Kid-a Skrevet 27. desember 2002 #1 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvorfor så forferdelig vanskelig nu ved juletider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. desember 2002 #2 Del Skrevet 27. desember 2002 Hm? Hva? Etter at jeg testet humoren min her på KG har jeg litt å leve opp til vettu... svart, ironisk humor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. desember 2002 Prøvd ut humoren din?? Har du skaffet deg ny eller noe??? *tungnem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. desember 2002 #4 Del Skrevet 27. desember 2002 ... var en tråd som viste til en link...der kunne man teste humoren sin, og få satt ord på hvilken type humor man likte/hadde.... Jeg hadde en britisk/svart/ironisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 27. desember 2002 #5 Del Skrevet 27. desember 2002 Lasse, hva har du gjordt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. desember 2002 #6 Del Skrevet 27. desember 2002 veit ikke jeg Anie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå