Mathias Skrevet 27. desember 2002 #1 Del Skrevet 27. desember 2002 Her er en liste over mine ekser... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=247711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 27. desember 2002 #2 Del Skrevet 27. desember 2002 Stakkars deg, Lasse.. :o Dette er jo eksempler på en del prototyper av kvinner, men du har nok latt deg besnære... Hva er det med deg som gjør at du faller for disse kvinnetypene? Hva leter du etter? Lisa-Beth :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. desember 2002 Har du ikke lest tråden om Tusenfryd LisaB? Det kommer som en overrskelse at de også har personlighet da vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 27. desember 2002 #4 Del Skrevet 27. desember 2002 Hva Lasse leter etter Lisa-beth Så lenge kvinnene har store bryster, smal midje, litt høye og ser ut som modeller - da er de den rette for han Det han derimot ikke skjønner - at han ikke er den rette for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2002 #5 Del Skrevet 27. desember 2002 Hønemor Hun passer på at skjorten din er i buksen og håret ditt er riktig. Kommer du hjem for sent er hun svært bekymret, og passer på at du er frisk. Alltid. faller jeg litt under...og er litt glad i oppmerksomhet også.. men jeg er 176 høy veier 59 kg og har lyst hår ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 27. desember 2002 #6 Del Skrevet 27. desember 2002 He he.. Jasmin skal du kapre Lasse.. bør du helst ha mørkt hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. desember 2002 #7 Del Skrevet 27. desember 2002 vel..jeg er fakeblond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. desember 2002 #8 Del Skrevet 27. desember 2002 Mange kjente kvinner her... har vært borti alle, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 27. desember 2002 Hevner du deg Anie??? Jeg er ikke stor selv, og er ikke så opptatt av kropp, bare den er peeen.... Så størrelsene er ikke så viktige... Men det veit du jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjelvende Anie Skrevet 27. desember 2002 #10 Del Skrevet 27. desember 2002 He he.. Lasse ble redd nå ............... var du redd du ikke skulle få noe mer beundring fra oss andre kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S B Skrevet 27. desember 2002 #11 Del Skrevet 27. desember 2002 Når du har funnet en kvinne som innehar ALLE egenskapene på listen DA skjønner du at noen få av disse egenskapene må du bare ta med - det er jo disse egenskapene som gjør oss til kvinner. ( ok da, i moderate mengder ) Ble masse egenskaper dette - kanskje jeg misforsto , du ønsket vel ikke egenskaper bare utseende ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2002 #12 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg synes faktisk at de fleste mannfolka her er noen skikklige klyser. Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 28. desember 2002 Mirabella, jeg elsker deg :D Hilde: Ulempen med kvinner er jo at de er kvinner kanskje... Anie: Det finns alltid en for alle, så jeg er ikke redd for å dø ensom og bitter jeg.. Men du trenger da ikke spre usannheter fordi du vil ha med for deg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 28. desember 2002 #14 Del Skrevet 28. desember 2002 Men du trenger da ikke spre usannheter fordi du vil ha med for deg selv... Åja... så du forteller meg bare løgner du - da forstår jeg Du har sovet godt inatt regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 28. desember 2002 HÆ???? Forøvrig fniste jeg meg i søvne, glad og fornøyd ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2002 #16 Del Skrevet 28. desember 2002 Kjære Lasse ! Dersom det er så mange ulemper med oss damer bør du vel vurdere å finne deg en mann ? He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 28. desember 2002 kanskje jeg HAR det Hilde.... Men for å være ærlig så er det mange fantastiske damer der ute! Men da jeg leste tilsten var det mange ekser som passet.... Kanskje en grunn til at de er det...: exer... På den ander siden er det sikkert en slik liste jeg passer inn i også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2002 #18 Del Skrevet 28. desember 2002 Eksempler : - Hive boxeren bak baderomsdøren selv om skittentøykorgen er 0,3 cm fra døren, en liste de fleste hører til på - Se på andre damer i smug listen - Se på andre damer åpenlyst listen - Hvor ser du støvet henne listen - Hvilken knapp skal jeg trykke på på støvsuger / vaskemaskin / oppvaskmaskin / 5 åringen listen - Hvordan brukes denne ( oppvaskbørste, klitoris, moppen, vindusnalen ) listen Kunne fortrsatt i det uendelige, kanskje jeg skulle kontakte Dagbladet og skrive lister for dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 28. desember 2002 Ja, jeg ser på andre dame jeg, akkurat som jeg ser på andre menn biler, hunder etc... Har selv blit vant til å måtte gå gjennom byen med øynene stivt rettfram, eller rett ned for å slippe å bli konfrontert med den der, så ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2002 #20 Del Skrevet 28. desember 2002 Akseptabelt å se på andre damer, men dersom min kjære hadde begynt å se på andre menn og HUNDER hadde jeg ansett slaget om hans guns som EVIG fortapt. Unødvendig at menn må gå med stivt blikk, da legger dere jo ikke merke til at damene ser på dere.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå