Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #41 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Jeg er helt enig Kvinneguden. Jeg synes egentlig Afrika bør få ordne opp i sine egne problemer. ← Det slo meg plutselig at løsningen ligger snublende nær. Her har vi i mange år gått rundt og sunget om Dyrene i Afrika og alt de har å gjøre, men hvorfor i all verden kan ikke disse negerbarna bare spise noen av disse dyrene? Så slipper vi å sende penger, og maten ordner de selv. Genialt! *stolt* Endret 26. juli 2006 av Kvinneguden
punktom Skrevet 26. juli 2006 #42 Skrevet 26. juli 2006 Litt lite politisk korrekt, kanskje, men det driter jeg i: Litt færre hadde slitt i Darfur hvis man innså at man kanskje ikke akkurat trengte fem barn... Hallo, dere skal liksom gå rundt og sulte, hvor i helvete finner dere tida til å pule da? Så med to milliarder afrikanere om ikke så lang tid tror jeg disse dyra i Afrika snart er spist opp.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #43 Skrevet 26. juli 2006 Litt lite politisk korrekt, kanskje, men det driter jeg i: Litt færre hadde slitt i Darfur hvis man innså at man kanskje ikke akkurat trengte fem barn... Hallo, dere skal liksom gå rundt og sulte, hvor i helvete finner dere tida til å pule da? Så med to milliarder afrikanere om ikke så lang tid tror jeg disse dyra i Afrika snart er spist opp. ← Da løser vi problemet med å sende litt dyrefor og mange kondomer. Barnedødeligheten må de bare skjerpe seg med, de kan ikke fortsette å la unga dø på den måten hvis de vil komme noen vei. Sutrenegere!
punktom Skrevet 26. juli 2006 #44 Skrevet 26. juli 2006 Da løser vi problemet med å sende litt dyrefor og mange kondomer. Barnedødeligheten må de bare skjerpe seg med, de kan ikke fortsette å la unga dø på den måten hvis de vil komme noen vei. Sutrenegere! ← Alle vet jo at kondomer er den største synden som finnes. Den tredje største, kanskje, etter abort og stamcelleforskning. Hvis du da ikke mente at de skulle spise kondomene, i så fall kan usa og den katolske kirken gå med på det. Ellers må nok flere og flere folk heller dø av sult. For det er jo en del av guds plan, og den kan vi ikke forstyrre med kondombruk!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #45 Skrevet 26. juli 2006 Alle vet jo at kondomer er den største synden som finnes. Den tredje største, kanskje, etter abort og stamcelleforskning. ← Her er du selvmotsigende. Jeg velger å tro at det var et retorisk grep for å gi innlegget en ekstra snert.
Christiane Skrevet 26. juli 2006 #46 Skrevet 26. juli 2006 Vel, på et eller annet tidspunkt må de ha klart å ordne opp i sine egne problemer, eftersom bistand fra Vesten er et relativt nytt fenomen.
tobo Skrevet 27. juli 2006 #47 Skrevet 27. juli 2006 Synes vi skal slutte å sende så mye penger til barna i Afrika, jeg. De kan jo ikke kjøpe seg så mye likevel, siden det ikke finnes kjøpesenter der. Nå er det jo snart salg, så vi trenger vel strengt tatt pengene selv. Vi kan sende oljen vår nedover istedet, når den likevel koster oss så mye. Dessuten blir jeg så trist av å se svaner tilgriset med oljesøl. Ja - for det skjer jo faktisk ulykker med oljeutvinning også.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #48 Skrevet 28. juli 2006 Ja, bare ikke bensinprisene stiger kan jeg godt kvitte meg med litt olje.
Gjest gjesten Skrevet 3. august 2006 #49 Skrevet 3. august 2006 Slutt å gnål om disse negerbarna som lisom sulter ihjel. (Akurat som om de har det så vanskelig. De får jo flyve hit på statens regning og få millioner i sosialtrygd mens de voldtar nosrke kvinner og smuler narkotika og sender pengene hjem til familien så de sliper å betale skatt og slik at de får mere penger av sosialen) Selv om dere har prøvd å rette fokus på riktige viktige saker: som satansdyr bensin og forbannadyr indrefillet, så har dere glemt det vigtikste fokuset: Her i Norge bruker minstepensjonister og andre uføre hele utbetalingen på å få seg en skvett. Jeg mener, det har blitt så ille at man må faktisk dra til syden en to-tre ganger i året for å få noen gode runder hygge. Det er ille at vi må dra til land som de ikke klarer å bruke det norske språket en gang. Nei og nei. Og vi som ligsom skal være verdens beste land. På tide vi bruker mer tid å penger å resurser på oss selv. Det værste er at jeg er sikker på at all alkoholpengene går til å betale disse korrupte politikerne som støtter de fattige... eh jeg mener jo selvfølgelig innvendrerne. PS Leserene er selv ansvarlig for å beherske ironi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå