Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 15. juli 2006 #1 Del Skrevet 15. juli 2006 Hei! Lurer på om det virkelig er sant at en får mindre pupper av jogging, eller er det bare en myte? Eg har begynt å jogge fordi eg vil trene opp kondisen, har ikke noe behov for å gå ned i vekt og vil absolutt ikke miste noe av det lille eg har som pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 15. juli 2006 #2 Del Skrevet 15. juli 2006 tror ikke det er joggingen, det er vel heller trening og vekttap generellt. Jogging gir jo mer belastning, og dermed strekkmerker. Ikke om du er tynn, men veier man mye burde man heller sykkle, gå fort eller svømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2006 #3 Del Skrevet 15. juli 2006 Pupper er fett, dermed er det kun hvis du går ned i fettprosent at du vil merke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Jogging gir jo mer belastning, og dermed strekkmerker. Sier du at man får strekkmerker av å jogge?? Er det fordi puppene spretter opp og ned da? Kansje du burde kjøpe deg en sportsBH ellerno sånt... Høres rart ut at man kan få strekkmerker av det ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2006 #5 Del Skrevet 17. juli 2006 Sier du at man får strekkmerker av å jogge?? Er det fordi puppene spretter opp og ned da? Kansje du burde kjøpe deg en sportsBH ellerno sånt... Høres rart ut at man kan få strekkmerker av det ass. ← Det har jeg ALDRI hørt om, strekkmerker får man når puppene vokser, de kan også bli tydligere hvis de allerede er der men puppene er blitt mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 17. juli 2006 #6 Del Skrevet 17. juli 2006 Har heller aldri hørt om at jogging kan føre til strekkmerker, men så har jeg ikke jogget så mye heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 19. juli 2006 #7 Del Skrevet 19. juli 2006 Man kan få mindre pupper hvis man trener mye kondisjon, men det er fordi den generelle fettprosenten går ned (man vil altså miste fett over hele kroppen). Hvis er redd for å gå ned i vekt, bør du passe på at du spiser nok hvis du jogger mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chabi Skrevet 5. august 2006 #8 Del Skrevet 5. august 2006 tror ikke det er joggingen, det er vel heller trening og vekttap generellt. Jogging gir jo mer belastning, og dermed strekkmerker. Ikke om du er tynn, men veier man mye burde man heller sykkle, gå fort eller svømme ← Jeg har fra ungdomstiden hatt strekkmerker, sikkert nok pga mye trening. Fra jeg ble 19 år ga jeg meg fullstendig med trening. Men nå tenker jeg å begynne på ann igjen, 5 år etter. Bedre sent enn aldri! Jeg lurer derfor på : 1) Får man strekkmerker av å jogge? Vil jo ikke ha mer.... Isåfall hvilke annen trening kan man gjøre som ikke gir strekkmerker? 2) Kan trening hjelpe mot å få strekkmerker på magen(når man blir gravid)? Håper på at noen vet noe om dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 5. august 2006 #9 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) 1) Får man strekkmerker av å jogge? Vil jo ikke ha mer.... Isåfall hvilke annen trening kan man gjøre som ikke gir strekkmerker? Jeg regner med at det er brystene det er snakk om her....De strekker seg ganske mye hvis du ikke bruker riktig BH når du jogger/løper. Det er veldig viktig å bruke en BH med bra støtte-uansett størrelse på brystene dine. 2) Kan trening hjelpe mot å få strekkmerker på magen(når man blir gravid)? Huden på magen vil strekke seg uansett. Det er klart; trening øker blodsirkulasjonen,og visse kremer/oljer kan hjelpe litt. De øker elastiteten. Tilskudd som nattlysolje og omega 3,6,9 hjelper også. Endret 5. august 2006 av Malina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 5. august 2006 #10 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg har fra ungdomstiden hatt strekkmerker, sikkert nok pga mye trening. Fra jeg ble 19 år ga jeg meg fullstendig med trening. Men nå tenker jeg å begynne på ann igjen, 5 år etter. Bedre sent enn aldri! Jeg lurer derfor på : 1) Får man strekkmerker av å jogge? Vil jo ikke ha mer.... Isåfall hvilke annen trening kan man gjøre som ikke gir strekkmerker? 2) Kan trening hjelpe mot å få strekkmerker på magen(når man blir gravid)? Håper på at noen vet noe om dette her! ← Jeg tviler stærkt på at man far strekkmærker av å jogge... Det blei nevnt over at man kunne få puppene av at de humpa opp og ned... Da er det vel bare å skaffe seg en sportsBH ellerno. Den eneste måten du kan få strekkmærker på, er å gå opp i vekt fort. Enten det er fett, eller muskler. Det skal veldig mye til å få strekkmærker av muskelvekst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 6. august 2006 #11 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg er usikker på om du kan få strekkmerker av jogging, men dersom du ikke har en skikkelig sports-bh som hindrer puppene i å hoppe både opp og ned og du jogger ofte, kan du ødelegge det elastiske vevet i puppene. Mener å ha lest at du da kan få hengepupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 6. august 2006 #12 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg er usikker på om du kan få strekkmerker av jogging, men dersom du ikke har en skikkelig sports-bh som hindrer puppene i å hoppe både opp og ned og du jogger ofte, kan du ødelegge det elastiske vevet i puppene. Mener å ha lest at du da kan få hengepupper ← Kult! Er det sån på gutter og? Jeg har lyst til å henge puppene over skuldra, og stemple dem fast i ryggen! Najs skætt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosmic Girl Skrevet 7. august 2006 #13 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg tror de må være av en viss størrelse før de begynner å henge. Men det er jo mulig dine er av en slik størrelse at de vil henge etterhvert, det vet jeg ikke noe om. Eventuelt er det veldig godt mulig det kommer med alderen, så da kan du glede deg til det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå