miss77 Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 31. juli 2006 Vi får satse på en snarlig EL ja. Så vidt jeg har skjønt det så skal streken bli sterkere og sterkere. Men jeg har jo ikke prøvd selv da... Sliter litt med å skjønne startdato for EL-testene mine... ← Klarte ikke å dy meg, såjeg måtte ta en til i kveld. Tok den en i dag tidlig også. Streken har blitt stekere, men ikke så mye. Kjenner litt murring i magen også, som ikke er helt ukjent fra tidligere. Tyder jo på at noe er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. juli 2006 #42 Del Skrevet 31. juli 2006 Tipper på skikkelig positiv EL test i morgen, jeg Bruker du strimlene fra billigeteste?? god natt og sov så godt. natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 1. august 2006 Tipper på skikkelig positiv EL test i morgen, jeg Bruker du strimlene fra billigeteste?? god natt og sov så godt. natta ← ingen teng til EL i dag heller gitt, men symptomene er der. Etter gamle sykluser skal det ikke vises noen strek før i mårra heller, så jeg krysser fingre. Bruker stavene fra billigteste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. august 2006 #44 Del Skrevet 2. august 2006 Hei, og som prøver. Skal bli gøy å følge deg, og ønsker deg lykke til med både bryllup og babyplaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 2. august 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 2. august 2006 Hei, og som prøver. Skal bli gøy å følge deg, og ønsker deg lykke til med både bryllup og babyplaner ← Takk, Yamaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 2. august 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg tror det nærmer seg EL altså. I dagvar teststreken nesten like sterk som kontrollstreken, og i tillegg har jeg litt "klissete" utflod. Er om jeg ikke har misforstått helt et tegn på at EL er i gjære?!?! Er vel bare å vente på at mannen kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. august 2006 #47 Del Skrevet 2. august 2006 Ja da er det bare å i vei. *heier på Miss77* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. august 2006 #48 Del Skrevet 2. august 2006 You go girl Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 3. august 2006 #49 Del Skrevet 3. august 2006 Det er bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. august 2006 #50 Del Skrevet 3. august 2006 Da er det bare å stå på og så får vi krysse fingrene for positiv test om et par uker Håper du får en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 3. august 2006 #51 Del Skrevet 3. august 2006 Hvordan har det gått med EL-testing, slim og alt det der? Torsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hvordan har det gått med EL-testing, slim og alt det der? Torsdags ← Blir litt smårar av denne testinga, jeg .... Streken er fortsatt nesten like sterk som kontrollstreken. Det vil si at deler av streken er like sterk, mens noe er bitte litt svakere. Når jeg tok første test så var det ingen strek, så har den blitt sterkere og sterkere. Var litt slim og alt det der i går, men ikke merka noe i dag. Har vært så rar i magen de siste dagene også. Småvondt og hoven i nedre del av magen. Mulig det har noe med potensiell eggløsning å gjøre, ihvertfall ikke vært sånn øm som jeg kan huske, men så er det jo 9 år siden sist også......... Endret 3. august 2006 av miss77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 3. august 2006 Sterk strek, sterk strek Klarte ikke å la vær å ta en test til sånn for sikkerhets skyld. Tok en ved 12-tida idag også. Snakk om å være utolmodig Men nå var teststreken sterkere enn kontrollstreken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. august 2006 #54 Del Skrevet 3. august 2006 Da er det bare å sette i gang da Så er det bare å satse på positiv test denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. august 2006 #55 Del Skrevet 4. august 2006 Sterk strek, sterk strek ← Så bra Håper dere fikk tid til litt sengekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. august 2006 #56 Del Skrevet 4. august 2006 JIIIIIIPPIIIIII for sterk strek. Nå krysser iallefall jeg alt jeg har for deg slik att alt finner veien dit det skal og klorer sei fast. LYKKE TIL stor stor godhelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2006 #57 Del Skrevet 4. august 2006 Juhuuu!! Da vet du hva du har å gjøre Ser vel ikke deg er inne på et par dager Fredags Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 8. august 2006 #58 Del Skrevet 8. august 2006 Lykke til Håper det klaffer for dere nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 8. august 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 8. august 2006 Uff, er visst lenge siden jeg har vært innom både her og i dagbøkene deres, men takk for besøk jenter Har oppdaget at det nærmer seg bryllup, og har hatt en del å henge fingrene i. Blir nok en del å gjøre fremover også, men fordelen er jo at man ikke går rundt å tenker på at man håper på 2 blå hele tiden IKM er nå uansett i slutten av neste uke, så det blir spennende å se om det er to blå eller tanta som dukker opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. august 2006 #60 Del Skrevet 9. august 2006 Kanskje det er det at du har andre ting å tenke på som gjør at det kanskje allerede sitter en spire i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå