Gå til innhold

Forsiktige prøvere...


miss77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvordan står det til?? :)

Må ikke slite deg helt ut nå med bryllup og greier. Huske at du skal være litt opplagd til den store dagen :)

Ha en stråålende søndag.

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen folkens! Takk for at dere holder dagboka mi i live :klem:

Ble dårlig med spirer i første PP, men det er vel egentlig like greit med tanke på at jeg har vært gjennom utdrikningslag, og snart er det bryllup. Satser på neste PP. Har EL midt i bryllupsreisa, så da har vi enda en grunn for å kose oss ekstra ;)

Blir fraværende ett par uker til, men er tilbake med full konsentrasjon om prosjekt Baby fra 7. september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bryllup::hjerte::bryllup::hjerte: GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE SOM NYGIFT :bryllup::hjerte::bryllup::hjerte:

Håper dagen ble faaantastisk :) Kos dere masse masse på bryllupsreise.

stor stor stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Da er det vel på tide å legge ferien bak seg, og komme tilbake i normalt gjenge. Har vært noen deilige uker med bryllup og tur til Italia etterpå. Nå har imidertid hverdagen meldt sin ankomst og det samme har tanta :frustrert: Det hjalp med andre ord lite at EL kom midt i bryllsupsreisa, men vi gjorde så godt vi kunne, så vi kan ikke skylde på innsatsen :ler:

Positivt er det nå at syklusen ser ut til å være stabil så kort tid etter P-pille slutt. Dessverre har også de heftige menssmertene jeg hadde før jeg begynte på pillene kommet tilbake :frustrert: Er med andre ord bare å satse på at man blir gravid snarest mulig ;)

Skal se om jeg ikke får tatt en runde i dagbøkene deres og sjekket om det har skjedd noe spennende i de siste uken. Krysser fingre for gode nyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...