Gå til innhold

Dumme ting kunder sier

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Veldig kjekt at når man endelig får lagt varene sine på båndet, så får man ikke betalt fordi det står en gammel røy i veien og skal ta seg goooood tid til å rydde i lommeboken mens hun ignorer mine "unskyld, kan jeg komme forbi? Unskyld? Unskyld!? Kan jeg få komme til kortterminalen?". Det er slike kunder som får meg til å innse hvorfor jeg aldri handler på den remaen lenger...

Åh, jeg kjenner det koker inni meg av sånne mennesker!!!

:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i matbutikk. Ei gammel dame pleier å komme innom flere ganger daglig, tror ikke hun har verken familie eller venner. Hun er en svært bitter figur. Hun er allerede blitt utestengt fra andre butikker i nærheten. No joke.

Hun handler ofte én og én drue, en halv brødskive, ett knekkebrød (etter å ha fått noen randome kunder til å åpne pakken for henne) eller ber om tre drops fra en doc-pakke osv. Etter å ha bedt henne om å slutte å åpne varene blir hun helt fra seg av sinne, og sier at hun ikke trenger mer enn tre pastiller. Jeg forstår henne på én måte, da hun er alene, men virkelig, man kan ikke selge åpnede dropsesker osv videre til andre.

Hun er også SVÆRT glad i tilbud, og er NØDT til å få det til tilbudspris. Hun stoler ikke på at vi i kassa klarer å scanne varen. Tilbudsprisen er allerede slått inn. Pølser til 19,90 kr var det eneste hun skulle ha, "ja, da ble det tjue kroner da" sier jeg.

"Nei de koster 19,90 på tilbud, hva feiler det deg? Er du ny her? Den koster ikke tjue"

"Det stemmer med prisen ja. Hvis du skal betale kontant så blir det 20"

"Tar dere ekstra gebyrer for å betale med penger?!"

"Nei, men vi har ikke 10 øre lenger, så det rundes opp..."

"Herregud er det lønnskontoen din all opprundingen går til eller?!"

Så ROPER hun høyt at jeg prøver å svindle henne, og at man ikke må komme i min kasse. Jeg bare står der og gjesper, for slike samtaler må jeg innrømme at jeg blir helt utmattet og klar av.

"Har du medlemskort?" spør jeg, hun lager nemlig kø.

"Hæ? Sporer du av!"

"Nei ok det ble tjue da."

"Du kan få 19,90 men IKKE NOE MER." skriker hun. Jeg venter i spenning

Så legger hun på en jævla tusenlapp, og skal få igjen 980...

"Vent! Jeg har 20 kr, så får jeg igjen et rundt tall!"

Så legger hun på den, og får igjen lappen sin... Deretter skjeller hun meg ut for dårlig service og håper jeg aldri kommer meg ut av lavmålsyrket kassadame. Jeg sier hun må ha en god dag videre og vær så snill å dra nå, men hun står og lager kø med å prøve å dytte tusenlappen ned i småpengelomma i lommeboka. Jeg liker vanligvis gamle damer men hun her gjør dette hver eneste dag, og kjefter på andre kunder, klager over pris, lager dårlig stemning.

Når hun nesten har dratt spør hun om hun fikk igjen pengene sine. Ja, det gjorde du.

"Nei? Jeg finner ingen tusenlapp i lomma!!" SÅ viser hun meg lommeboka, den lomma der sedler pleier å ligge, jeg bare

"Har du sjekka småpengelomma? Tror du putta den der.."

"STÅR DU OG KIKKER NED I LOMMEBOKA MI, SKAL DU RANE MEG ELLER? HELVETES KJERRING"

:sjokkert:

Makan til oppførsel fra den damen :hakeslepp: Satt bare å gapte mens jeg leste dette..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi selger sengetøy, og det har man ikke lov til å åpne inni butikken. Vi har ikke lov til å selge det om det har vært åpnet. Størrelsene er tydelig markert, og om de lurer på noe angående kvaliteten svarer vi gjerne på det.

For noen dager siden var det en kunde innom som ikke kunne norsk, engelsk, spansk, fransk eller tysk. Da var det jo selvfølgelig ikke enkelt å hjelpe ham. Han åpnet et laken, og jeg sa at det ikke var lov, og jeg viste det tydelig med kroppspråket.

Jeg trodde han hadde forstått det, men han gikk videre og åpnet flere. Han gikk t.o.m videre og åpnet dyner også. Da fikk jeg nok og ba ham forlate butikken. Om han hadde tenkt å kjøpe noe så er jo det fint og flott, men man kan ikke ødelegge for over 1000 kroner i jakten på det perfekte lakenet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så ekstremt gøy med kunder som ikke skjønner at kort blir ødelagte en eller annen gang, altså både bankkort, trumf-kort og tippekort.

I tippingen.

Får opp at maskinen ikke kan lese kortet.

Jeg: Tror nok du må prøve igjen med kortet ditt, får opp her at det ikke er lesbart.

Mann: Hva?! Men jeg brukte det jo forrige uke.

Jeg: Er det jeg får opp her i alle fall, men vi kan prøve igjen.

*Forsøker igjen, fungerer ikke, så jeg skriver inn medlemsnummeret manuelt".

Jeg: Sånn! Hva ville du ha?

Mann: En lotto og en joker. Og så kan du trekke det fra kortet.

Jeg: Det er ikke mulig å trekke fra kortet om ikke selve kortet fungerer - nå er du logget inn i systemet kun fordi jeg skrev inn medlemsnummeret ditt manuelt.

Mann: Jeg er jo logget inn! Da skal det gå!

Jeg: Beklager, men det går ikke det, kanskje det er noe galt med kort...

Mann: NEI DA ER DET NOE GALT MED MASKINEN DIN.

Jeg: Det kan godt være, men har ikke hatt det problemet tidligere i dag.

Mann: Hva skal du gjøre med det da? Jeg vil betale med kortet!

Jeg: Er nok lite jeg kan gjøre med det, om det er noe galt med maskinen kan nok ikke jeg gjøre det, men er det noe galt med kortet ditt kan vi lage et nytt kort til deg.

Mann: Men det er ikke noe galt med kortet mitt, JEG HAR JO SAGT DET, brukte det forrige uke!

Jeg: Men da er det noe galt med maskinen. Beklager det. Kan du betale kontant, eller skal vi kansellere lottoen og jokeren?

Mann: *mumler noe drit og slenger penger mot meg*.

Jeg: Tusen takk, her er kvitteringen din.

MEN så skal dere høre! Konen hans var der også, og like etter var det hennes tur.

Kone: Jeg skal ha det samme som han, men må vel betale kontant siden maskinen deres er ødelagt.

Jeg: Vi kan prøve å trekke det fra kortet ditt, maskinen har ikke avvist kortet ditt i alle fall.

Kone: Mhmm okei.

Jeg: Joda, det gikk fint det, nå er det betalt med kontoen din, vil du ha kvitteringen også?

Mann: Men hvorfor gjorde du det ikke med mitt kort også da?!

Jeg: Da må det være noe med kortet ditt dessverre, når det ikke fungerer kan man heller ikke betale ved å trekke fra saldoen.

Mann: MEN I HELVETE er jo ikke noe galt med kortet mitt!

Jeg: Kanskje det var et forbigående problem da. Beklager det. Får prøve igjen en annen dag. Nå må jeg ta en kasse, ha en god helg!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer aldri bestemme meg for om slike kunder (eller folk generelt) enten bare ikke hører etter eller er evneveike.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gjorde jeg noe jeg alltid har lyst til å gjøre :)

Sto i kø i min elskede Meny-butikk, og registerte at en eldre, snobbete dame foran meg kjeftet på vedkommende som satt i kassen. Kassereren var helt fra seg og fikk huden full av kjeft for noe som egentlig var en liten fillesak....

Men så sier kjerringa: "Fy faen, får såååå dårlig service her ALLTID! Lærer dere ingenting??",

og da er min tålmodighet slutt, så jeg faktisk klarer å manne meg opp til å si til henne:

"Hvorfor velger du å handle her da? Gang på gang så gjør du det, til tross for dårlig service? Hvorfor handler du ikke på Rema? (mumler "idiot"...).

Så begynner hun å kjefte på meg og, og si at dette har ikke jeg noe meg (er forsåvidt sant), og at gutten i kassen er en ufordraglig liten tulling som aldri vil få seg en verdifull jobb her i livet!

Og da sa jeg:

"Selv om du har Chanel over skulderen, er det ikke så mye stil i å rakke ned på andre personers yrke. Håper du føler bedre om deg selv da ;););););););) "

Ender med at hun bare gikk sin vei, men fy søren det var digg å si det til en kunde! Etter å ha jobbet tre år som kasserer, var det utrolig deilig å motsi en idiot av en kunde. Blikket til han som satt i kassen var noe av det beste jeg har sett :) Han var nok veldig takknemlig! haha

Man føler seg litt sånn her:

:bolledeig:

Endret av Rægs
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stod i en relativt lang kø på matbutikken i dag, hun i kassen ringte på hjelp når jeg stilte meg opp som nummer 6. Så kommer en mann på ca 45 og stiller seg opp i den tomme kassen. Jeg prøver å forsiktig fortelle fyren at det er kø, vi står ikke der for moro.

" men jeg skal bare ha en ting"

Jeg: "det er fortsatt kø"

Han: "ikke i denne kassen"

Jeg, helt satt ut, "det er fordi det ikke sitter noen der!"

Akkurat da kommer selvsagt en og setter seg i kassen,og ekspederer fyren som forsvinner raskt.

Så kjære medkunde: hadde du spurt meg om du kunne gå før meg, hadde jeg mest sannsynlig sagt ja.

Hadde jeg hatt 15 istedenfor 7 vareri vognen min, hadde jeg sannsynligvis vinket deg forbi selv. Men det å gå forbi en lang kø, der det står to med barn, en gammel dame og flere med få varer, det er langt over grensen for hva jeg anser som frekt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod i en relativt lang kø på matbutikken i dag, hun i kassen ringte på hjelp når jeg stilte meg opp som nummer 6. Så kommer en mann på ca 45 og stiller seg opp i den tomme kassen. Jeg prøver å forsiktig fortelle fyren at det er kø, vi står ikke der for moro.

" men jeg skal bare ha en ting"

Jeg: "det er fortsatt kø"

Han: "ikke i denne kassen"

Jeg, helt satt ut, "det er fordi det ikke sitter noen der!"

Akkurat da kommer selvsagt en og setter seg i kassen,og ekspederer fyren som forsvinner raskt.

Så kjære medkunde: hadde du spurt meg om du kunne gå før meg, hadde jeg mest sannsynlig sagt ja.

Hadde jeg hatt 15 istedenfor 7 vareri vognen min, hadde jeg sannsynligvis vinket deg forbi selv. Men det å gå forbi en lang kø, der det står to med barn, en gammel dame og flere med få varer, det

er langt over grensen for hva jeg anser som frekt!

Køen begynner jo på nytt i den nye kassen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv det er ganske frekt mot alle andre kunder som står i kø i andre kasser å bare løpe fremst til en kasse når den åpnes. Andre har tross alt ventet lenger. Selv venter jeg alltid for å se om noen som allerede stod i kø vil gå foran meg.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker uansett å være normen at ny kasse er fritt vilt. Selv om det irriterer meg og. Felleskø og så bli ropt opp til kasse (slik det er på passkontroller på store flyplasser) er best. Men neppe særlig aktuelt i de fleste butikker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det faktisk i Storbritannia (ihvertfall i en butikk jeg var innom, ikke av de største, men sentralt i London). Der var det ca 4 kasser på rad med disk foran seg som om det var Narvesen eller lignende. Da sto man i en kø som slanget seg litt mellom radene av sjokolade og sånt og på et punkt var det en strek. Man gikk til den streken og så ventet man der til en kasse ble ledig og kassereren ropte "Next". Man gikk frem og kassereren pakket varer i posen mens h*n slo inn varene og når man hadde betalt, var man ferdig og kunne gå. Ingen tull og ingen dill! (De har sikkert sitt å klage på de også, hvem har ikke det.)

Må også bemerke at når man hadde kommet i kassakøen, var det ikke mulig å gå ut av den igjen uten å gå ut av butikken, sikkert grei sikring mot butikktyver. Og inngangen var et helt annet sted enn utgangen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det faktisk i Storbritannia (ihvertfall i en butikk jeg var innom, ikke av de største, men sentralt i London). Der var det ca 4 kasser på rad med disk foran seg som om det var Narvesen eller lignende. Da sto man i en kø som slanget seg litt mellom radene av sjokolade og sånt og på et punkt var det en strek. Man gikk til den streken og så ventet man der til en kasse ble ledig og kassereren ropte "Next". Man gikk frem og kassereren pakket varer i posen mens h*n slo inn varene og når man hadde betalt, var man ferdig og kunne gå. Ingen tull og ingen dill! (De har sikkert sitt å klage på de også, hvem har ikke det.)

Må også bemerke at når man hadde kommet i kassakøen, var det ikke mulig å gå ut av den igjen uten å gå ut av butikken, sikkert grei sikring mot butikktyver. Og inngangen var et helt annet sted enn utgangen.

Jeg elsker køsystemet i London. Det er så mye bedre enn det norske.

Jeg pleier forresten å se an hvor mange varer de andre kundene har om det åpnes ny kasse. Har de mange varer og jeg få, går jeg gjerne foran dem. Er det motsatt slipper jeg dem foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater når kundene ikke setter en sånn stokk mellom varene sine, for å skille dem. Så når jeg da slår inn neste varene så utbryter de "nei nei nei, den der var min!!" Javel? Sett nå den stokken der da, eller lag litt avstand fra den kunden foran deg sine varer, eller gjør noe tegn til at det er dine varer! Irriterer meg..

Eller når folk spør om de kan ta ut penger sånn akkurat før de skal til å slå inn koden sin. Si det nå før du skal til å betale!

Når folk i tippekassen skal ha 150 lodd, mens køen i den vanlige kassen er milelang.

En gang fikk jeg kjeft av en mann. Han hadde kjøpt en tannbørste da. Så kom han tilbake ca en halvtime senere, dritsur.

"Det var da ikke denne her jeg skulle ha!" Veiver med tannbørsten som en tulling

"Eh.. Neivel? Hva er det da?"

"Jeg skulle ha den børsten som var på tilbud! Men denne her koster jo dobbelt så masse!"

"Så.. Du tok feil børste? Hva gjorde jeg galt?"

"Hvorfor skulle jeg ville ha en tannbørste til denne prisen, når det er en annen børste til halv pris?!"

"Jamen.. Jeg visste da ikke at du egentlig ville ha den andre, alt jeg gjorde var å slå den inn.."

"Nei alvorlig talt! Den er ikke bra nok. Få snakke med sjefen din!"

*ringer sjefen*

Hvordan i huleste skulle jeg vite hva han egentlig ville ha? Er vi tankelesere vi som sitter i kassa?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg skjønner deg litt, så må jeg innrømme at dette innlegget og flere gir meg inntrykk av at det ikke er spesielt god service hos dere, altså... Ledelsen burde tilrettelegge bedre for det. Hadde en av "mine" ansatte snakket slik til en potensiellt betalende kunde ville jeg gitt henne en advarsel.

Jeg synes mange av innleggene til The Kitten i denne tråden signaliserer ganske dårlige serviceånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet på kundeservice i et TV-selskap.

Dame: Hei, tekst-tv fungerer ikke på [HD-kanal]. Noen må komme hjem til meg for å fikse det!

Jeg: Åh, nei, du skjønner det at TV-kanalene har bestemt seg for å fase ut tekst-tv, så det fungerer ikke på noen HD-kanaler. Men hvis du blar til plass nummer XXX, så finner du den samme kanalen uten HD, og der skal tekst-tv fungere.

Dame: Dere har skrudd av tekst-tv hos meg! Fiks det!

Hele samtalen endte opp med å bli veldig lang, og damen ble mer og mer frustrert, enda jeg forklarte av beste evne. Det endte opp med at hun la på røret og ringte tilbake igjen, denne gangen kom hun til en kollega som satt ved siden av meg. Da kollegaen min hadde forklart det samme som jeg hadde, og avsluttet samtalen etter en god stund, kunne hun fortelle meg at vi som jobber på kundeservice ikke har IQ, og at damen skal anmelde meg for at tekst-tv ikke fungerer.

Enda ikke sett noe til anmeldelsen! :vetikke:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater når kundene ikke setter en sånn stokk mellom varene sine, for å skille dem. Så når jeg da slår inn neste varene så utbryter de "nei nei nei, den der var min!!" Javel? Sett nå den stokken der da, eller lag litt avstand fra den kunden foran deg sine varer, eller gjør noe tegn til at det er dine varer! Irriterer meg..

Eller når folk spør om de kan ta ut penger sånn akkurat før de skal til å slå inn koden sin. Si det nå før du skal til å betale!

Når folk i tippekassen skal ha 150 lodd, mens køen i den vanlige kassen er milelang.

En gang fikk jeg kjeft av en mann. Han hadde kjøpt en tannbørste da. Så kom han tilbake ca en halvtime senere, dritsur.

"Det var da ikke denne her jeg skulle ha!" Veiver med tannbørsten som en tulling

"Eh.. Neivel? Hva er det da?"

"Jeg skulle ha den børsten som var på tilbud! Men denne her koster jo dobbelt så masse!"

"Så.. Du tok feil børste? Hva gjorde jeg galt?"

"Hvorfor skulle jeg ville ha en tannbørste til denne prisen, når det er en annen børste til halv pris?!"

"Jamen.. Jeg visste da ikke at du egentlig ville ha den andre, alt jeg gjorde var å slå den inn.."

"Nei alvorlig talt! Den er ikke bra nok. Få snakke med sjefen din!"

*ringer sjefen*

Hvordan i huleste skulle jeg vite hva han egentlig ville ha? Er vi tankelesere vi som sitter i kassa?

Vi har en kasse som er midre enn de andre, så det er bare plass til en kunde sine vare om gangen. Som regel går det fint, men en gang var det en mann som var utrolig vanskelig.

Han hadde handlet en del, og jeg begynte å scanne varene til den neste kunden. Mannen gjorde ikke mine til å pakke sammen varene sine, og jeg slet med å få plass til resten. Jeg hadde full kontroll på hva som var varene til den andre kunden.

Plutselig sier mannen "du må ikke blande varene våre."

"Jeg har full kontroll, Fra og med denne her, er det hennes varer. Resten er dine."

Så hisset han seg opp over at jeg blandet varene, mens han bare sto der. Til slutt fikk jeg nok, og ba ham pakke sammen varene sine. "Nei, du er ansvarlig for at varene ikke blandes" svarte han.

Eh, nei. Jeg er faktisk ikke ansvarlig for dine varer etter at du har betalt. :filer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg så godt igjen i disse! :dry: På den forrige Kiwi butikken jeg jobbet på så var kundene ekstremt dårlige på dette! Men der jeg jobber nå er de overraskende flinke :nigo: Men er borti noen som ikke er så flinke og da.. Men jeg har begynt å passe ekstra godt på de som ikke bruker denne skillepinnen, jeg spør ofte "er denne varen din?".

Men det at folk spør om å ta ut penger rett før de skal slå koden sin er såå irriterende! Skjer maange ganger om dagen.. :sur: huff.

Må også bare fortelle om hendelsen på butikken i dag. Jeg var på jobben for å handle middag, så kommer jeg til kasse 3 (er stappa med folk og alle kassene er i bruk). Så mens kollegaen slår inn varene mine så buser hun ut at hun er så dritt lei hele kiwi! Jeg bare " :hakeslepp: ".. Han andre kollegaen min som står i kasse 2 snur seg og ser litt forbauset ut :fnise: . Lurer på hva sjefen hadde tenkt hvis hun hørte det :laugh: Men jeg forstår henne, det er et helvetes stress nå med sommertrafikken. Turister OVERALT, og det blir fryktelig stress på jobb, og det er ikke så gøy å stå i kassa i nesten 6-8 timer med sommertrafikk og ikke mulighet for et lite pusterom en gang. puh.

Endret av Tinalf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Jeg elsker køsystemet i London. Det er så mye bedre enn det norske.

Jeg pleier forresten å se an hvor mange varer de andre kundene har om det åpnes ny kasse. Har de mange varer og jeg få, går jeg gjerne foran dem. Er det motsatt slipper jeg dem foran meg.

Det danske køsystemet er heller ikke ille. Danskene er høflige i køer på matbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Jeg er ikke enig i det. Det er personen foran en som har rett til å bli ekspedert i en ny kasse.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest extra

Jeg jobber i matbutikk. Ei gammel dame pleier å komme innom flere ganger daglig, tror ikke hun har verken familie eller venner. Hun er en svært bitter figur. Hun er allerede blitt utestengt fra andre butikker i nærheten. No joke.

Hun handler ofte én og én drue, en halv brødskive, ett knekkebrød (etter å ha fått noen randome kunder til å åpne pakken for henne) eller ber om tre drops fra en doc-pakke osv. Etter å ha bedt henne om å slutte å åpne varene blir hun helt fra seg av sinne, og sier at hun ikke trenger mer enn tre pastiller. Jeg forstår henne på én måte, da hun er alene, men virkelig, man kan ikke selge åpnede dropsesker osv videre til andre.

Hun er også SVÆRT glad i tilbud, og er NØDT til å få det til tilbudspris. Hun stoler ikke på at vi i kassa klarer å scanne varen. Tilbudsprisen er allerede slått inn. Pølser til 19,90 kr var det eneste hun skulle ha, "ja, da ble det tjue kroner da" sier jeg.

"Nei de koster 19,90 på tilbud, hva feiler det deg? Er du ny her? Den koster ikke tjue"

"Det stemmer med prisen ja. Hvis du skal betale kontant så blir det 20"

"Tar dere ekstra gebyrer for å betale med penger?!"

"Nei, men vi har ikke 10 øre lenger, så det rundes opp..."

"Herregud er det lønnskontoen din all opprundingen går til eller?!"

Så ROPER hun høyt at jeg prøver å svindle henne, og at man ikke må komme i min kasse. Jeg bare står der og gjesper, for slike samtaler må jeg innrømme at jeg blir helt utmattet og klar av.

"Har du medlemskort?" spør jeg, hun lager nemlig kø.

"Hæ? Sporer du av!"

"Nei ok det ble tjue da."

"Du kan få 19,90 men IKKE NOE MER." skriker hun. Jeg venter i spenning

Så legger hun på en jævla tusenlapp, og skal få igjen 980...

"Vent! Jeg har 20 kr, så får jeg igjen et rundt tall!"

Så legger hun på den, og får igjen lappen sin... Deretter skjeller hun meg ut for dårlig service og håper jeg aldri kommer meg ut av lavmålsyrket kassadame. Jeg sier hun må ha en god dag videre og vær så snill å dra nå, men hun står og lager kø med å prøve å dytte tusenlappen ned i småpengelomma i lommeboka. Jeg liker vanligvis gamle damer men hun her gjør dette hver eneste dag, og kjefter på andre kunder, klager over pris, lager dårlig stemning.

Når hun nesten har dratt spør hun om hun fikk igjen pengene sine. Ja, det gjorde du.

"Nei? Jeg finner ingen tusenlapp i lomma!!" SÅ viser hun meg lommeboka, den lomma der sedler pleier å ligge, jeg bare

"Har du sjekka småpengelomma? Tror du putta den der.."

"STÅR DU OG KIKKER NED I LOMMEBOKA MI, SKAL DU RANE MEG ELLER? HELVETES KJERRING"

:sjokkert:

Har hun alzheimer eller en annen form for demens? Høres ikke bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...