Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jada, jeg sa noe sånt, bare husker ikke samtalen helt konkret. Begge kostet det samme.

"skal du ha en andel på vikinglottoen, eller en andel på lotto? Det er to forskjellige" "JEG SKAL HA ANDELSBANK!!!"

Jeg tror jeg hadde solgt dem en av hver. Gjerne med en hyggelig kommentar om at siden du ikke kan bestemme deg tar vi en av hver, så kan du se hvilken du liker best til neste gang :lur:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd jeg ikke jobber kveld idag som ølsalget stenger klokken seks. Tipper mye sinte kunder rundt omkring:P

• Liker 2
Skrevet

I dag ble jeg truet med politianmeldelse.

IGJEN.

Hva faen feiler det folk?! Jeg selger PIZZA, liksom!

• Liker 28
Skrevet

Er hjemme på påskeferie og en kunde som jeg ikke kjente igjen kom bort til meg og sa noe sånt som: "Der er du igjen, hvor var det du studerte igjen ... Trond.. Tromsø? Hvordan går det der?"
Litt småcreepy, men koselig å bli husket.

Ellers er det utrolig mange tålmodige og koselige kunder som helt overskygger de sure for tiden, midt oppi påskestress og det at jeg er helt utav rutiner (ikke jobbet på noen måneder) og jeg har det egentlig helt supert på jobb! I går begynte det å snø og jeg overhørte en samtale mellom mor og to sønner.

Den yngste utbryter at det snør. "Det er ikke snø," sier moren. "Det er noe midt mellom snø og regn"

"SLADD!" roper den eldste.

• Liker 3
Skrevet

Åh, elsker denne tråden. Gleder meg nesten til jeg er ferdig i permisjon og kan bidra igjen! :Knegg:

• Liker 1
Skrevet

Åh, elsker denne tråden. Gleder meg nesten til jeg er ferdig i permisjon og kan bidra igjen! :Knegg:

Jeg gleder meg til fire dager påskeferie! Du kan godt ta kundene mine mens jeg er borte :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gleder meg til fire dager påskeferie! Du kan godt ta kundene mine mens jeg er borte :fnise:

:laugh:

Skrevet

Synd jeg ikke jobber kveld idag som ølsalget stenger klokken seks. Tipper mye sinte kunder rundt omkring:P

Hehe, her stengte ølsalget klokken 3, var endel som var mindre fornøyd med det gitt..

• Liker 2
Skrevet

Håper jeg ikke var dum kunde i dag. Jeg sølte et beger med blåbær utover gulvet :/ Det var et uhell da.. Lokket falt av da jeg skulle legge det i kurven. Og jeg gikk og sa ifra i kassa sånn at det ikke skulle bli blåbærklin utover hele gulvet.. *unnskyld*

• Liker 1
Skrevet

Håper jeg ikke var dum kunde i dag. Jeg sølte et beger med blåbær utover gulvet :/ Det var et uhell da.. Lokket falt av da jeg skulle legge det i kurven. Og jeg gikk og sa ifra i kassa sånn at det ikke skulle bli blåbærklin utover hele gulvet.. *unnskyld*

Det er ikke å være dum kunde. Det er lov å velte ting. :) Det som er dum kunde er å late som det ikke var deg, kline det sølet utover, hyle til de i kassen hvor skittent gulvet er etc. :fnise:

• Liker 11
Skrevet

Faktisk så er det ikke lov å la hunder stå alene utenfor butikker.

Faktisk så er det helt lov. Så lenge det ikke er rett foran utgangen.

• Liker 2
Skrevet

Dette skjer ofte der jeg jobber (lokkene er ganske dårlige), og i mange av tilfeller er det jeg i kassa som er uforsiktig også. Det går helt fint, og jeg blir i alle fall glad du sier ifra! Er mye bedre det enn at du ikke gjør det :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I dag ble jeg truet med politianmeldelse.

IGJEN.

Hva faen feiler det folk?! Jeg selger PIZZA, liksom!

Seriøst? Nå ble jeg nesten litt redd for Norges fremtid. Stryk "nesten", forresten.

Anonymous poster hash: 6bf2f...139

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant et beger med biola blant melet i dag, fikk gitt beskjed til nærmeste ansatt, men altså: Hvem I helvete mener det er greit å dumpe kjølevarer blant melet når du ombestemmer deg? Ikke den største butikken, så det ville maks ha blitt noen steg ekstra.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst? Nå ble jeg nesten litt redd for Norges fremtid. Stryk "nesten", forresten.

Etter to år i denne jobben har jeg mistet troen helt på menneskeheten...

Jeg har også blitt drapstruet, faktisk. Han var ganske creepy... :( og alt for litt mat, liksom! Folk er GÆRNE.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk så er det helt lov. Så lenge det ikke er rett foran utgangen.

Faktisk bør du lese dyrevernsloven, og paragrafen om å sette dyr i hjelpesløs tilstand. Det er forbudt. Å binde en hund utfor butikk er å sette den i hjelpesløs tilstand, ergo forbudt samme om det er rett foran døren eller ei. Sjekk opp fakta før du kommer med ukorrekte påstander!

Kunne ønske alle dyreeiere leste loven de forplikter seg til å følge!

Anonymous poster hash: 142be...a1d

• Liker 8
Skrevet

Fant et beger med biola blant melet i dag, fikk gitt beskjed til nærmeste ansatt, men altså: Hvem I helvete mener det er greit å dumpe kjølevarer blant melet når du ombestemmer deg? Ikke den største butikken, så det ville maks ha blitt noen steg ekstra.

Du ville blitt overrasket over hvor ofte sånt skjer. Jeg har funnet frossenpizza i kosmetikken. Hvor det er iskremdisker 1,6 meter fra selve kosmetikkhylla. Hvis man snur seg detter man nesten oppi isdisken. Så hvorfor i helvete legger de da pizzaen innimellom kosmetikken i stedet for å snu seg i et halvt steg og slenge den i frysa i stedet?!

Og så fant jeg en gang en sånn frossen kjøttdeig BAK kontorpermene i kontorrekvisita. Den hadde blitt gjemt bak permene med fullt overlegg. Jeg aner ikke hvor lenge den hadde ligget der, men den hadde nådd romtemperatur OG var eksplosjonsklar, så jeg var litt redd for å ta i den...

• Liker 2
Skrevet

Etter to år i denne jobben har jeg mistet troen helt på menneskeheten...

Jeg har også blitt drapstruet, faktisk. Han var ganske creepy... :( og alt for litt mat, liksom! Folk er GÆRNE.

Du møter nok mange sultne folk med lavt blodsukker :klem:

• Liker 6
Skrevet

Var på butikken her om dagen og da var det en som klarte å knuse et stort glass syltetøy i gulvet. Jeg tenkte at det var greit nok sida det nok var et uhell, men for all del si i fra. Jeg var ganske langt bort i butikken, men så og hørte at syltetøyet datt i gulvet. Og det som skjer er at jeg skal hente noe i hermetikken ved siden av der syltetøyet står... Og gjett hva... Neida han hadde ikke gidda å sagt i fra til de som jobba på butikken og hadde heller kjørt over syltetøyet med vogna si... Det var flere som bare kjørte over klisset og det var syltetøyspor rundt i hele butikken... :murvegg: Enkelte folk ass! Han i kassa var ikke så veldig happy når jeg sa i fra i kassa og forklarte situasjonen med sukkersyltetøy over hele butikkgulvet.

• Liker 3
Skrevet

Du møter nok mange sultne folk med lavt blodsukker :klem:

Ja, det gjør jeg. Men det er ikke greit å drapstrue uansett blodsukker!

De som er så gærne at de drapstruer etc er ikke gærne pga lavt blodsukker, altså. De er psykisk syke, ruset, alkoholikere etc. Folk er gærne! :bond:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...