AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12041 Skrevet 25. april 2018 8 timer siden, Catalina Culès skrev: Da jeg jobbet i butikk, spurte min niese om jeg var rik, nei svarte jeg, hvordan det? Jeg måtte jo være rik når det var så masse penger i kassa, på butikken, hun trodde alle pengene var mine og at jeg kunne bruke de helt fritt. I wish! Det hadde vært noe Anonymkode: a6878...2bb 2
Gjest middagshøyden Skrevet 26. april 2018 #12042 Skrevet 26. april 2018 (endret) På 24.4.2018 den 8.51, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke en dum ting, men noe som jeg syntes var merkelig: Da jeg jobbet i butikk, var det mange som tok ut penger. De sa da gjerne: "Da kan du slå inn så det blir 300 til sammen" hvis de hadde kjøpt noe som kostet f.eks. 117,-. Så skulle de ta ut resten av pengene. For meg var det en stor gåte, og jeg fikk virkelig testet hoderegning-skillsene mine i stressituasjon med kø. Anonymkode: 00d40...ef3 Det er bare å telle fra 118 til 300 mens du plukker penger fra kassen, det. Dette er jo ikke annerledes enn å gi tilbake til de som betaler med kontanter. Endret 26. april 2018 av middagshøyden
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #12043 Skrevet 26. april 2018 36 minutter siden, alltid presis skrev: Det er bare å telle fra 118 til 300 mens du plukker penger fra kassen, det. Dette er jo ikke annerledes enn å gi tilbake til de som betaler med kontanter. Er det ikke bare å taste inn 300 på kort? Kunden drar kortet, og så står det på kassa hvor mye kunden skal ha igjen når betalingen er gjennomført? Anonymkode: 997da...399 9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #12044 Skrevet 26. april 2018 39 minutter siden, alltid presis skrev: Det er bare å telle fra 118 til 300 mens du plukker penger fra kassen, det. Dette er jo ikke annerledes enn å gi tilbake til de som betaler med kontanter. Takk Gud for CashGuard... Anonymkode: 918d9...aaf 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #12045 Skrevet 26. april 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare å taste inn 300 på kort? Kunden drar kortet, og så står det på kassa hvor mye kunden skal ha igjen når betalingen er gjennomført? Anonymkode: 997da...399 Det er som regel det nå. På noen kasser tidligere var d ikke det. Du måtte regne. Jeg hadde som regel en kalkulator ved siden av meg. Anonymkode: 51aaa...706 2
mmd Skrevet 26. april 2018 #12046 Skrevet 26. april 2018 På 23.4.2018 den 9.17, AnonymBruker skrev: Hvis jeg åpner esken til et produkt, så er det fordi jeg vil sjekke at produktet ikke er ødelagt, og da gir det jo null mening å ta en annen, uåpnet eske. Jeg skjønner ikke hvilke andre grunner man egentlig har til å åpne esken, med mindre man er usikker på hvordan produktet egentlig ser ut, og det trenger man jo ikke være hvis det står et ferdig utpakket produkt i hyllen. Anonymkode: d8589...fc6 Eneste måtte være om man skal f.eks gi noe i gave, men trenger å sjekke fargen/størrelsen/kvaliteten/whatever. Uåpnede esker med pent nedpakkete vateret ser finere ut/er lettere å pakke som gave.
The Kitten Skrevet 27. april 2018 #12047 Skrevet 27. april 2018 På senteret jeg jobber på må vi trille alt av papp og plast ned i kjelleren og kaste det i en container der. Jeg triller pappen pent og pyntlig gjennom senterets fellesareale på min vei. Fyr: HEI! HEI! TA DETTE MED DEG OGSÅ Jeg ignorer fyren. Han kaster så en pose med papp, plast og litt annet i pappkartongen min. Jeg slenger den foran føttene hans. Meg: Jeg er ikke tjeneren din, du får kaste søppelet ditt selv. Mulig jeg hadde giddet om du spurte pent. 46
Sphynx Skrevet 30. april 2018 #12048 Skrevet 30. april 2018 Når du sitter å gruer deg til at en kunde skal komme innom... Har en ekkel kunde som er innom av og til, men som pleier å ringe oftere. Jeg jobber i en erotisk butikk og får mange rare spørsmål, men dette er selvfølgelig en av de som napper løken når han ringer. Det er så utrolig ekkelt å vite at han gjør det samtidig som han stiller hunder spørsmål på telefonen (forsåvidt også ekkelt å tenke på at han har runket og snakket med deg -og nå er han her rett foran meg). Kan jo ikke anta at alle rare som ringer runker, men jeg har konfrontert han med det over telefon. Sist jeg gjorde det ble han dritforbanna å skreik i telefonen til meg (pleier bare å legge på, men han ringer opp igjen hele dagen). Han ble rett og slett helt hysterisk forbannet og gikk til personangrep. Så nå skal han innom for å handle, etter han skreik i telefonen til meg for et halvt år siden. Kjenner jeg gruer meg og at vekter mest sansynlig blir tilkalt med en gang. 19
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12049 Skrevet 30. april 2018 Følte meg som en dum kunde i dag. Jeg har dårlig hørsel og kan ikke bruke høreapparat grunnet ørebetennelse. Ja jeg hører dårlig, nei jeg er ikke døv. Fungerer greit til vanlig, var innom flere butikker i dag og det gikk helt fint. Var så innom Kiwi. Skulle aldri ha gått inn dit. Hun som sto i kassen snakket så jævlig lavt at jeg hele tiden måtte si "Hæ?". Ikke nok med det, men hun sto å snakket med en kollega, mens hun skulle ekspedere meg og andre. Han foran meg forlot kassen og dro innpå butikken igjen, sikkert for å hente noe mer. Så hun i kassen sa ifra om at han kom tilbake, men jeg hørte ikke hva hun sa fordi hun snakket så lavt. Jeg svarte da så klart "Hæ? du må snakke litt høyere", så hun brølte det i trynet på meg. Greit, uvitende brødhuer er jeg vant til. Så sto vi der da, alle 3.. de to kollegene sto å pratet sammen. Han andre kom tilbake og hun gjorde seg ferdig med han, mens hun snakket med kollegene fortsatt, så roper hun bak kassen ut "HALLO SVAR DA! ER DEN DIN?" (en vare som lå bak pinnen, samlet med mitt, umulig å ta feil av). Hun hadde sagt noe mens hun så på kollegaen, ikke på meg. Så jeg verken så eller hørte at hun snakket til meg. Jeg sa da ifra at hun måtte snakke litt høyere, til svar.. hun himlet med øynene. Ble så forbannet at jeg bare gikk. Faen ta for ei dritt kjerring, innafor å sende klage til sjefen? Husker navnet hennes, kan jeg si navnet i mailen? Jeg møter på folk som snakker lavt hele tiden. Men de ser på meg, og da kan jeg lese på leppene. Hun her så ikke på meg en gang da hun snakket til meg. Hun stirret på kollegaen. Fikk med meg noen ord av samtalen de hadde, fest og alkohol, og hun sa noe om at hun gleder seg til fridag i morgen og noe med parken og øl. Fikk ikke med meg alle ord. Men det var klart og tydelig en privat samtale Aldri følt meg så dritt på mange, mange år etter en tur i butikken. Som sagt, svært sjeldent jeg møter på noen jeg ikke kan høre eller oppfatte hva de sier. Da jeg leser mye på lepper og er ekspert i det. Ofte så er det rett-frem spørsmål som er lett å se og tyde også. Nå så var det mye tull som kommentaren med han som forlot kassen og det med varen som hun spurte om var min. Og ikke minst; hun så ikke på meg. Kollegaen sto ved siden av henne så hun sto sidelengs og så ikke en gang på meg når hun snakket til meg. Anonymkode: b2244...0dd 31
Sphynx Skrevet 30. april 2018 #12050 Skrevet 30. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følte meg som en dum kunde i dag. Jeg har dårlig hørsel og kan ikke bruke høreapparat grunnet ørebetennelse. Ja jeg hører dårlig, nei jeg er ikke døv. Fungerer greit til vanlig, var innom flere butikker i dag og det gikk helt fint. Var så innom Kiwi. Skulle aldri ha gått inn dit. Hun som sto i kassen snakket så jævlig lavt at jeg hele tiden måtte si "Hæ?". Ikke nok med det, men hun sto å snakket med en kollega, mens hun skulle ekspedere meg og andre. Han foran meg forlot kassen og dro innpå butikken igjen, sikkert for å hente noe mer. Så hun i kassen sa ifra om at han kom tilbake, men jeg hørte ikke hva hun sa fordi hun snakket så lavt. Jeg svarte da så klart "Hæ? du må snakke litt høyere", så hun brølte det i trynet på meg. Greit, uvitende brødhuer er jeg vant til. Så sto vi der da, alle 3.. de to kollegene sto å pratet sammen. Han andre kom tilbake og hun gjorde seg ferdig med han, mens hun snakket med kollegene fortsatt, så roper hun bak kassen ut "HALLO SVAR DA! ER DEN DIN?" (en vare som lå bak pinnen, samlet med mitt, umulig å ta feil av). Hun hadde sagt noe mens hun så på kollegaen, ikke på meg. Så jeg verken så eller hørte at hun snakket til meg. Jeg sa da ifra at hun måtte snakke litt høyere, til svar.. hun himlet med øynene. Ble så forbannet at jeg bare gikk. Faen ta for ei dritt kjerring, innafor å sende klage til sjefen? Husker navnet hennes, kan jeg si navnet i mailen? Jeg møter på folk som snakker lavt hele tiden. Men de ser på meg, og da kan jeg lese på leppene. Hun her så ikke på meg en gang da hun snakket til meg. Hun stirret på kollegaen. Fikk med meg noen ord av samtalen de hadde, fest og alkohol, og hun sa noe om at hun gleder seg til fridag i morgen og noe med parken og øl. Fikk ikke med meg alle ord. Men det var klart og tydelig en privat samtale Aldri følt meg så dritt på mange, mange år etter en tur i butikken. Som sagt, svært sjeldent jeg møter på noen jeg ikke kan høre eller oppfatte hva de sier. Da jeg leser mye på lepper og er ekspert i det. Ofte så er det rett-frem spørsmål som er lett å se og tyde også. Nå så var det mye tull som kommentaren med han som forlot kassen og det med varen som hun spurte om var min. Og ikke minst; hun så ikke på meg. Kollegaen sto ved siden av henne så hun sto sidelengs og så ikke en gang på meg når hun snakket til meg. Anonymkode: b2244...0dd Dette bør du klage om ja! At du husker navn er bare bra. Er hun sånn mot deg, er hun nok værre med andre. 39
Sphynx Skrevet 30. april 2018 #12051 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Sphynx skrev: Når du sitter å gruer deg til at en kunde skal komme innom... Har en ekkel kunde som er innom av og til, men som pleier å ringe oftere. Jeg jobber i en erotisk butikk og får mange rare spørsmål, men dette er selvfølgelig en av de som napper løken når han ringer. Det er så utrolig ekkelt å vite at han gjør det samtidig som han stiller hunder spørsmål på telefonen (forsåvidt også ekkelt å tenke på at han har runket og snakket med deg -og nå er han her rett foran meg). Kan jo ikke anta at alle rare som ringer runker, men jeg har konfrontert han med det over telefon. Sist jeg gjorde det ble han dritforbanna å skreik i telefonen til meg (pleier bare å legge på, men han ringer opp igjen hele dagen). Han ble rett og slett helt hysterisk forbannet og gikk til personangrep. Så nå skal han innom for å handle, etter han skreik i telefonen til meg for et halvt år siden. Kjenner jeg gruer meg og at vekter mest sansynlig blir tilkalt med en gang. Han kom heldighvis ikke i dag!!! 9
SunnivaOslo Skrevet 30. april 2018 #12052 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Følte meg som en dum kunde i dag. Jeg har dårlig hørsel og kan ikke bruke høreapparat grunnet ørebetennelse. Ja jeg hører dårlig, nei jeg er ikke døv. Fungerer greit til vanlig, var innom flere butikker i dag og det gikk helt fint. Var så innom Kiwi. Skulle aldri ha gått inn dit. Hun som sto i kassen snakket så jævlig lavt at jeg hele tiden måtte si "Hæ?". Ikke nok med det, men hun sto å snakket med en kollega, mens hun skulle ekspedere meg og andre. Han foran meg forlot kassen og dro innpå butikken igjen, sikkert for å hente noe mer. Så hun i kassen sa ifra om at han kom tilbake, men jeg hørte ikke hva hun sa fordi hun snakket så lavt. Jeg svarte da så klart "Hæ? du må snakke litt høyere", så hun brølte det i trynet på meg. Greit, uvitende brødhuer er jeg vant til. Så sto vi der da, alle 3.. de to kollegene sto å pratet sammen. Han andre kom tilbake og hun gjorde seg ferdig med han, mens hun snakket med kollegene fortsatt, så roper hun bak kassen ut "HALLO SVAR DA! ER DEN DIN?" (en vare som lå bak pinnen, samlet med mitt, umulig å ta feil av). Hun hadde sagt noe mens hun så på kollegaen, ikke på meg. Så jeg verken så eller hørte at hun snakket til meg. Jeg sa da ifra at hun måtte snakke litt høyere, til svar.. hun himlet med øynene. Ble så forbannet at jeg bare gikk. Faen ta for ei dritt kjerring, innafor å sende klage til sjefen? Husker navnet hennes, kan jeg si navnet i mailen? Jeg møter på folk som snakker lavt hele tiden. Men de ser på meg, og da kan jeg lese på leppene. Hun her så ikke på meg en gang da hun snakket til meg. Hun stirret på kollegaen. Fikk med meg noen ord av samtalen de hadde, fest og alkohol, og hun sa noe om at hun gleder seg til fridag i morgen og noe med parken og øl. Fikk ikke med meg alle ord. Men det var klart og tydelig en privat samtale Aldri følt meg så dritt på mange, mange år etter en tur i butikken. Som sagt, svært sjeldent jeg møter på noen jeg ikke kan høre eller oppfatte hva de sier. Da jeg leser mye på lepper og er ekspert i det. Ofte så er det rett-frem spørsmål som er lett å se og tyde også. Nå så var det mye tull som kommentaren med han som forlot kassen og det med varen som hun spurte om var min. Og ikke minst; hun så ikke på meg. Kollegaen sto ved siden av henne så hun sto sidelengs og så ikke en gang på meg når hun snakket til meg. Anonymkode: b2244...0dd Klag på henne og få med det at man skal respektere alle type kunder. Har en venninn som jobber i butikk og klager på kunder for både det ene og det andre men evner ikke å sette seg inn i de forskjelliges situasjon. Noen er døve,andre er blinde. Noen kan ha en svært vanskelig dag,noen er syke osv....men for henne (og mange andre ansatte) er de bare "kjipe og vanskelige"kunder.... 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12053 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, Sphynx skrev: Dette bør du klage om ja! At du husker navn er bare bra. Er hun sånn mot deg, er hun nok værre med andre. 7 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Klag på henne og få med det at man skal respektere alle type kunder. Har en venninn som jobber i butikk og klager på kunder for både det ene og det andre men evner ikke å sette seg inn i de forskjelliges situasjon. Noen er døve,andre er blinde. Noen kan ha en svært vanskelig dag,noen er syke osv....men for henne (og mange andre ansatte) er de bare "kjipe og vanskelige"kunder.... Har nå sent mail, spent på om jeg får svar tilbake. Jeg har levd med dårlig hørsel hele livet. Har også et problem med høreapparat, får ørebetennelse av å bruke dem for mye. Under en aktiv betennelse så kan jeg ikke bruke dem, fordi det blir verre og blir aldri frisk. Har aldri krevd at verden skal tilpasse seg meg. Jeg klarer meg helt fint til vanlig, var innom flere butikker i dag uten problemer. Eneste jeg forventer er at folk skal se på meg, når de snakker til meg. Står de med ryggen til eller ser en annen vei, så sliter jeg mer enn nødvendig med å henge med. Jeg er vandt til å bli behandlet som om at jeg er tilbakestående. At folk snakker overdrevent høyt, vifter med armer og snakker saaaaaakte. Så det at hun brølte det ut, helt ok, forventer ikke annet. Men himling med øynene og det at hun var mer opptatt av å snakke med kollegaen.. det reagerte jeg på. Var det jeg skrev i mailen også, ikke det med at hun ropte til meg første gangen. Har ikke opplevd slik oppførsel på flere år. Gikk ut og følte meg som verdens verste kunde, som er vrang og umulig. Men som sagt, jeg tilpasser meg verden og ikke motsatt. Anonymkode: b2244...0dd 19
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12054 Skrevet 30. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Har nå sent mail, spent på om jeg får svar tilbake. Jeg har levd med dårlig hørsel hele livet. Har også et problem med høreapparat, får ørebetennelse av å bruke dem for mye. Under en aktiv betennelse så kan jeg ikke bruke dem, fordi det blir verre og blir aldri frisk. Har aldri krevd at verden skal tilpasse seg meg. Jeg klarer meg helt fint til vanlig, var innom flere butikker i dag uten problemer. Eneste jeg forventer er at folk skal se på meg, når de snakker til meg. Står de med ryggen til eller ser en annen vei, så sliter jeg mer enn nødvendig med å henge med. Jeg er vandt til å bli behandlet som om at jeg er tilbakestående. At folk snakker overdrevent høyt, vifter med armer og snakker saaaaaakte. Så det at hun brølte det ut, helt ok, forventer ikke annet. Men himling med øynene og det at hun var mer opptatt av å snakke med kollegaen.. det reagerte jeg på. Var det jeg skrev i mailen også, ikke det med at hun ropte til meg første gangen. Har ikke opplevd slik oppførsel på flere år. Gikk ut og følte meg som verdens verste kunde, som er vrang og umulig. Men som sagt, jeg tilpasser meg verden og ikke motsatt. Anonymkode: b2244...0dd Ingenting unnskylder oppførselen til de ansatte, verken å rope, stå og skravle, eller å himle med øynene, og det er veldig fint at du sendte en mail. Med det sagt kan det være lurt å si første gangen at du hører dårlig, da vil jeg tro du møter mer forståelse. Jeg kjenner flere som er døve, og tilpasser meg lett til det, men det er vanskelig når ikke man vet. Kan hende de trodde du bare var i din egen verden, selv om det som sagt ikke unnskylder oppførselen. Anonymkode: 570b7...fa4 18
The Kitten Skrevet 30. april 2018 #12055 Skrevet 30. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte meg som en dum kunde i dag. Jeg har dårlig hørsel og kan ikke bruke høreapparat grunnet ørebetennelse. Ja jeg hører dårlig, nei jeg er ikke døv. Fungerer greit til vanlig, var innom flere butikker i dag og det gikk helt fint. Var så innom Kiwi. Skulle aldri ha gått inn dit. Hun som sto i kassen snakket så jævlig lavt at jeg hele tiden måtte si "Hæ?". Ikke nok med det, men hun sto å snakket med en kollega, mens hun skulle ekspedere meg og andre. Han foran meg forlot kassen og dro innpå butikken igjen, sikkert for å hente noe mer. Så hun i kassen sa ifra om at han kom tilbake, men jeg hørte ikke hva hun sa fordi hun snakket så lavt. Jeg svarte da så klart "Hæ? du må snakke litt høyere", så hun brølte det i trynet på meg. Greit, uvitende brødhuer er jeg vant til. Så sto vi der da, alle 3.. de to kollegene sto å pratet sammen. Han andre kom tilbake og hun gjorde seg ferdig med han, mens hun snakket med kollegene fortsatt, så roper hun bak kassen ut "HALLO SVAR DA! ER DEN DIN?" (en vare som lå bak pinnen, samlet med mitt, umulig å ta feil av). Hun hadde sagt noe mens hun så på kollegaen, ikke på meg. Så jeg verken så eller hørte at hun snakket til meg. Jeg sa da ifra at hun måtte snakke litt høyere, til svar.. hun himlet med øynene. Ble så forbannet at jeg bare gikk. Faen ta for ei dritt kjerring, innafor å sende klage til sjefen? Husker navnet hennes, kan jeg si navnet i mailen? Jeg møter på folk som snakker lavt hele tiden. Men de ser på meg, og da kan jeg lese på leppene. Hun her så ikke på meg en gang da hun snakket til meg. Hun stirret på kollegaen. Fikk med meg noen ord av samtalen de hadde, fest og alkohol, og hun sa noe om at hun gleder seg til fridag i morgen og noe med parken og øl. Fikk ikke med meg alle ord. Men det var klart og tydelig en privat samtale Aldri følt meg så dritt på mange, mange år etter en tur i butikken. Som sagt, svært sjeldent jeg møter på noen jeg ikke kan høre eller oppfatte hva de sier. Da jeg leser mye på lepper og er ekspert i det. Ofte så er det rett-frem spørsmål som er lett å se og tyde også. Nå så var det mye tull som kommentaren med han som forlot kassen og det med varen som hun spurte om var min. Og ikke minst; hun så ikke på meg. Kollegaen sto ved siden av henne så hun sto sidelengs og så ikke en gang på meg når hun snakket til meg. Anonymkode: b2244...0dd Denne hører heller hjemme i "dumme ting butikkansatte sier og gjør tråden" for det var ikke du som var dum. 20
Husholdning1 Skrevet 1. mai 2018 #12056 Skrevet 1. mai 2018 På 25.4.2018 den 12.22, Catalina Culès skrev: Da jeg jobbet i butikk, spurte min niese om jeg var rik, nei svarte jeg, hvordan det? Jeg måtte jo være rik når det var så masse penger i kassa, på butikken, hun trodde alle pengene var mine og at jeg kunne bruke de helt fritt. Hvis man leser kommentarer om priser på håndtverkertjenester oppdager man at utrolig mange voksne mennesker tror akkurat det samme. 7
Gjest ti10 Skrevet 1. mai 2018 #12057 Skrevet 1. mai 2018 13 minutter siden, Husholdning1 skrev: Hvis man leser kommentarer om priser på håndtverkertjenester oppdager man at utrolig mange voksne mennesker tror akkurat det samme. Tror jeg så gjerne. Kan virke som at de voksne også tror det er butikkekspeditørene som får alle pengene i kassen. Hadde en her om dagen som ville pante. Det var greit, men et par av flaskene var utenlandske, og ergo utbetaler vi ikke pant for dem. Det sa jeg til ham i det jeg rakte ham myntene for flaskene han faktisk fikk pant på. Men nei, han ble kjempesint , hvis han ikke fikk pant for alle, så kunne det bare være. Jeg gjentok, i tilfelle han hadde misforstått, at han fikk pant for disse (og pekte på de norske tomflaskene). "Nei!", freste han illsint, "du skal bare ta alt sammen selv, du", og gjorde en bevegelse som om han pakket noe i en imaginær skjortelomme. Vet ikke om han trodde jeg løy om de utenlandske flaskene og hadde en slu plan om å underslå hele to kroner ...
Gjest Optimo Skrevet 1. mai 2018 #12058 Skrevet 1. mai 2018 På 20.4.2018 den 18.15, AnonymBruker skrev: Jeg ble helt satt ut i dag, jeg spurte om en kunde trengte hjelp, men hun sa nei takk, selv om hun prøvde joggesko.. Anonymkode: 2ef60...3f0 Hvorfor skulle kunden trenge hjelp med å prøve sko? Enten liker hun dem, eller så liker hun dem ikke. Det eneste jeg trenger hjelp til i butikken er å betjene kassa. Dvs jeg kunne gjerne gjort det selv også, men det får jeg vel ikke lov til.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #12059 Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, Guile skrev: Hvorfor skulle kunden trenge hjelp med å prøve sko? Enten liker hun dem, eller så liker hun dem ikke. Det eneste jeg trenger hjelp til i butikken er å betjene kassa. Dvs jeg kunne gjerne gjort det selv også, men det får jeg vel ikke lov til. Fordi å kjøpe joggesko er en mye større greie enn folk selv tror, og joggeskoene man kjøper bør faktisk være riktig til føttene - og den "vanlige mannen i gata" vet faktisk ikke dette. Og så kjøper man feil joggesko til føttene og så blir man misfornøyd eller kanskje får probrlemer med føttene og reklamerer på skoene på et senere tidspunkt selv om man i utgangspunktet burde spurt om hjelp. Derfor. Anonymkode: a6878...2bb 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #12060 Skrevet 1. mai 2018 3 timer siden, Husholdning1 skrev: Hvis man leser kommentarer om priser på håndtverkertjenester oppdager man at utrolig mange voksne mennesker tror akkurat det samme. Dette, og frisørpriser :D Anonymkode: a6878...2bb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå