Kevin Skrevet 25. desember 2002 #1 Del Skrevet 25. desember 2002 Herved trekker Kevin sin rumpe seg fra markedet, og erstattes av en som er litt mer sømmelig, og iallefall gir MEG mer... Jeg innser at den var på kanten, og har ingen problemer med å bytte til en mer passelig Avatar. Sorry til alle som er blitt blendet og blinde og kanskje til og med ledet inn i vilfarelse (Lasse....) i den sammenheng, det skal aldri skje igjen, og lignende stunts fra min side vil nå bare komme på forespørsel (PM)! Ønsker dere alle en fortsatt god jul! Klem, Kevin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. desember 2002 #2 Del Skrevet 25. desember 2002 åååhhhh *stønner skuffet * .....likte mannerumpa bedre jeg ........ikke like spennende med en damerumpe da for oss kvinnelige brukere ....... På kanten ...tja ...du kunne jo laget til en liiiten truse på den da ..... Lille Meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #3 Del Skrevet 25. desember 2002 Neeeeei!!! Jeg likte rumpa jeg!! :D Det var jo en pirrende liten sak. Hehe. Fikk du refs av Gry siden du tok den bort da, Kevin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 25. desember 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 25. desember 2002 Caliente, avataren var jo ikke direkte s¸mmelig da.... Greit å sette en grense på det! Det neste hadde kanskje v¿rt en pirrende liten sak fra en annen vinkel på andre siden av kroppen igjen, og da er det gjort... Får heller gj¸re det på oppfordring da vet du.... Som på et sirkus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2002 #5 Del Skrevet 26. desember 2002 *whopahhhhhhhh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 26. desember 2002 Slik en kunstner jeg er, Lille Meg 2, ville jeg ikke besudlet mitt mesterverk på den måten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. desember 2002 #7 Del Skrevet 26. desember 2002 hehe ja ....men med i allefall en bitte liten truse ...så hadde du sikkert fått lov å beholde avataret ....til fryd for mange .... .........Selv om det er å besudle et mesterverk (men jo - jeg ser poenget ditt da ...et sted må grensen gå for hvilke avatar man kan ha......................hehe men likevel !!........ ) Lille Meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. desember 2002 #8 Del Skrevet 26. desember 2002 Har jeg gått glipp av rompa di Kevin :cry: Se å få den avataren på plass igjen, jeg liker ikke å gå glipp av noe - send den gjerne på pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. desember 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 26. desember 2002 Anie... du må lære deg til å være på plass når ting skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. desember 2002 #10 Del Skrevet 26. desember 2002 Hvordan gjør jeg det da Kevin.... Jeg som alltid er på feil sted til feil tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. desember 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har kjøpt meg en radar som slår inn hver gang noe skjer, slik at jeg alltid kan være på rett sted... Jeg var der da Tusenfryd skiftet sin avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. desember 2002 #12 Del Skrevet 26. desember 2002 Litt smisking pleier også å hjelpe, derfor er det ikke alltid så farlig å gå glipp av noe Tro om det er en teknikk som også fungere her - eller er det lettere i rl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 26. desember 2002 #13 Del Skrevet 26. desember 2002 *Liten føler seg uttafor etter å ha vært offline hele jula og gått glipp av rumpa til kevin* hmmmbpfh.... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. desember 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 26. desember 2002 Alt ordner seg for snille piker... ok... de slemme også da... Send en pm, så skal jeg fortelle hva som skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 26. desember 2002 #15 Del Skrevet 26. desember 2002 when i'm good i'm good, when i'm bad i'm better.... pm underveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. desember 2002 #16 Del Skrevet 26. desember 2002 Kevin Tro hvor mange pm du har fått etter denne tråden, du vet virkelig hvordan du skal få oss jentene på kroken du... nysgjerrige som vi er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. desember 2002 Forfatter #17 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg sier ikke bort, jeg sier ikke bort... Bare et morsomt lite stunt i disse alvorlige juletider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. desember 2002 #18 Del Skrevet 26. desember 2002 Ja jeg kan virkelig se deg for meg, der du sitter og ler av oss jenter som gjerne vil se en rompe Vel.. den som intet våger intet vinner...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2002 #19 Del Skrevet 26. desember 2002 Ja gjett om rompa til Kev var deilig! Håhåhå!!! 8) Nå kan dere angre nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #20 Del Skrevet 27. desember 2002 Caliente daaah... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå