Mathias Skrevet 28. desember 2002 #1 Del Skrevet 28. desember 2002 spyttglubbhosetharkekvelegispehyyyylll!!! :o :o :o :o :o :o asså..... Kevin får ikke vise sin bleike rumpe, mens du skyter fronten rett i panna på en stakkar???!!! Ikke spør meg hvilen farge det er på øya, men fra her ser de rødlige ut... Men det blie intr å se hva moderatorene gjør... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 #2 Del Skrevet 28. desember 2002 Wooow! Perser kunne kjørt fronten sin i panna mi ANY TIME!! Helt enig med Lasse! Men synes jo Lasse er litt VEL opptatt av rompa mi da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. desember 2002 Hadde du hatt en bleik mannerumpe liggende igjen på netthinnen et døgn hadde du forstått Kevin... Men det blir vanskeligere og vanskeligere å forlate Kvinneguiden ja... , men hvorfor legge ut slike bilder på en sidemed mest kvinner.... lurer litt jeg, vil de noe med oss, hva da? uff pokker der på meg hente et hånkle til å tørke sikkel igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 #4 Del Skrevet 28. desember 2002 Nettopp derfor Lasse... slik at vi gutta ikke skal forsvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. desember 2002 #5 Del Skrevet 28. desember 2002 Dere er så morsom Må jo gjøre alt vi kan for å beholde dere her vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. desember 2002 #6 Del Skrevet 28. desember 2002 *Tusenfryd sitter i kroken sin og hvisker men ingen hører og ingen ser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 28. desember 2002 Tvert om min kjære Tusenfryd, du er fremdeles min nr 1 ! Det var det der med å sjule men å oppmuntre til å tenke/fantasere.. Perser smeller jo greiene rett i panna på en stakkar!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. desember 2002 #8 Del Skrevet 28. desember 2002 Men men jeg synes ikke at jeg viser så mye da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå