Gå til innhold

Jeg liker ikke dyr

Annie

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke katter, men er veldig glad i hunder.

Det er ett ellerannet med katter som gjør som gjør at jeg ikke klarer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 17 år senere...
Gjest skrev (På 17.7.2006 den 11.22):

Heller dyr enn barn for min del, barn er ekle for min del :ler:

Hun er vel også et dyr som jeg tviler jeg ville skaffet meg.. Jo de er herlige og ha, og jeg er totalt forelsket i alaska malamuten mamman til typen min har, men og ha hund selv motsier meg bare...

Derimot katter elsker jeg og skal ha senere i livet.. Katten jeg hadde var snill, kjælen og utrolig god.. Dessverre ble den avlivet i fjor, mest trolig fordi noen hadde kjørt på den grrrr....

Marsvina mine har jeg nå også blitt utrolig glade i.. De er søte, livlige, de prater og rusler rundt i buret sitt.. De trenger såklart rengjøring i buret 1-2 ganger i uka, men det gjør ingenting for min del..

Jeg har alltid ønsket å ha dyr, men mann og barn...Aldri i livet

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gerd Karin skrev (2 timer siden):

Helt enig! 😄

Anonymkode: a61b6...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Taiko
Gerd Karin skrev (2 timer siden):

Samme her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit og ikke like dyr, men det er betegnelsen for et dritt menneske 😬 sorry not sorry 

Anonymkode: 84105...9bd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.... jeg forstår meg virkelig ikke på folk som sier de ikke liker dyr, selv kunne jeg ALDRI har levd et liv uten. Har alltid hatt ett dyr i hus, både fugl, mus, kanin og gullfisk, men mest katter :katt:

Men, folk får jo mene det de vil - så det er jo fullt lovlig å ikke like dyr og ikke ønske å ha dyr selv. Men jeg håper virkelig du har respekt for dyrene og ikke er slemme med dem. Folk som skader dyr har jeg INGENTING til overs for! :snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin måte å luke ut psyko folk på. Det er noe galt med de som ikke liker dyr

Anonymkode: 5f2d1...6bf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker skrev (På 15.7.2006 den 17.37):

Jeg er litt enig når det gjelder hund. Når jeg var liten kunne jeg godt tenke meg hund, men nå har jeg snudd ganske helt. Er så mye styr med hund og liker ikke helt det at de faktisk er rovdyr som plutselig kan finne på noe. Har aldri vært redd de, men allikevel, jeg har ikke spesielt lyst på hund. Vil evnt samboer/mann ha hund i framtiden får han passe på den selv :P

Katt (utekatt) er helt greit fordi de klarer det meste selv. Trenger ikke å gå tur med dem, kan bare hive dem ut av huset hvis de er i veien, er lett å lære dem hva som er lov og ikke. Hvis man reiser vekk går det som regel greit å be en nabo fylle tørrfor i en bolle utenfor huset en gang til dagen.

Når det gjelder andre dyr, har jeg alltid vært hestejente. Hundebæsj er ekkelt, men hestemøkk har jeg ikke noe i mot. ;)

Du har tydeligvis ikke mye erfaring med dyr… og har laget endel sannheter som ikke er slik i den virkelige verden for de som eier dyr… Kjenner ingen med hund slik du beskriver…. Det blir det samme som at «jeg kunne aldri hatt kjæreste, fordi det det er så mye styr med dem, og han finner garantert plutselig på å gjøre noe han ikke burde gjort…» For ikke snakke om barn, hvis man får det ;)

Anonymkode: 15c40...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til mennesker som ikke liker dyr. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å ikke være interessert i å ha kjæledyr å ta vare på, eller eventuelt være litt redd for et dyr, men å ikke like dyr høres rart ut i mine ører. Jeg kan ingenting om hester og kunne aldri i verden hatt hest selv, men jeg synes hester er fine dyr og har null problem med å skjønne at noen er hestemennesker, på lik linje som at jeg er kattemenneske. Det er forskjell på "føler meg ikke kompetent nok eller interessert nok til å ha et dyr" og "liker ikke dyr". Sistnevnte høres ikke spesielt bra ut.

Anonymkode: 098ec...07d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at noen ikke ønsker å ha dyr selv, men å aktivt mislike dem? 🚩 
Jeg vil ikke ha barn, men jeg går ikke rundt å misliker dem fordi de lukter vondt...

Anonymkode: 2532d...b86

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller ha dyr en barn. Smelter av små kattunger og valper, men ikke av menneskebabyer og smårollinger.

Anonymkode: 5a4d8...5c9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan skjønne de som sier de ikke vil ha barn, men blir skikkelig skeptisk til de som ikke liker dyr. 

Anonymkode: ac136...19d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg et utrolig glad i dyr, men må si at jeg ikke er spesielt interessert i andre mennesker. 

Anonymkode: 73f0d...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...