Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2002 #1 Del Skrevet 25. desember 2002 Hei Trenger noen råd som kan hjelpe mot pms. I tiden før mensen tåler jeg absolutt ingenting. Trenger ikke skje mer enn at noen snakker til meg før jeg kjenner tårene komme(noe som har satt meg i en pinlig situasjon mer enn en gang), for når det først kommer er det vanskelig å stoppe. Også kan det snu den andre veien ved at jeg på død og liv må krangle om alt og går inn for å være mest mulig jævlig. Dette skjer i en drøy uke før mensen kommer. Har tenkt å søke meg inn i forsvaret fra høsten av, og da kan jeg IKKe ha det slik. Tror jeg vil slite ganske kraftig om jeg plutselig begynte å kjefte på befalet. :-) Derfor lurer jeg på om noen kjenner til noe som kan hjelpe mot dette, f.eks. helsekostprodukter eller andre ting. (om det og hjelper mot kraftige blødninger så ville det vært storartet) Legen vil helst ikke gi meg p-piller pga fare for blodpropp. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 25. desember 2002 #2 Del Skrevet 25. desember 2002 http://www.kvinnelegene.no/sporsvarPMS.htm Kanskje du finner noen råd der. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå