Gjest Mayamor Skrevet 10. juli 2006 #21 Del Skrevet 10. juli 2006 Enig med Plonk: Sett det i et perspektiv og tenk over skuespillet til Materazzi. Unødvendig av Zinedane, men OGSÅ av Materazzi! Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #22 Del Skrevet 10. juli 2006 Et feiltrinn og mannen er stemplet...? Håper at glasshusene til alle holder... Mayamor ← Og det uten å vite grunnen til feiltinnet en gang. Men jeg synes det er så synd at den italienske apekatten klarte å fremprovosere en sånn sorti for Zidane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. juli 2006 #23 Del Skrevet 10. juli 2006 Italienerne slengte dritt, drev å kløyp å sånn, FIFA er dritt forbanna på Italia faktisk, de har kommet opp med flere teorier om hva som ble sagt , enten noe om familien hans, noe rasistisk eller noe mere, husker ikke. Zidane lot noen ting gå til å begynne med men Italienerene lot seg ikke stoppe, de er dirty som vanlig, franske laget ble irriterte for de både så å hørte hele greia. Og til slutt kom det en mennesklig reaksjon etter trakkaseringen. Italia skal vite resten av verden missliker dem OG måten de vant på, og at seieren var UFORTJENT! Lev med det, seieren er ikke SÅ søt! :icon_mad: Zidane ble overrakt gull-fotballen VERDENS BETE SPILLER, velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 10. juli 2006 #24 Del Skrevet 10. juli 2006 Zidane skulle _ikke_ gjort det! Det var utrolig dumt og uprofesjonelt. MEN Dritsekken av en italiener (som er kjent som en kjempedrittsekk fra før) la opp til det fra begynnelsen, og heiv seg ned da Zidane stusset borti han. (nei, Zidane løp ikke...)-som vanlig skuespill av en italiener. Ergo, Dumt av Zidane, usportslig (og langt værre i så måte enn det C. Ronaldo gjorde) av italiereren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 10. juli 2006 #25 Del Skrevet 10. juli 2006 Underskriver på alt kloke Storebror skriver, unntatt æ i verre, så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #26 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg er så utrolig glad for at Italia vant! Jippi! Også så kjekke de er.. Jeg synes det var helt unødvendig å skalle han i brystet, JEG TROR grunnen til at han ikke gjorde det i ansiktet er fordi det ville sett alt for stygt ut. Masse blod osv. Jeg tror ikke Zidane ha kontroll på tempramentet sitt og det må man nesten kunne ha i fotball. Er ikke uvanlig at det blir slengt provoserende ting til hverandre på banen. Det er vel alment kjenT..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 10. juli 2006 #27 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jeg er så utrolig glad for at Italia vant! Jippi! Også så kjekke de er.. Jeg synes det var helt unødvendig å skalle han i brystet, JEG TROR grunnen til at han ikke gjorde det i ansiktet er fordi det ville sett alt for stygt ut. Masse blod osv. Jeg tror ikke Zidane ha kontroll på tempramentet sitt og det må man nesten kunne ha i fotball. Er ikke uvanlig at det blir slengt provoserende ting til hverandre på banen. Det er vel alment kjenT..? ← så han har ikke kontrtroll punktum. Ok. Men da er det rart Zidane har gjort noe slikt før da... Han italieneren har ser du.... Og han var nok ikke så kalkulerende at han tenkte over om det ville bli blod. Noe det ikke ville blitt av den lille dytten uansett. Vi skal ikke se bort ifra at det italieneren gjorde og sa var veldig lite uvanlig. Endret 10. juli 2006 av storebror* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 10. juli 2006 #28 Del Skrevet 10. juli 2006 Ifølge SkySports har Materazzi benektet å ha kalt Zinedine Zidane for en «sleip terrorist». - Det er absolutt ikke tilfelle, jeg kalte ham ikke en terrorist. Jeg vet ikke hva det ordet betyr en gang, sier Materazzi ifølge det italienske nyhetsbyrået ANSA. aha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovegeckos Skrevet 10. juli 2006 #29 Del Skrevet 10. juli 2006 Syns header'n til Zidane var velplasert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #30 Del Skrevet 10. juli 2006 Så fordi at italieneren var fucked up så skal Zidane synke til hans nivå, og enda lavere....? Kanskje det var taktisk på den måten at italieneren innså at hans lag var i ferd med å tape. Og at han burde gjøre noe for å få Zidane (som kunne redda laget sitt) til å klikke, dermed få rødt kort, og bli tatt av banen resten av kampen. Vet ikke hva han gjorde for å provosere, og det kan være det samme. Zidane gjorde forkastelig! Heldigvis kostet det han seieren... Heia Italia sier jeg! Og gnomen som mener at "hele verden hater Italia" kan snakke for seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #31 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Og han var nok ikke så kalkulerende at han tenkte over om det ville bli blod. Noe det ikke ville blitt av den lille dytten uansett. Skaff deg briller og se det klippet en gang til... Gi meg en I, en T, en A, en L, en I, og enda en A. I T A L I A Endret 11. juli 2006 av Misty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #32 Del Skrevet 11. juli 2006 Ifølge SkySports har Materazzi benektet å ha kalt Zinedine Zidane for en «sleip terrorist». - Det er absolutt ikke tilfelle, jeg kalte ham ikke en terrorist. Jeg vet ikke hva det ordet betyr en gang, sier Materazzi ifølge det italienske nyhetsbyrået ANSA. aha.... ← Ja, han er nok en klok og fredsommelig mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 11. juli 2006 #33 Del Skrevet 11. juli 2006 Skaff deg briller og se det klippet en gang til... Gi meg en I, en T, en A, en L, en I, og enda en A. I T A L I A ← Jeg ser at italieneren ikke trenger trampoline for å hoppe høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 11. juli 2006 #34 Del Skrevet 11. juli 2006 Ja, han er nok en klok og fredsommelig mann. ← Han slang drit ("tok igjen" som han sa) fordi Zidane så på han med et arrogant blikk da han hadde dradd Zidane i skjorta... Hallo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 11. juli 2006 #35 Del Skrevet 11. juli 2006 Det Zidane gjorde kan ikke forsvares. Det Mataratzi sa for noe sa han kan ikke forsvares. Burde Zidane utvisses. Ja han skallet han ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 11. juli 2006 #36 Del Skrevet 11. juli 2006 Det Zidane gjorde kan ikke forsvares. Det Mataratzi sa for noe sa han kan ikke forsvares. Burde Zidane utvisses. Ja han skallet han ned. ← Det er vel alle enige om:) Det kan imidlertid virke som om Matarazi kan vente seg en reaksjon. Det er i så fall bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #37 Del Skrevet 11. juli 2006 Zidane er sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #38 Del Skrevet 11. juli 2006 nei han er jo ikke det - huff og huff, disse 'Gjestene' She's got jungel-feever, she's got jungel-feever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #39 Del Skrevet 11. juli 2006 Han slang drit ("tok igjen" som han sa) fordi Zidane så på han med et arrogant blikk da han hadde dradd Zidane i skjorta... Hallo. ← Hallo. Jeg trodde det var opplagt at det var ironi. Individet er jo stokk dum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bønna Skrevet 12. juli 2006 #40 Del Skrevet 12. juli 2006 Jeg har svært liten respekt for folk som ikke har bedre kontroll på temperamentet sitt og tyr til vold på den måten -uansett hva som ble sagt i forkant. ← Også sier de at feminisstaten ikke er mannsfiendelig? Dette er et typisk mannsfiendelig syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå