Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2006 #1 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei dere! Jeg har nå offisielt Ferie, og har tenkt til å bruke den på å trene. Misforstå meg rett, har trent forholdsvis jevnt før også, men nå vil jeg vie ferien på å virkelig innarbeide meg de gode rutinene. Før sommeren unnagjorde jeg mange eksamener, som stresset meg opp og fullstendig ødela det gode kostholdet mitt. (Jeg vet, ingen unnskyldning, men det er nå engang det som skjedde da!) Ikveld skal jeg handle inn matvarer. Noen som kan tipse meg med hva som bør være basis o.l.? Har kommet helt ut av det, jeg. Men vet at jeg skal holde meg langt unna brød (sverget til knekkebrød før Alt Skled Ut) og masse grønnsaker til alle måltider. Pluss tre liter vann/daglig. Andre tips som omhandler det sunne liv også hjertelig velkomne! Og på forhånd tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isbiten - ikke innlogget Skrevet 14. juli 2006 #2 Del Skrevet 14. juli 2006 Ja - og det var meg ikke innlogget. *sløv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 14. juli 2006 #3 Del Skrevet 14. juli 2006 Se tråden "slanking og matvarer" under her. Og du trenger da ikke å holde deg unna brød, bare du holder deg til det som er grovt. Ellers er det mengder av sunn sommermat. Salater, vannmelon, jordbær, kylling, fisk og scampi på grillen... For min del er ferien over, og det er nå jeg har tenkt å ta opp igjen det forsømte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå