Gå til innhold

Hvor gammel var du da du ble mor/far?

Kosejente

Hvor gammel var du da du ble mor/far ?  

1. 1. Hvor gammel var du da du ble mor/far ?

• 30+
      2
    • Under 20
      13
    • 25-30
      11
    • 20-25
      27

Anbefalte innlegg

Jeg var 20 år og 19 dager, da jeg fikk første mann. Og 23 1/2 når jeg fikk nr.2, hun er nå snart 3 måneder. Ingen av dem var planlagt.

Hilsen viblie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke barn selv ennå (takk og lov, er bare 22 og holder på med utdanning), men kan fortelle at mine foreldre var 19 og 20 da de fikk meg i 1980. Det er jo forsåvidt tidlig, men det er kjempedeilig å ha foreldre som er "unge" ennå. Faren min fikk en ny liten gullklump av en sønn for et år siden og det er kjempekos :D

Selv har jeg et mål hvis jeg skal ha barn, ikke få barn før jeg er ferdig utdannet og har et stabilt forhold. Vi har jo et godt forhold nå, men vi har ikke økonomi eller tid til slikt foreløpig, og ønsker oss forsåvidt ikke barn ennå. Skulle gjerne jobbet et år eller to før det skjer, får kanskje litt bedre økonomi sånn sett ? Tiden vil vise :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 16år når jeg fikk førstemann.21 når jeg fikk jenta mi,og akkurat fylt 27 når min 3dje og siste pode kom.Er nå 32 og tror nok at eldste kar synes det er greit med ei ungdommelig mor :lol: Nr 1og 2 var ikke planlagt men de var hjertelig velkommen når de først var der :) Siste kar var helt planlagt gikk helt etter oppskrift(for å si det sånn)Så nå er jeg ferdig og kan glede meg over de jeg har (er litt godt det å)Kan ikke få flere heller.Synes at 3stk er passe for man skal nu klare å følge de opp også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg 18 år gammel, men det første barnet kom da jeg var 20 planlagt og ønsket, nr. 2 kom bare 14 mnd. etter. Det gikk litt fort men hun var velkommen hun også, 3. mann kom 3 år etter det så da jeg var 24 var jeg 3 barns mor. Det var tøft for vi bodde i 4. etg. uten heis og jeg har et handikap så jeg har litt problemer med ganglaget. Det jammen helt utrolig hva du kan få til hvis du setter alle klutene til.

Jeg mistet min eldste sønn, da var han 26 år. Han var ikke syk på forhånd det var hjertet som stoppet. Det er 10 år siden nå, men enda er det et stort åpent sår og et forferdelig tomrom inni meg.

Jeg ønsker alle mødre og fedre et riktig godt nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hallo!!!

Her kommer det en gammel mor!!!

Jeg var 33 år da jeg fikk nr. 1 og 19 mnd. senere kom nr. 2.

Jeg var godt voksen da jeg traff drømmemannen og vi valgte å reise inn og utland før vi ville ha barn. Begge kom som planlagt uten for mange forsøk. Så nå koser jeg meg gløgg ihel med to smågutter.

**AMBROSIA**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 22 da datteren vår ble født. Barenfaren var like gammel. Det var IKKE planlagt og et stort sjokk å finne ut at jeg var gravid. Det har allikevel gått greit og da jeg var 27 hadde jeg 3 barn!

Helt greit å få barn selv om timingen var rimelig dårlig, uten jobb, sambo var lærling og vi måtte flytte!

Når passer det egentlig?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 22 da første kom, han er nå 13 mnd. Han var veldig planlagt, men ble desverre laget 4 uker for tidlig (desember må være den dumeste mnd å få barn mht skole...) nå er vi i full gang med å prøve på nr 2, men det er vist ikke like lett denne gangen, hjelper vel litt hvis jeg slutter å amme helt, har fått mensen tilbake, men den er ikke helt "synkronisert" ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...