miss77 Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Endelig min tur til å prøve meg her inne. Egentlig mannen som har lengtet mest etter å bli pappa, men må si at jeg har blitt mere og mere klar for å være prøver jeg også Vi hadde egentlig bestemt oss for å prøve fra høsten av, men etter å hatt noen lange samtaler de siste ukene fant vi ut at vi like gjerne kan sette igang. Jeg har gått på p-piller en god del år, så ting kan jo ta tid, har jeg fått med meg.... Kaster p-pillene når den siste pilla er slukt i mårra. Må si det er litt skremmende også Endret 3. august 2006 av miss77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. juli 2006 #3 Del Skrevet 16. juli 2006 Lykke til som prøver! Håper dere får ønsket resultat snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 16. juli 2006 #4 Del Skrevet 16. juli 2006 Lykke til som prøver Du har en spennede tid foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juli 2006 Takk, Mrs Potter, Missbumblebee og Zenta Ja, det blir en spennende tid. Ting kan jo ta tid også. Har en rekke vennepar som har slitt lenge før de endelig "kom i mål". Blir spennende å se hvor lenge vi må prøve. Ikke at prøving ikke er gøy altså, men er jo kjekt med resultater også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. juli 2006 #6 Del Skrevet 21. juli 2006 Hihi, enda en ny i klubben Det begynner å bli mange av oss nå, lykke til som prøver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. juli 2006 #7 Del Skrevet 21. juli 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
riva Skrevet 22. juli 2006 #8 Del Skrevet 22. juli 2006 Hei Lykke til som prøver, og ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 22. juli 2006 #9 Del Skrevet 22. juli 2006 Gratulerer med dagbok! Håper det klaffer fort for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 23. juli 2006 Takk for besøk alle sammen Håper det klaffer fort vi også , men regner med at det tar litt tid siden jeg har gått såpass lenge på p-piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. juli 2006 #11 Del Skrevet 23. juli 2006 Det som om det skulle vært meg selv dette her. Min Kjære var også superklar når jeg begynte å snakke om barn. Kjempedeilig når det er sånn Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 23. juli 2006 Det som om det skulle vært meg selv dette her. Min Kjære var også superklar når jeg begynte å snakke om barn. Kjempedeilig når det er sånn Lykke til! ← Takk Eeyore Mannen har vært superklar lenge , og det er faktisk litt deilig at han er sånn. Han er også veldig åpen om hvor lyst han har på barn overfor sine venner. Jeg har kommet på gli det siste året, men har vært enige om å vente til etter bryllupet. Vil jo helst ikke gifte meg i et telt av en kjole. Men nå er det så kort tid igjen, at vi fant ut at vi bare kan sette igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 24. juli 2006 Bestilt meg EL-tester. Fikk mail om at de er sendt i dag Frk. utolmodig venter spent Om jeg er like heldig som tidligere, så er jeg kjapt i gjenge igjen etter p-pilleslutt. Har holdt oppe ett par måneder innimellom, og har fått mens til så og si "riktig" tid da, men sdiden jeg ikke har testet så vet jeg jo ikke om jeg har hatt EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. juli 2006 #14 Del Skrevet 25. juli 2006 EL - tester ja, skulle sikkert kjøpt det også. Får bli senere hvis vi ikke får til på ei stund det tenker jeg. Men , er jo greit å bruke dem da - så får man iallefall bekreftet at man har EL. Spennende med prøvetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 25. juli 2006 #15 Del Skrevet 25. juli 2006 må inn og hilse på her også! lykke til med prøving og bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 25. juli 2006 EL - tester ja, skulle sikkert kjøpt det også. Får bli senere hvis vi ikke får til på ei stund det tenker jeg. Men , er jo greit å bruke dem da - så får man iallefall bekreftet at man har EL. Spennende med prøvetid ← Tenkte det var kjekt å finne ut av når man får EL. Har jo tross alt proppa kroppen full av hormoner de siste 9 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 25. juli 2006 må inn og hilse på her også! lykke til med prøving og bryllup ← TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 25. juli 2006 En kollega var innom med sin lille, utrolig søte tulle på 5 dager i dag! Ble ikke rent lite babysyk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juli 2006 #19 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvordan får du egentlig tid til å tenke på prøving midt i bryllupsforberedelsene? Selv synes jeg prøvetankene tar STOOOR plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 #20 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, det samme stiller jeg meg spørsmål om - men, det er jo godt å ha flere baller i luften da, så ikke prøvinga tar alt fokus, kan bli litt mye det også Personlige erfaringer kanskje....ehm....jeg....? Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå