Gå til innhold

Naturlig er BEST!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Til alle dere som barberer dere i hyt og pine; Slutt øyeblikkelig! Gud skapte oss med hår under armene, på leggene og mellom bena! Det er så utrolig unaturlig å fjerne dette! Venninnen min gjør dette (la jeg merke til i dusjen i svømmehallen) og det så jo ut som en mutant eller alien eller noe sånt! :hoho:

Nei takke meg til naturlig hårvekst! God jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, Gud skapte oss også nakne, men det betyr vel ikke at det er unaturlig å ta på seg klær?

For meg er det ganske naturlig å fjerne en del kroppshår av både estetiske og hygieniske grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest,

hvorfor så vanskelig å respektere at andre har et annet forhold til kroppshår enn hva du har? :roll:

(og typisk at en slik tråd startes av "gjest...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, Gud skapte oss også nakne, men det betyr vel ikke at det er unaturlig å ta på seg klær?

For meg er det ganske naturlig å fjerne en del kroppshår av både estetiske og hygieniske grunner.

Og av leire ! hmmf :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er opp til hver og en hvor mye hår de vil ha på kroppen...og hvor langt de vil gå for å bli hårløse. Man skal tross alt trives med seg selv og føle seg bekvem - og om noen da vil rake av seg alt - så la de gjøre det.

ikke rart det er krig i verden :o

:wink:

Lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ble litt opptatt av veninna di som så ut som en alien ! Heldig du som har sett en ( slik at du kan sammenligne )

Har du tenkt på at ALLE vi som barberer kanskje er halvt aliens og har en identitetskrise ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi la vekt på å trives?

De som føler seg bedre barbert barberer seg og de om ville være naturlige lot være.

Ikke pokkern om noen skal få bestemme hvordan tissen min skal se ut!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pokkern om noen skal få bestemme hvordan tissen min skal se ut!

:evil:

Kjempeenig med Lea.....Jeg vil bestemme selv, og jeg er absolutt ikke bekvem med hår overalt. Bortsett fra på armene - ikke under - for der har jeg ikke så mye hår uansett. Men la nå hver enkelt gjøre som man vil. Vi er da ikke farlige fordi om vi barberer bort litt hår......ikke er vi i noen slags syk sekt heller..... :Gjesp:

Vet ikke engang hvorfor jeg gidder å svare, men en ting jeg vet er at jeg ikke liker at mannen min har munnen full av mine hår når jeg skal kysse på han.....*for å dra det til en litt mer pervo side* :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...