Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. juli 2006 #21 Skrevet 15. juli 2006 Beklager, det var ikke meningen å generalisere i feil retning.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2006 #22 Skrevet 16. juli 2006 For jævlig også, da, at ei negressedundre har stukket av med all maten til milliardene av negerbarn der nede i Kenyen og omegn.
bob marley Skrevet 17. juli 2006 #23 Skrevet 17. juli 2006 syns vi skal sende penger, men må se litt nøyere på hva de brukes til
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2006 #25 Skrevet 21. juli 2006 Hva med mat? Kunne det være noe? ← Smart, jeg har noe kokt ris til overs. Hvor skal jeg sende det?
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2006 #26 Skrevet 21. juli 2006 Smart, jeg har noe kokt ris til overs. Hvor skal jeg sende det? ← Kokt ris er et multikultirelativistisk matyttrykk som du gjerne kan sende til Bønna.
bob marley Skrevet 22. juli 2006 #28 Skrevet 22. juli 2006 Enig. Og hvis vi bare lar være å sende penger lenge nok, er jo de fleste døde. Problem solved, og vi får råd til å bruke flere penger på å melde oss inn i organisasjoner som kjemper for lavere bensinpriser. ← sa jeg noe om å la være å sende penger. kanskje kan de pengene vi sender brukes på en annen måte
Gjest Gjesta Skrevet 22. juli 2006 #30 Skrevet 22. juli 2006 (endret) sa jeg noe om å la være å sende penger. kanskje kan de pengene vi sender brukes på en annen måte ← Hvis du leste litt videre, foreslo jeg at pengene blant annet kunne brukes til mat. Men det er kanskje litt kontroversielt når bare noen millioner negerbarn risikerer sultedøden. Endret 22. juli 2006 av Kvinneguden
bob marley Skrevet 22. juli 2006 #31 Skrevet 22. juli 2006 Hvis du leste litt videre, foreslo jeg at pengene blant annet kunne brukes til mat. Men det er kanskje litt kontroversielt når bare noen millioner negerbarn risikerer sultedøden. ← ja mat er en god ide, men jeg tror pengene brukes på en del andre mindre viktige ting desverre
Christiane Skrevet 25. juli 2006 #34 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg er helt enig Kvinneguden. Jeg synes egentlig Afrika bør få ordne opp i sine egne problemer. Dog ville en større reportasje om de nyeste innkjøpene til Morten Abel vært adskillig mer interessant lesestoff enn noe om bensinpriser. Endret 25. juli 2006 av Christiane
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #35 Skrevet 26. juli 2006 Selvsagt, men jeg fant ingen link. Kanskje du kan hjelpe meg?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #36 Skrevet 26. juli 2006 Hvorfor denne trangen i å nyansere og skille mellom afrikanske og amerikanske negere? Negere er negere. Dessuten manipulerer du beviset mitt om at negere flest er store som elefanter. Jeg mener, jeg hadde jo link til saken. ← Jeg håper at tuller, du høres jo helt jævlig dum ut!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #37 Skrevet 26. juli 2006 Det er skam at så mange av oss ikke har lært at ordet neger er stygt å bruke, år 2006. Og dere vi blir bare feitere og feitere her i Norge. Det er mange andre land som har mindre enn Norge og hjelper masse mer, Så nei det er ikke slik at Norge hjelper så overdrevet mye heller!!!! Idiotter!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #38 Skrevet 26. juli 2006 Det er så fint med gjester som behersker ironi!
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 26. juli 2006 #39 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Det er så fint med gjester som behersker ironi! ← Idiått!!! Jeg håper at tuller, du høres jo helt jævlig dum ut!!! ← Jeg håper også jeg tuller. Jeg høres sikkert også jævlig dum ut, ja!!!1111one one one. Endret 26. juli 2006 av Slangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå