingenting i veien for å ha det litt fint sammen?

Klem,

Nelle  :briller:

jeg heller i den retningen ja

dette må gjentas :kysse:

makan til dame har jeg aldri opplevd (hun har vært skilt i 5 år). Litt traust husmortype som mildt sagt blomstret opp på soverommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde: Regnet nesten med at det var en spøk.... :)

Hank999: Go for it!...hvis det er dette du vil.....men viktig at dere begge er inneforstått med hva dere driver med så ingen missforstår...

Virker ikke som om det er snakk om noe "fast" fra din side...men heller en "fast knullevenn"...eller tar jeg feil...???? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dette er moren til en bekjent av deg, er du sikker på at din bekjent blir så glad for at du knuller på mora hans/hennes?

Kan være greit og ha det i bakhodet så ingen uvennskapeligheter oppstår!

Ellers må det vel bare være og knulle i vei? :enig_animasjon: Jeg mener, om dere begge er inneforstått med at dere er sengevenner, så er vel alt bare bra?

Men som sagt, ha det med din bekjent i bakhodet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg altså.... :oops:

Men - men - hvorfor skulle ikke kvinner på over 50 like sex??? :roll:

Er det noe jeg ikke har fått med meg her??? :-?

Til Waco: Noen som har noe å lære sa du :-? Det må i så fall være deg det! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke problemet

20,30,50,60, er du kåt har du lov (i morgen er det kanskje forsent)

erfaring kommer med alderen så til eldre jo bedre (til en viss grense. ) og er de gamle nok så kjører de på som om det var siste gangen.

så bare kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kr.sand gutt 31

kan heller ikke se noe problem med at dere skulle kunne kose dere og ha masse deilig sex .

alder ??? det ser jeg på som lettere med stor alder diff ved elskere ,. det er nok mye vanskeligere for to med lik alder og klare og holde det som elskere , ikke det at jeg har erfaring men det er min tanke ...

fantaserer om masse deilig sex med ei dame som er eldre en meg jeg :) kanskje en dag ???????? :oops: :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...