Gjest Cruella Skrevet 27. desember 2002 #21 Del Skrevet 27. desember 2002 Går virkelig veien til en jentes hjerte gjennom rompa??? Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 27. desember 2002 #22 Del Skrevet 27. desember 2002 Lis -beth Nei det gjør vel ikke akkurat det - men det er da et herlig syn å se - en fin deilig rompe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 27. desember 2002 #23 Del Skrevet 27. desember 2002 Ja gjett om rompa til Kev var deilig! Håhåhå!!! 8) Nå kan dere angre nå...... jeg vet, jeg vet!!! og jeg angrer intet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 27. desember 2002 #24 Del Skrevet 27. desember 2002 Ja den frisket så absolutt opp på sidene her ...den korte tiden vi fikk se den *ler*.....så ædda bedda dere som ikke tittet innom i julen forresten ...Kevin ......var det virkelig din rumpe ....eller hadde du "lånt" den sjarmor: ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #25 Del Skrevet 28. desember 2002 Ingen kommentar, Lille Meg 2.... ingen kommentar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 #26 Del Skrevet 28. desember 2002 :o Aldri har vel en så kvisete, blek og hårete rumpe lagd så mye oppstuss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. desember 2002 #27 Del Skrevet 28. desember 2002 Lille Meg 2 skrev: "forresten ...Kevin ......var det virkelig din rumpe ....eller hadde du "lånt" den sjarmor: ......" Selvsagt var det Kevins deilige rumpe. Det kan JEG bekrefte! :kgblunk: :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 28. desember 2002 #28 Del Skrevet 28. desember 2002 :o Aldri har vel en så kvisete, blek og hårete rumpe lagd så mye oppstuss... Hallo Lasse :o Det var en søt, liten deilig rompe altså .............. Kevin ikke bry deg om Lasse, han er bare misunnelig på at du fikk så mye oppstyr på avtaren din.... Ikke sant Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 #29 Del Skrevet 28. desember 2002 jeg har også en søt sprettrompe, men om jeg viser den offentlig blir det jo bare bråk... Forstår defor ikke dette helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #30 Del Skrevet 28. desember 2002 Lasse da.... du kan jo ikke sammeligne å flekke rompe til alle på kjøpesenteret med et uskyldig lite stunt som dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #31 Del Skrevet 28. desember 2002 Så usikker kan bekrefte at det er tilfelle??? :oops: :oops: Noe jeg ikke har fått med meg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 28. desember 2002 #32 Del Skrevet 28. desember 2002 Kevin har klart å få 3 sider ut av rompa si Tro hvor mye lenger den blir.... Uansett i dag skal jeg ut å sjekke romper i rl, og takket være denne tråden har jeg fått meg et sammenligningsgrunnlag... Yes... here i come...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 28. desember 2002 Jenter ass.... alltid skal dere sammenligne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 28. desember 2002 #34 Del Skrevet 28. desember 2002 Næmmen Kevin daaahhhh.............husker du ikke :oops: Guud, nå blir jeg flau...........åsså vi som hadde det såååå fint :-? Men - det er greit. Tar du den tonen, så kan jammen jeg ogsås gjøre det! *marsjerer ut med nesa i sky* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #35 Del Skrevet 28. desember 2002 Kan ikke si jeg husker å ha gjort det godt for noen som ser slik ut som på avataren din, usikker... Sorry... Kom med noen fler hint da... Strømmen Storsenter?? Uansett er det godt gjort av ei jente å kjenne igjen en rompe på nettet... DET skal du ha for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 28. desember 2002 #36 Del Skrevet 28. desember 2002 Neida Kevin.... Skal ikke sammenligne så bokstavelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 #37 Del Skrevet 28. desember 2002 Kjenner jeg Anie rett, er hun mer interesser i det som er på motsatt side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 28. desember 2002 Forfatter #38 Del Skrevet 28. desember 2002 Godt jeg ikke la inn julebjellene mine som avatar da... Tviler på at skrukken min hadde tålt enhver sammenligning nå om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 28. desember 2002 #39 Del Skrevet 28. desember 2002 Da kjenner du meg ikke rett i det hele tatt Lasse :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 28. desember 2002 #40 Del Skrevet 28. desember 2002 Nå er ikkelangtidsminnet til Anie så innmari godt da , så.... Og jeg har jo hintet om at dere burde snakkes, så kanskje det hadde blitt litt mindre sultne blikk her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå