chouette Skrevet 14. september 2014 #6301 Del Skrevet 14. september 2014 Husbrus forever! Fader, den er god! *løpernedpåstatoilnå* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. september 2014 #6302 Del Skrevet 14. september 2014 Hei ring meg da, vi selger Husbrus og jeg har vært på jobb i snart 10 timer! PIZZA til alle hilsen overtrøtt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 14. september 2014 #6303 Del Skrevet 14. september 2014 Hei ring meg da, vi selger Husbrus og jeg har vært på jobb i snart 10 timer! PIZZA til alle hilsen overtrøtt. Er det i Oslo da? Jeg har flyttet dit nå nylig, kunne trengt litt god kvalitetspizza en dag, lover å være en super kunde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 14. september 2014 #6304 Del Skrevet 14. september 2014 Bare lurer; dersom jeg hadde vært en grei kunde, som ikke hadde forventet noe som helst, ville du vært behjelpelig og solgt til tibudspris da? Er det i det hele tatt mulig, eller må man overstyre kassa da? Jeg jobber på en rimelig stor butikk og jeg har ingenting med kassene å gjøre, så jeg bestemmer ingen priser. Jeg skriver ut varer fra lager som kunder kan plukke opp, så desverre hadde jeg ikke hatt anledning til det uansett hvor mye jeg ville gitt noen tilbudspris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. september 2014 #6305 Del Skrevet 14. september 2014 Er det i Oslo da? Jeg har flyttet dit nå nylig, kunne trengt litt god kvalitetspizza en dag, lover å være en super kunde Ja, er i Oslo! Skriver ikke firmanavnet på åpent forum, pm meg. Vi vinner som regel alle pizzatester! *skryteskryteskryte* Søndager er vår travleste dag og jeg tror jeg satte ny pers i antall bestillinger på en dag(jobbet 9,5 time). Hadde en heftig rushperiode hvor jeg satt i telefon kontinuerlig ganske lenge. Den siste kunden før rushet ga seg merket at jeg var litt sliten, fordi jeg sa gatenavnet heelt feil! Han sa "du, det er søndag. Det er lov å være sliten. Håper du får slappet av i morgen!" *smelt* (bortsett fra at jeg har en syk pensumhaug å komme meg gjennom til i morgen!) Noen kunder altså. De er skikkelig fine og kan hjelpe så utrolig mye når du sitter inne en hel søndag hvor solen skinner!!! Kanskje ikke dumt sagt men vil gi rom for de søte kundene her også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. september 2014 #6306 Del Skrevet 17. september 2014 En kunde klagde nettopp på at han fikk gratis pizzasaus! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17. september 2014 #6307 Del Skrevet 17. september 2014 I dag var det en kunde som kalte Villa Champagne for Husbrus En bekjent av meg gikk på polet og ba om en katt med hank og støvler: http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-579216599-vinho-antigo-verde-portugus-gato-_JM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. september 2014 #6308 Del Skrevet 17. september 2014 En bekjent av meg gikk på polet og ba om en katt med hank og støvler: http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-579216599-vinho-antigo-verde-portugus-gato-_JM HAHAHAHAHAHAH!!!! Fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. september 2014 #6309 Del Skrevet 17. september 2014 En kunde klagde nettopp på at han fikk gratis pizzasaus! Hvorfor det? Hva var greia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. september 2014 #6310 Del Skrevet 17. september 2014 Hvorfor det? Hva var greia? Nei, han hadde fått pizzasaus i beger og det HADDE HAN IKKE BESTILT. Prøvde å forklare han at den var heeelt gratis, og kun fordi vi nettopp har fått dette inn på menyen og ønsker at kundene våre skal smake. Vi opplyser om dette på telefonen ala "legger ved en gratis pizzasaus også til deg som du kan smake på", så dette må ha gått han hus forbi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. september 2014 #6311 Del Skrevet 19. september 2014 Klokken er 20.08... det er enda kunder i butikken.... Kunde: Hva er klokka?? Meg: Straks ti over åtte, så vi er egentlig stengt! Kunde: Hehe, det er jo fredaaaag, come aan da, heheh Meg: *tenker inni meg: JA VISST FAEN ER DET FREDAG, OG JEG VIL HJEM FOR Å SPISE NACHOS! IKKE HOLDE BUTIKKEN ÅPEN FOR AT DU SKAL TITTE!" Hehehe, nåneeei duuu 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. september 2014 #6312 Del Skrevet 19. september 2014 Klokken er 20.08... det er enda kunder i butikken.... Kunde: Hva er klokka?? Meg: Straks ti over åtte, så vi er egentlig stengt! Kunde: Hehe, det er jo fredaaaag, come aan da, heheh Meg: *tenker inni meg: JA VISST FAEN ER DET FREDAG, OG JEG VIL HJEM FOR Å SPISE NACHOS! IKKE HOLDE BUTIKKEN ÅPEN FOR AT DU SKAL TITTE!" Hehehe, nåneeei duuu Herreguuuuud ass, vær litt kul a Missdior, ikke vææær så ego lissom Hjem å spise nachos du liksom, det må være minst like trivelig å bare henge litt ekstra på jobben, muligens uten ekstra betalt... * av kunden! * 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 19. september 2014 #6313 Del Skrevet 19. september 2014 Vi får veldig mange kunder som spør om det er mulig å gå inn den samme døra som de gikk inn. Det er jo ikke en superdum ting å spørre om, men litt merkelig. For de kan jo selvfølgelig det, vi har ikke ut/inn-dører, og det ser ikke ut slik sånn heller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 20. september 2014 #6314 Del Skrevet 20. september 2014 En bekjent av meg gikk på polet og ba om en katt med hank og støvler: http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-579216599-vinho-antigo-verde-portugus-gato-_JM FÅR MAN TAK I GATAO I NORGE? Pleier å dra til Finnland for å kjøpe det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 20. september 2014 #6315 Del Skrevet 20. september 2014 Kom en kunde og betalte bensin han hadde fylt. Han betaler med visakortet, og plutselig ombestemmer han seg, for han har jo sånn kredittkort der han får rabatt på drivstoff. Men det var for sent, han hadde allerede betalt. "Jeg prøvde å bruke det kortet ute, for da hadde jeg fått rabatt", sa han. Jeg var litt stressa akkurat da, og kom ikke på at man kunne betale med kredittkortet inne xD så jeg spurte han om han hadde coopkort, for da fikk han noe tilsvarende rabatt om han betalte inne (coopkortet fungerer bare inne da) Så da kunne han jo evt bruke det neste gang. Han dro frem kortet og spurte om han kunne få rabatten nå. Nei, for sent, han hadde jo betalt!! "Nei for jeg skal jo ha rabatt!" sa han. Så sa jeg at jeg beklager at kortterminalen ute på pumpa ikke fungerer, men neste gang får han bruke coopkortet eller noe inne hvis det ikke fungerer, men sånne problemer får sjefen beskjed om, så jeg skal nok sørge for at de sjekker kortterminalene. "Men det var ikke noe kortterminal på den pumpa jeg fylte på!" LOOOOOL. Da sa jeg at DA kunne han ha fylt på en annen pumpe. (Jeg kan ikke i hodet hvilken pumpe som er kort og hvilken som er "betal inne") Hvis han absolutt skal fylle med kort så får han da vel sjekke først hvilken pumpe det går an å gjøre på. Det står jo på de!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. september 2014 #6316 Del Skrevet 20. september 2014 FÅR MAN TAK I GATAO I NORGE? Pleier å dra til Finnland for å kjøpe det Vi fikk det i min ungdom. Jeg begynner visst å bli en gammel mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. september 2014 #6317 Del Skrevet 20. september 2014 Jeg hadde en mann som spurte etter levende sjøstjerner som han kunne ha på skuldrene sine. Jeg jobber ikke i dyrebutikk, og jeg aner ikke hvordan han hadde tenkt å holde liv i disse sjøstjernene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 20. september 2014 #6318 Del Skrevet 20. september 2014 "En flaske med vann til 30 kr, herregud er det mulig?!" Ja du blir kanskje tørst i bilen, men har det ikke falt deg inn å ta med en flaske med vann fra springen hjemmefra som smaker akkurat det samme, så slipper du å sløse bort 30 kr på en bensinstasjon. Er jo du som kjøper den!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 20. september 2014 #6319 Del Skrevet 20. september 2014 Litt søtt, egentlig. Jeg: *står og jobber i min stygge, ekstremt gjenkjennelige uniform, umulig å ta feil av. Ingen kler seg sånn.* Kunde: "Unnskyld, jobber du her?" Jeg: Ja *"viser" frem uniformen og navneskilt * Kunde: *ser navneskilt * Ja, der ja! Litt vanskelig å se hvem som jobber her, altså. ... du trenger ikke se skiltet for å se at jeg jobber der. Jeg er kledd i samme farger som bygget og logoen preger samtlige plagg. Og igjen - INGEN går kledd sånn til vanlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 20. september 2014 #6320 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) "Regner med jeg får kvantumsrabatt siden jeg kjøper to jakker?" Neeeei... og ikke er det morsomt heller. Begynner å bli drittlei :-\ Endret 20. september 2014 av constance90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå