AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #9161 Skrevet 25. januar 2016 14 minutter siden, Florence skrev: Men et par poser er jo to poser? Er vanlig å bruke "et par" som et ubestemt antall også, faktisk Selv om noen, ja, ser på det som akkurat "to". Men da skjønner jeg ikke hvorfor man skal si "et par" i stedet for "to". Anonymkode: 0ae85...e03 12
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2016 #9162 Skrevet 25. januar 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vanlig å bruke "et par" som et ubestemt antall også, faktisk Selv om noen, ja, ser på det som akkurat "to". Men da skjønner jeg ikke hvorfor man skal si "et par" i stedet for "to". Anonymkode: 0ae85...e03 Nei, det er riktig å bruke et par som to, faktisk. Selv om noen, ja, ser på det som "noen". Men da skjønner jeg ikke hvorfor man skal si "et par" istedenfor "noen". Et par betyr helt spesifikt to. Anonymkode: 727fa...a53 27
Snadder Skrevet 25. januar 2016 #9163 Skrevet 25. januar 2016 13 timer siden, eplekake123 skrev: Til dere som jobber i butikk. Er det frekt av kunder å spørre om alternativ butikk (konkurent) vist butikken ikke har inne det man er på jakt etter? Fikk huden full i går da jeg spurte om dette av kassadamen! Det som er litt morsomt er at dere som skriver her og jobber i butikk virker veldig hyggelige! :D men jeg opplever selv veldig ofte gretne, sure, og uhyggelig betjeninger. Da spesielt på matvarebutikker. Det skal sies at de unge ofte er hyggeligere, enn de eldre bak kassen. men de har kanskje sittet der i 40 år... Er helt greit å spørre, men ikke begynn å bli kravstor. Få oss til å sjekke opp hva de har enten ved å ringe eller nettsider. Du ville fått et ærlig svar fra meg der jeg enten hadde kunne svare på spørsmålet eller forklart at jeg ikke har oversikt over sortimentet til en annen butikk. 1
Minya Skrevet 26. januar 2016 #9164 Skrevet 26. januar 2016 (endret) Den 25/01/2016 at 13.24, Story skrev: Jeg: "da blir det 140kr" Kunde: "det står 139,50 på lappen" Jeg: "ja men siden du betaler med kontanter blir det rundet opp" Kunde: "jaha? Hva slags policy er det?" Jeg: "siden vi ikke har 50-øringer i Norge lenger er det blitt vanl.." Kunde: "det har jeg ALDRI vært borti så det er ikke vanlig." Jeg: .. Kunde: "Det er ikke pent å lyve til kundene dine" Jeg: "jeg kan love at jeg ikke lyver, det er helt sant" Kunde: (til annen kunde) ser du at hun står og lyver?? Nei her må vi betale med kort så hun ikke plutselig tar mer penger fra oss!" Stod der nesten 7 minutter og kranglet om 50 øre!!! Du jobber ikke tilfeldigvis i nærheten av Ryen/Manglerud/Ekeberg i Oslo? Hadde ei sånn ei som handlet relativt fast da jeg jobba på Ryen. Hun var *noe* spesiell, og vi måtte alltid sjekke om kassa rundet opp eller ned. Rundet den ned ville hun alltid betale med kontanter, og rundet den opp måtte hun betale med kort. For vi skulle ikke få fire øre gratis av henne må vite! Dette var også tilbake i 2009 mens vi fortsatt hadde femtiøringer.... Endret 26. januar 2016 av Minya 8
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #9165 Skrevet 26. januar 2016 16 timer siden, Snadder skrev: Er helt greit å spørre, men ikke begynn å bli kravstor. Få oss til å sjekke opp hva de har enten ved å ringe eller nettsider. Du ville fått et ærlig svar fra meg der jeg enten hadde kunne svare på spørsmålet eller forklart at jeg ikke har oversikt over sortimentet til en annen butikk. Hadde to kunder (damer i slutten av 30-årene) som var prakteksempler på kravstore, mindre hyggelige kunder. Vi var bare to på jobb en ettermiddag og det var lang kø i begge kassene. Meg: Det blir trehundeogtjueto kroner. Kunde: Ok, men bestill en taxi til oss også. Meg: ........ *ALDRI opplevd at noen har spurt om det, så ble litt satt ut* Kunde: Ja, sett i gang, ring taxien da. Meg: Jeg skulle gjort det, men vi er bare to på jobb, begge står i kassen, det er masse kø og jeg har ikke en telefon på meg. Kunde: Ehhhm hallo. Er du seriøs nå? Ring taxien. Meg: Jeg skulle gjerne gjort det om det var tid og jeg hadde en telefon, men det har jeg ikke. Kunde: Jeg har jobbet i butikk før, og da ringte vi alltid etter taxi. Sykt dårlig kundeservice. Meg: Hadde jeg hatt en telefon....... Kunde: JA du gidder sikkert bare ikke fordi vi ikke er her så ofte. SÅ dårlig kundeservice, er bare å ringe en taxi. Meg: Jeg kan ikke ringe uten en telefon dessverre, og det er ingen andre jeg kan få til å ringe heller. Kunde: Vi ringte alltid etter taxi der jeg jobbet. Det skjedde hele tiden. Meg.......... Jeg har aldri opplevd at noen har spurt meg i kassen om jeg kan ringe etter en taxi, så altfor vanlig kan det ikke være. Og dette var to relativt unge damer som absolutt burde klare å ringe en taxi selv, jeg forsto det ikke helt, den ene sto med telefon og alt Hadde vært en annen sak om det var en eldre person. Og jeg skulle for all del gjort det om jeg hadde tid, eller fått en kollega til å gjøre det om vi var flere på jobb. Men hvordan mener de at jeg skal ringe når jeg ikke hadde en telefon å ringe med der? Og det ikke var flere på jobb? Skulle jeg gått fra kassen (og køen) for å finne en telefon fordi de ikke orket selv? Anonymkode: 08c4e...3ca 38
Populært innlegg Tibbie Skrevet 26. januar 2016 Populært innlegg #9166 Skrevet 26. januar 2016 Ser det er flere jenter her inne som har opplevd å få noen griser som kunder Jeg er så lei av dette. Ruller med øynene inni hodet, samtidig som jeg er litt pinlig berørt. På kveld og natterstid jobber jeg i bar på et konsertlokale. Der er det ikke annet å gjøre enn å venne seg til slibrige kommentarer fra mannfolk i alle aldre. "Hva skal du etter konserten, da? Være med meg hjem å gjøre skitne ting?", "blir du slutty av disse drinkene du lager meg?", "Er du god i senga? Jeg skulle likt å prøvd deg i senga". _________________________ Ellers jobber jeg i undertøysbutikk. Der kommer det av naturlige årsaker mest kvinner innom, men innimellom kommer det en mann innom for å kjøpe gave. Og jeg elsker at de kommer innom. De er enkle kunder og veldig hyggelige. Men her om dagen kom det en mann i 50-årene og skal kjøpe undertøy til kona, og lurte på hva jeg anbefaler. Jeg viste han det undertøyet som de fleste menn som kommer innom kjøper i gave, og jeg viste han min favoritt. Så sa jeg at for å vite bedre hva hun vil like, må jeg nesten vite bryststørrelsen hennes og om hun er ei stor eller lita dame. "Hun har pupper som deg", svarte han. "Sexy, faste små pupper". Litt kleint, men jeg ville ha et salg, så spøkte det vekk og anbefalte han noe. Han ANTE ikke størrelsen, og vi har over 100 størrelser i butikken Så dette var ikke enkelt. Men siden han sa hun ligner på meg i kroppen, foreslo jeg en liten BH. Han tok en størrelse i den mest sexy BHen vi har, og spurte om jeg hadde noe mer snaxy å tilby han. Jeg svarte at "vel, vi har jo truse. Og i settet til denne BH'en har vi hofteholdere". Det skulle han bare ha om jeg selv brukte sånn. Jeg lo litt kleint og sa at denne BHen dessverre ikke finnes i min størrelse, så nei, jeg har dessverre ikke fått prøve dette settet. "Åh, så kjedelig. Det skulle vært krav at du gikk i undertøyet på jobb, så kanskje vi menn får mer lyst til å kjøpe det". "Du er sikkert en villkatt i senga", la han til. Ga han et blikk som tydelig viste at jeg ikke synes dette var like morsomt som han, i håp om at han skulle føle seg avvist Spurte han så hvilken størrelse hun har i kroppen, sånn at jeg kunne finne truse og hofteholder i riktig størrelse. "Small". "Ok, vi har truse i small, men i hofteholder har vi dessverre bare XS igjen". Jeg merket at han tok alt jeg pekte på, så jeg anbefalte i samme sleng en ganske fin kimono som matchet settet. Han tok det, og fortsatte med snakk som egentlig er litt over grensa mens jeg slo alt inn på kassa. Jeg var letta over at han kleine fyren endelig hadde dratt, og jeg var storfornøyd med at han hadde kjøpt vårt dyreste sett og betalt over to tusen kroner. Tre dager senere kom kona innom. Storfrustrert! Hun hadde ganske store pupper, så at han tok vår minste BH var litt rart. Og hun var i hvert fall ingen XS/S! Mer en XL, så jeg aner ikke hva han har tenkt med! Og hofteholdere. Litt for sexy for en tradisjonell bestemor. Hun sa også at hun måtte bytte selve modell på BHen, for denne mente hun kun var for 18-åringer (det stemmer nok ikke helt, men den var helt klart ikke hennes stil. Og i hvert fall veldig upraktisk for en stor dame med så store hengebryster!). HerreGUD for en mann! Grovflørter med ekspeditrisen og bommer TOTALT på størrelse og smak når det kommer til kona x) 59
Story Skrevet 26. januar 2016 #9167 Skrevet 26. januar 2016 4 timer siden, Minya skrev: Du jobber ikke tilfeldigvis i nærheten av Ryen/Manglerud/Ekeberg i Oslo? Nei, jobber en helt annen plass i landet. Men morsomt å høre at andre har opplevd noe lignende
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2016 #9168 Skrevet 26. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde to kunder (damer i slutten av 30-årene) som var prakteksempler på kravstore, mindre hyggelige kunder. Vi var bare to på jobb en ettermiddag og det var lang kø i begge kassene. Meg: Det blir trehundeogtjueto kroner. Kunde: Ok, men bestill en taxi til oss også. Meg: ........ *ALDRI opplevd at noen har spurt om det, så ble litt satt ut* Kunde: Ja, sett i gang, ring taxien da. Meg: Jeg skulle gjort det, men vi er bare to på jobb, begge står i kassen, det er masse kø og jeg har ikke en telefon på meg. Kunde: Ehhhm hallo. Er du seriøs nå? Ring taxien. Meg: Jeg skulle gjerne gjort det om det var tid og jeg hadde en telefon, men det har jeg ikke. Kunde: Jeg har jobbet i butikk før, og da ringte vi alltid etter taxi. Sykt dårlig kundeservice. Meg: Hadde jeg hatt en telefon....... Kunde: JA du gidder sikkert bare ikke fordi vi ikke er her så ofte. SÅ dårlig kundeservice, er bare å ringe en taxi. Meg: Jeg kan ikke ringe uten en telefon dessverre, og det er ingen andre jeg kan få til å ringe heller. Kunde: Vi ringte alltid etter taxi der jeg jobbet. Det skjedde hele tiden. Meg.......... Jeg har aldri opplevd at noen har spurt meg i kassen om jeg kan ringe etter en taxi, så altfor vanlig kan det ikke være. Og dette var to relativt unge damer som absolutt burde klare å ringe en taxi selv, jeg forsto det ikke helt, den ene sto med telefon og alt Hadde vært en annen sak om det var en eldre person. Og jeg skulle for all del gjort det om jeg hadde tid, eller fått en kollega til å gjøre det om vi var flere på jobb. Men hvordan mener de at jeg skal ringe når jeg ikke hadde en telefon å ringe med der? Og det ikke var flere på jobb? Skulle jeg gått fra kassen (og køen) for å finne en telefon fordi de ikke orket selv? Anonymkode: 08c4e...3ca Noe så ille har jeg (heldigvis) ikke opplevd. Men de gangene folk gjør lignende ... Åååh, jeg har så lyst til å henvende meg til resten av køen og spørre om de syns det er greit å vente litt til, slik at jeg kan gå fra kassen for å [sett inn tidkrevende ærend]! Ta f.eks. julerushet. Vi har Post i Butikk, så det er jo logisk nok stor pågang med pakker før jul. Både ting som skal sendes, men det er også mange som handler på nettet, samt at de får tilsendt julegaver fra sine kjære rundtom i landet. Hver en hylle er stappfull. Man må nesten balansere fordi det er så lite gulvplass igjen å gå på. Det står flere vogner med pakker på lageret, fordi det rett og slett ikke er plass fremme i selve postavdelingen. Det er fredag/lørdag, og kassene går konstant. I perioder er det kø i posten også. Nesten hver fjerde kunde skal hente en pakke, men har ikke med hentelappen/hentekoden, og vil ha utlevert pakken likevel. Vi er ikke flere på jobb enn vi har kasser/betjeningspunkter. Ofte vet de ikke hvor stor pakken kan være, eller hvilke kjennetegn pakken eventuelt kan ha, fordi "det er julegaver fra tante Gunda og onkel Rolf på Hamar". Men pakken kom for tre eller fire dager siden, og pakken er registrert på "Sigrid Leikong". 1: Det går ikke an å søke på navn (lenger) for å finne ut hvor pakken befinner seg. Uten kollinummer eller hentekode å søke på i systemet, må vi altså sjekke navnene på hver enkelt pakke. 2: Det er nok et sted mellom 250 og 300 pakker her. De fleste "på avdelingen", men det står også en del på lageret. Så hvis pakken din ikke er "på avdelingen", må jeg gå bak på lageret og sjekke pakkene der. Med så mange pakker i omløp daglig, er det heller ikke lett å holde styr på hvilke som var her fra før av, og hvilke som kom tidligere samme dag. Du handler her ofte, så det er ikke akkurat slik at dette virkelig er siste sjanse til å få hentet pakken før jul. (Det blir selvsagt noe annet de siste dagene før jul, dersom saken er den at man skal reise bort i jula og må ha alt ordnet i forkant.) Mener du virkelig å fortelle meg at du gidder å vente i tjue-tredve minutter på at jeg skal finne pakken din, men du gidder ikke å ta med deg hentelappen neste gang du skal innom her likevel ...?! Tror du de andre kundene bak deg syns det er greit å vente så lenge før de får ordnet sine ærender? Anonymkode: 91faa...003 13
Vox_populi Skrevet 26. januar 2016 #9169 Skrevet 26. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: dette var to relativt unge damer som absolutt burde klare å ringe en taxi selv, jeg forsto det ikke helt, den ene sto med telefon og alt Åpenbart to som var ute etter å lure deg til å gjøre noe idiotisk, som å ringe for noen som utmerket godt kunne ringe selv. Heldigvis var det så stor kø at de mislyktes. Neste gang noen ber deg om noe helt vilt, bare flir av dem og blås det vekk. Ikke diskuter, ikke bli sint, bare overse dem. De er ute etter å provosere deg - ikke la dem lykkes med det! 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9170 Skrevet 27. januar 2016 Den 25.1.2016 at 14.56, AnonymBruker skrev: Er vanlig å bruke "et par" som et ubestemt antall også, faktisk Selv om noen, ja, ser på det som akkurat "to". Men da skjønner jeg ikke hvorfor man skal si "et par" i stedet for "to". Anonymkode: 0ae85...e03 Men det er jo ikke det eneste riktige. På engelsk ville man sagt "a couple of..", og det betyr ikke spesifikt TO stk. Det er et ubestemt antall. Man KAN bruke det som "to", men det kommer an på hvor man legger trykker når man sier ditt, om man sier "ett par" eller "et par". Det er ofte vanskelig å høre i farten. Fant noen greie forklaringer som jeg ikke har skrevet selv:"Et par betyr av og til noen få, du kan si at du har tenkt å kjøpe et-par-tre øl, f eks. Dvs noen få. Ett er tallord og betegner at det ikke er to, tre eller noe annet tall." og"Ett par, understreker at det er nettopp ett par, ikke f.eks. to. Et par, er mer generelt, og viser til en omtrentlighet, f.eks et par øl." Det er helt greit at noen mener ETT par altså, men man må da ikke prakke den meningen på alle andre, da det er korrekt å si et par som i ubestemt antall også. Anonymkode: 0ae85...e03 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9171 Skrevet 27. januar 2016 Den 25.1.2016 at 15.47, AnonymBruker skrev: Nei, det er riktig å bruke et par som to, faktisk. Selv om noen, ja, ser på det som "noen". Men da skjønner jeg ikke hvorfor man skal si "et par" istedenfor "noen". Et par betyr helt spesifikt to. Anonymkode: 727fa...a53 Siterte visst på feil innlegg over her. Skulle selvfølgelig sitere dette. Og jeg vil faktisk endre litt på kommentaren min og si at "et par" er direkte feil om du vil at folk skal forstå at du mener to. Da må du skrive og si tydelig ett par. Anonymkode: 0ae85...e03 2
Gjest Fox Mulder Skrevet 27. januar 2016 #9172 Skrevet 27. januar 2016 Den 10.1.2016 at 22.30, frksølekopp skrev: Fant foresten et bilde Kunne også ha vært en sprengt potetmos-pose
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9173 Skrevet 27. januar 2016 Den 25.1.2016 at 15.47, AnonymBruker skrev: Nei, det er riktig å bruke et par som to, faktisk. Selv om noen, ja, ser på det som "noen". Men da skjønner jeg ikke hvorfor man skal si "et par" istedenfor "noen". Et par betyr helt spesifikt to. Anonymkode: 727fa...a53 Og nå er det jo heller ikke jeg som har gått til en butikkansatt, krevd å få "et par" poser, for så å bli sur fordi jeg fikk 2 poser i stedet for 3-4, siden den ansatte oppfattet det annerledes enn meg. Jeg forklarte bare hvorfor den ansatte kunne oppfatte det på en annen måte enn kunden, og har man problemer med det får man uttrykke seg tydeligere - akkurat det som var poenget til den som postet innlegget. Anonymkode: 0ae85...e03 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9174 Skrevet 27. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe så ille har jeg (heldigvis) ikke opplevd. Men de gangene folk gjør lignende ... Åååh, jeg har så lyst til å henvende meg til resten av køen og spørre om de syns det er greit å vente litt til, slik at jeg kan gå fra kassen for å [sett inn tidkrevende ærend]! Ta f.eks. julerushet. Vi har Post i Butikk, så det er jo logisk nok stor pågang med pakker før jul. Både ting som skal sendes, men det er også mange som handler på nettet, samt at de får tilsendt julegaver fra sine kjære rundtom i landet. Hver en hylle er stappfull. Man må nesten balansere fordi det er så lite gulvplass igjen å gå på. Det står flere vogner med pakker på lageret, fordi det rett og slett ikke er plass fremme i selve postavdelingen. Det er fredag/lørdag, og kassene går konstant. I perioder er det kø i posten også. Nesten hver fjerde kunde skal hente en pakke, men har ikke med hentelappen/hentekoden, og vil ha utlevert pakken likevel. Vi er ikke flere på jobb enn vi har kasser/betjeningspunkter. Ofte vet de ikke hvor stor pakken kan være, eller hvilke kjennetegn pakken eventuelt kan ha, fordi "det er julegaver fra tante Gunda og onkel Rolf på Hamar". Men pakken kom for tre eller fire dager siden, og pakken er registrert på "Sigrid Leikong". 1: Det går ikke an å søke på navn (lenger) for å finne ut hvor pakken befinner seg. Uten kollinummer eller hentekode å søke på i systemet, må vi altså sjekke navnene på hver enkelt pakke. 2: Det er nok et sted mellom 250 og 300 pakker her. De fleste "på avdelingen", men det står også en del på lageret. Så hvis pakken din ikke er "på avdelingen", må jeg gå bak på lageret og sjekke pakkene der. Med så mange pakker i omløp daglig, er det heller ikke lett å holde styr på hvilke som var her fra før av, og hvilke som kom tidligere samme dag. Du handler her ofte, så det er ikke akkurat slik at dette virkelig er siste sjanse til å få hentet pakken før jul. (Det blir selvsagt noe annet de siste dagene før jul, dersom saken er den at man skal reise bort i jula og må ha alt ordnet i forkant.) Mener du virkelig å fortelle meg at du gidder å vente i tjue-tredve minutter på at jeg skal finne pakken din, men du gidder ikke å ta med deg hentelappen neste gang du skal innom her likevel ...?! Tror du de andre kundene bak deg syns det er greit å vente så lenge før de får ordnet sine ærender? Anonymkode: 91faa...003 Åh, er akkurat likt hos oss i julen. Hadde også en kunde som ringte til butikken 22.55 og spurte om det var kommet en pakke fra *firma* til Kari Nordmann. Da informerte jeg høflig om at jeg ikke hadde mulighet til å søke opp den informasjonen om hun ikke hadde kollinummeret til meg (noe hun ikke hadde). Kunde: "Eh, neivel! Men kan du lete etter den, da?" Meg: "Beklager, vi har ekstreme mengder pakker her nå i julerushet, så det har jeg ikke tid ti-" Kunde: *slenger på røret* Vi hadde så mange henvendelser om å lete etter pakker at vi ganske kjapt bestemte oss for å si nei til dem som bare hadde lagt igjen hentelappen/mobiltelefonen hjemme. Anonymkode: 398cb...f3d 2
Meaty Skrevet 27. januar 2016 #9175 Skrevet 27. januar 2016 10 timer siden, Tibbie skrev: Ser det er flere jenter her inne som har opplevd å få noen griser som kunder Jeg er så lei av dette. Ruller med øynene inni hodet, samtidig som jeg er litt pinlig berørt. På kveld og natterstid jobber jeg i bar på et konsertlokale. Der er det ikke annet å gjøre enn å venne seg til slibrige kommentarer fra mannfolk i alle aldre. "Hva skal du etter konserten, da? Være med meg hjem å gjøre skitne ting?", "blir du slutty av disse drinkene du lager meg?", "Er du god i senga? Jeg skulle likt å prøvd deg i senga". _________________________ Ellers jobber jeg i undertøysbutikk. Der kommer det av naturlige årsaker mest kvinner innom, men innimellom kommer det en mann innom for å kjøpe gave. Og jeg elsker at de kommer innom. De er enkle kunder og veldig hyggelige. Men her om dagen kom det en mann i 50-årene og skal kjøpe undertøy til kona, og lurte på hva jeg anbefaler. *klipp * Beklager avsporing, men herlighet da, jente! Hvorfor finner du deg i verbal seksuell trakassering av verste sort?? Om du får et salg eller ikke, du må da si fra at sånt ikke er greit! Hvorfor lot du han få handle i fred og ro, uten å sette ham på plass? Skremmende og trist. 😞 31
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9176 Skrevet 27. januar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, er akkurat likt hos oss i julen. Hadde også en kunde som ringte til butikken 22.55 og spurte om det var kommet en pakke fra *firma* til Kari Nordmann. Da informerte jeg høflig om at jeg ikke hadde mulighet til å søke opp den informasjonen om hun ikke hadde kollinummeret til meg (noe hun ikke hadde). Kunde: "Eh, neivel! Men kan du lete etter den, da?" Meg: "Beklager, vi har ekstreme mengder pakker her nå i julerushet, så det har jeg ikke tid ti-" Kunde: *slenger på røret* Vi hadde så mange henvendelser om å lete etter pakker at vi ganske kjapt bestemte oss for å si nei til dem som bare hadde lagt igjen hentelappen/mobiltelefonen hjemme. Anonymkode: 398cb...f3d Kunden hadde sikkert forventet at du skulle bli igjen på jobb ETTER stengetid for å lete etter den Husker på nyttårsaften... klokken var sikkert halv 5, og vi stengte 4. En av de siste kundene som kom til kassen ville hente ut en pakke og ha noen flaxlodd. Meg: Beklager, det går ikke, både posten og tipping er stengt ned, vi er tross alt stengt for en god stund siden. Kunden ble så sur. Vi kunne da ikke stenge ned post/tipping før etter alle kunder var ferdig??! Sånne kunder har jeg null medfølelse med, null. Var det så viktig skulle de dradd seg på butikken litt før. Samme som med folk som klager på at ikke de får kjøpt øl etter 18 på lørdagene. Var det ølet så forferdelig viktig, så skulle de rett og slett kjøpt det før. Anonymkode: 08c4e...3ca 25
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2016 #9177 Skrevet 27. januar 2016 *jeg står i kassen med håndleddet og armen i full teip, tydelig skadet og bevegelseshemmet* Kunde: og det er en presang så den må pakkes inn. Meg: beklager, *viser armen* det har jeg ikke anledning til, men du må gjerne få med papiret! Kunde: HÆ?! PAKKER DU IKKE INN?!?!? Hei kjære kunde, ser du ikke at jeg er skadet..... Anonymkode: a6878...2bb 41
frksølekopp Skrevet 27. januar 2016 #9179 Skrevet 27. januar 2016 11 timer siden, Fox Mulder skrev: Kunne også ha vært en sprengt potetmos-pose Hahaha kunne vært, men er øl, luktet det
luesveis Skrevet 27. januar 2016 #9180 Skrevet 27. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: *jeg står i kassen med håndleddet og armen i full teip, tydelig skadet og bevegelseshemmet* Kunde: og det er en presang så den må pakkes inn. Meg: beklager, *viser armen* det har jeg ikke anledning til, men du må gjerne få med papiret! Kunde: HÆ?! PAKKER DU IKKE INN?!?!? Hei kjære kunde, ser du ikke at jeg er skadet..... Anonymkode: a6878...2bb Åh, den der har jeg også fått! I mitt tilfelle hadde jeg fått skuldra ut av ledd en dag eller to tidligere, og hadde avtalt med naboavdelinga (omtrent ti meter unna) at de skulle pakke inn hvis det kom noen. Forklarte situasjonen til de få som skulle ha noe innpakka og alle tok det helt fint. Helt til det kom ei som attpåtil jobber på samme senteret. Når jeg var på jobb skulle jeg værsågod pakke inn, ja! Tok vel bortimot ti minutter før jeg ble ferdig, og jeg takler fremdeles ikke trynet hennes 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå