Gå til innhold

Forsiktige prøvere...


miss77

Anbefalte innlegg

Endelig min tur til å prøve meg her inne. Egentlig mannen som har lengtet mest etter å bli pappa, men må si at jeg har blitt mere og mere klar for å være prøver jeg også :)

Vi hadde egentlig bestemt oss for å prøve fra høsten av, men etter å hatt noen lange samtaler de siste ukene fant vi ut at vi like gjerne kan sette igang. Jeg har gått på p-piller en god del år, så ting kan jo ta tid, har jeg fått med meg....

Kaster p-pillene når den siste pilla er slukt i mårra. Må si det er litt skremmende også :sjenert:

Endret av miss77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, Mrs Potter, Missbumblebee og Zenta :klem:

Ja, det blir en spennende tid. Ting kan jo ta tid også. Har en rekke vennepar som har slitt lenge før de endelig "kom i mål". Blir spennende å se hvor lenge vi må prøve. Ikke at prøving ikke er gøy altså, men er jo kjekt med resultater også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for besøk alle sammen :klem:

Håper det klaffer fort vi også :), men regner med at det tar litt tid siden jeg har gått såpass lenge på p-piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Det som om det skulle vært meg selv dette her. Min Kjære var også superklar når jeg begynte å snakke om barn. Kjempedeilig når det er sånn :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Det som om det skulle vært meg selv dette her. Min Kjære var også superklar når jeg begynte å snakke om barn. Kjempedeilig når det er sånn :)

Lykke til!

Takk Eeyore

Mannen har vært superklar lenge ;), og det er faktisk litt deilig at han er sånn. Han er også veldig åpen om hvor lyst han har på barn overfor sine venner. Jeg har kommet på gli det siste året, men har vært enige om å vente til etter bryllupet. Vil jo helst ikke gifte meg i et telt av en kjole. Men nå er det så kort tid igjen, at vi fant ut at vi bare kan sette igang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt meg EL-tester. Fikk mail om at de er sendt i dag :hoppe: Frk. utolmodig venter spent :hoppe: Om jeg er like heldig som tidligere, så er jeg kjapt i gjenge igjen etter p-pilleslutt. Har holdt oppe ett par måneder innimellom, og har fått mens til så og si "riktig" tid da, men sdiden jeg ikke har testet så vet jeg jo ikke om jeg har hatt EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL - tester ja, skulle sikkert kjøpt det også. Får bli senere hvis vi ikke får til på ei stund det tenker jeg. Men , er jo greit å bruke dem da - så får man iallefall bekreftet at man har EL. Spennende med prøvetid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL - tester ja, skulle sikkert kjøpt det også. Får bli senere hvis vi ikke får til på ei stund det tenker jeg. Men , er jo greit å bruke dem da - så får man iallefall bekreftet at man har EL. Spennende med prøvetid :)

Tenkte det var kjekt å finne ut av når man får EL. Har jo tross alt proppa kroppen full av hormoner de siste 9 årene :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En kollega var innom med sin lille, utrolig søte tulle på 5 dager i dag! :babyjente: Ble ikke rent lite babysyk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan får du egentlig tid til å tenke på prøving midt i bryllupsforberedelsene? Selv synes jeg prøvetankene tar STOOOR plass :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det samme stiller jeg meg spørsmål om - men, det er jo godt å ha flere baller i luften da, så ikke prøvinga tar alt fokus, kan bli litt mye det også :) Personlige erfaringer kanskje....ehm....jeg....?

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...