missdior Skrevet 12. november 2014 #6681 Del Skrevet 12. november 2014 Nordmenn og nisser altå De er jo så søte, men de er overalt! De der j*vla nissene assa. Hvert år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #6682 Del Skrevet 12. november 2014 Samtale med kunde nå nettopp (per telefon). Meg: *bedriftens navn* du snakker med *navn*. Kunde: Det var ikke deg jeg snakket med i stad. Du snakker ikke trønderdialekt. Meg: Det var nok kollegaen min du snakket med. Et øyeblikk, så setter jeg deg over til henne. Jeg satte over til kollegaen min og hun hjalp vedkommende. Når hun hadde lagt på fortalte hun at kunden var irritert for at jeg ikke ville snakke med ham og bare satte ham over til henne. Jaja... Anonymous poster hash: 98d92...7d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 12. november 2014 #6683 Del Skrevet 12. november 2014 Hos oss fungerer systemet sånn at samtaler helst routes til den personen kunden snakket med sist, om vedkommende er ledig på telefonen. Slik får kundene i størst mulig grad forholde seg til samme kundebehandler ved hver henvendelse. I dag var vi utelukkende kvinner på jobb, ved en tilfeldighet var alle menn på avdelingen på kurs eller syke i dag. En kunde ringer inn og krever å få snakke med en mann angående fakturaen sin. "Det kan jeg hjelpe deg med", svarer jeg, "hva lurer du på angående fakturaen?" Kunden insisterer på at han skal snakke med en mann. Hvilken som helst mann. "Kvinner forstår seg ikke på økonomi", sier han. Jeg forteller at det ikke er noen menn på avdelingen, og at han må forholde seg til meg. Nei, det skal han da aldeles ikke. Tre ganger legger han på og ringer inn igjen, i håp om å få snakke med en mann. HVER gang kommer han til meg igjen. Han blir surere og surere, men til sist gir han opp det å skulle snakke med en mann, og går med på at jeg kan hjelpe ham. Hva lurte han på? Bare om fakturaen hans var betalt eller ikke, for han hadde glemt om han hadde betalt! 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. november 2014 #6684 Del Skrevet 12. november 2014 Hos oss fungerer systemet sånn at samtaler helst routes til den personen kunden snakket med sist, om vedkommende er ledig på telefonen. Slik får kundene i størst mulig grad forholde seg til samme kundebehandler ved hver henvendelse. I dag var vi utelukkende kvinner på jobb, ved en tilfeldighet var alle menn på avdelingen på kurs eller syke i dag. En kunde ringer inn og krever å få snakke med en mann angående fakturaen sin. "Det kan jeg hjelpe deg med", svarer jeg, "hva lurer du på angående fakturaen?" Kunden insisterer på at han skal snakke med en mann. Hvilken som helst mann. "Kvinner forstår seg ikke på økonomi", sier han. Jeg forteller at det ikke er noen menn på avdelingen, og at han må forholde seg til meg. Nei, det skal han da aldeles ikke. Tre ganger legger han på og ringer inn igjen, i håp om å få snakke med en mann. HVER gang kommer han til meg igjen. Han blir surere og surere, men til sist gir han opp det å skulle snakke med en mann, og går med på at jeg kan hjelpe ham. Hva lurte han på? Bare om fakturaen hans var betalt eller ikke, for han hadde glemt om han hadde betalt! Drittsekk. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
novacane Skrevet 13. november 2014 #6685 Del Skrevet 13. november 2014 http://www.aftenposten.no/okonomi/Snublet-i-pappeske-pa-Rema_-krevde-erstating-7785158.html Minner meg om den gangen en kunde kom inn med helt massive stiletthæler og ble fly forbanna når hun trynte så lang hun var. Det var nemlig vår feil fordi det hadde vært en miniatyrisk teipbit på gulvet som visstnok var grunnen til at hun hadde falt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6686 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg jobber på smoothiexchange hvor vi da selger smoothie, noe som er ganske tydelig når man går inn i butikken. Og jeg har sikkert blitt spurt 20 ganger om vi veksler valuta der😂Anonymous poster hash: 5bcdf...91d 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6687 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg jobber på smoothiexchange hvor vi da selger smoothie, noe som er ganske tydelig når man går inn i butikken. Og jeg har sikkert blitt spurt 20 ganger om vi veksler valuta der😂Anonymous poster hash: 5bcdf...91d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 13. november 2014 #6688 Del Skrevet 13. november 2014 Dumme ting kunder gjør...! Når en kunde ringer inn for å klage, og prater og prater og prater og prater og blir SÅ SINT fordi jeg ikke hjelper henne for så å legge på i sinne fordi "HER ER DET JO INGEN HJELP Å FÅ" Nei, altså, hadde du latt meg snakke så kunne jeg kanskje hjulpet deg, men når du ikke holder kjeft blir det jo litt vanskelig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 13. november 2014 #6689 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) http://www.aftenposten.no/okonomi/Snublet-i-pappeske-pa-Rema_-krevde-erstating-7785158.html Minner meg om den gangen en kunde kom inn med helt massive stiletthæler og ble fly forbanna når hun trynte så lang hun var. Det var nemlig vår feil fordi det hadde vært en miniatyrisk teipbit på gulvet som visstnok var grunnen til at hun hadde falt. Leste om denne saken i Aftenposten i dag og ble helt oppgitt. Er det virkelig mulig? Er glad hun ikke fikk medhold i retten. Det er for all del en del butikker som er helt elendige til å holde orden og har ting på gulvet etc hele tiden. Bl.a. er den lokale Europris butikken av den typen. Samboeren min som sitter i rullestol gidder ikke engang å prøve å handle der - han kommer ikke frem til varene han skal ha halvparten av gangene og for å i det hele tatt komme seg rundt i butikken må han gjerne ta store omveier. De fleste butikker er relativt gode på å holde orden og man må jo regne med at de fyller på varer - det er jo nødvendig. Da jeg jobbet på Jernia fikk vi varer daglig og i oppkjøringen til jul kunne det komme både 10 og 20 paller på en dag. Da var det en utfordring å pakke ut raskt, men på en så ryddig måte at det var minst mulig til hinder for kundene våre. Forutsatte jo at folk faktisk så seg for da. Endret 13. november 2014 av Christiane_W 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6690 Del Skrevet 13. november 2014 http://www.aftenposten.no/okonomi/Snublet-i-pappeske-pa-Rema_-krevde-erstating-7785158.html Minner meg om den gangen en kunde kom inn med helt massive stiletthæler og ble fly forbanna når hun trynte så lang hun var. Det var nemlig vår feil fordi det hadde vært en miniatyrisk teipbit på gulvet som visstnok var grunnen til at hun hadde falt. Den saken er bare pinlig. Noen har sett alt for mye på amerikanske serier, og tror de kan bli rike av å drite seg ut. Jeg håper virkelig ikke denne saksøkingskulturen inntar Norge for fullt, det er jo helt latterlig Anonymous poster hash: ee20e...ac2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 13. november 2014 #6691 Del Skrevet 13. november 2014 Seriøst jeg skulle akkurat til å linke til samme sak:P jeg kan se for meg hele episoden hvor hun brøler ut om saksøking og penger og bla bla. Det er lov å se seg for. (For det gjelder vel remabutikken? Linken vil ikke åpne seg akkurat nå :/) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 13. november 2014 #6692 Del Skrevet 13. november 2014 og 700.000 kr skulle hun ha???? hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. november 2014 #6693 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg sendte den til sjefen min. Hun syns den var knallbra. Over til en historie. Kunde: Har dere gjennomsiktige bukser? Meg: Gjennomsiktige bukser? Neeeei, det har vi ikke. Kunde: Jo da, Det er jeg sikker på at dere har. Jeg kan ta en titt jeg. Kunden titter rundt, og kommer bort til meg med en helt ordinær dongribukse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6694 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg sendte den til sjefen min. Hun syns den var knallbra. Over til en historie. Kunde: Har dere gjennomsiktige bukser? Meg: Gjennomsiktige bukser? Neeeei, det har vi ikke. Kunde: Jo da, Det er jeg sikker på at dere har. Jeg kan ta en titt jeg. Kunden titter rundt, og kommer bort til meg med en helt ordinær dongribukse. Kanskje hun prøvde å se jeans bukser? Jeg var på Nille i går for å se etter litt adventslys og sånt. Står ved et bord ved siden av kassen og i kassen står det ei hyggelig jente og ekspederer en kunde. Når hun er ferdig med kunden er det nestemann sin tur og hun spør om de har sånne telys i gjennomsiktige "kopper". Hun bak kassen svarer at ja det har de og peker hvor hun finner telysene, helt på nederste hyllerad innerst i butikken. Damen går så bak for å se og jenta bak kassen begynner å ekspedere neste kunde. Da kommer hun som lette etter telys i en rasende fart forbi kassen og går ut av butikken mens hun sier "for en jævla dårlig service!" Syns hun hisset seg altfor mye opp, hun kunne jo bare gått bort igjen til kassen og si at hun ikke fant de selv. Anonymous poster hash: b507b...192 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. november 2014 #6695 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg sendte den til sjefen min. Hun syns den var knallbra. Over til en historie. Kunde: Har dere gjennomsiktige bukser? Meg: Gjennomsiktige bukser? Neeeei, det har vi ikke. Kunde: Jo da, Det er jeg sikker på at dere har. Jeg kan ta en titt jeg. Kunden titter rundt, og kommer bort til meg med en helt ordinær dongribukse. Hahaaa Spurte du ikke noe mer om det da kunden kom tilbake igjen med disse buksene som absolutt ikke er gjennomsiktige? Du skulle jo ha spurt hva som gjør at h*n påstår at dongribukser er gjennomsiktige! ...sånn for å kurere min nyskjerrighet ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #6696 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg sendte den til sjefen min. Hun syns den var knallbra. Over til en historie. Kunde: Har dere gjennomsiktige bukser? Meg: Gjennomsiktige bukser? Neeeei, det har vi ikke. Kunde: Jo da, Det er jeg sikker på at dere har. Jeg kan ta en titt jeg. Kunden titter rundt, og kommer bort til meg med en helt ordinær dongribukse. Er nok bare dine ører det er noe galt med. Kunden var svensk, sant? Anonymous poster hash: 46091...7e4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. november 2014 #6697 Del Skrevet 16. november 2014 Hahaaa Spurte du ikke noe mer om det da kunden kom tilbake igjen med disse buksene som absolutt ikke er gjennomsiktige? Du skulle jo ha spurt hva som gjør at h*n påstår at dongribukser er gjennomsiktige! ...sånn for å kurere min nyskjerrighet ihvertfall! HOST!kameltåHOST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 17. november 2014 #6698 Del Skrevet 17. november 2014 Har en ganske så saftig historie fra forrige uke men er sikker på at hurpekjerringa er her inne så får holde kjeft et par måneder først. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. november 2014 #6699 Del Skrevet 17. november 2014 Er nok bare dine ører det er noe galt med. Kunden var svensk, sant?Anonymous poster hash: 46091...7e4 Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 17. november 2014 #6700 Del Skrevet 17. november 2014 Har en ganske så saftig historie fra forrige uke men er sikker på at hurpekjerringa er her inne så får holde kjeft et par måneder først. Åååsååååååå nysgjerrig jeg ble!!! Kom igjen daaa :| 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå