Gå til innhold

go zidane!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

det stod respekt av hva zidane gjorde!!!!!!

italienern klyper åpenbart zidane i brystet og slenger myyye dritt!!!! dette tok ikke knekken på zidanes avslutning, tvert imot!!! enhver ville ha tilta!!!

go zidane!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Selv om Zidane åpenbart ble sterkt provosert av Materazzi, som forøvrig har rykte på seg for å være en spiller som benytter ufine midler, syns jeg han gikk langt over streken, og det var en trist sorti for VMs etter min menig beste spiller.

Syns forøvrig det var trist at ikke det beste laget vant!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lyst til å skalle ned en og annen italiener igår selv.. Fordømte aper som tar seg til rette... *grumle*

Men for glede meg over at Zidane gjorde det i det minste da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I mine øyner forandrer ikke dette noe om mannen.

Hvem er det ikke som på et tidspunkt eller ti har gjort noe i sinne som de angrer på etterpå...?

Zinedane vil alltid være en stor fotballspiller i mine øyner selv om han gjorde noe dumt i går.

Italia vant ufortjent. Frankrike var absolutt best i kampen.

Men det er målene som teller - så konklusjonen er vel at livet ikke alltid er rettferdig...

Mayamor ikke innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidane er en stor fotballspiller, det er det ingen tvil om. Men hadde han vært så stor som vi ønsker, så hadde han vært en større mann enn som så. Jeg mistet MYE respekt for han i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Zidane er en stor fotballspiller, det er det ingen tvil om. Men hadde han vært så stor som vi ønsker, så hadde han vært en større mann enn som så. Jeg mistet MYE respekt for han i går.

Du mistet respekt for et annet menneske uten at du vet noe som helst om årsaken til det han gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg synes Italia vant helt fortjent jeg. De var jo dritafulle alle mann, det så jo alle - de datt jo i et enda kjør. Litt av et mesterstykke å klare å vinne under sånne betingelser.

Godt det ikke blåste på stadion, da hadde de vel ligget langflate hele kampen.

Etter hvert kommer det ut hva den italienske idioten (husker ikke navnet - Matarazzi?) sa og gjorde, og da vil jeg tro at forståelsen for Zidanes reaksjon blir noe større.

Synd Zidane ikke kalrte å overse det. Han har nå fått sin straff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mistet respekt for et annet menneske uten at du vet noe som helst om årsaken til det han gjorde?

Jeg har svært liten respekt for folk som ikke har bedre kontroll på temperamentet sitt og tyr til vold på den måten -uansett hva som ble sagt i forkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har svært liten respekt for folk som ikke har bedre kontroll på temperamentet sitt og tyr til vold på den måten -uansett hva som ble sagt i forkant.

Nå må dere roe dere ned? Vold? hva vet dere om det? Hva vet du om hvor hardt han skallet? Det vi vet er hvor dyktige enkelte italienere er på å falle av den minste berøring.

Jeg mener ikke å bortforkalre det Zidane gjorde, men å miste respekten for et annet menneske og å stemple ham som voldsmann FØR dere vet hva som utløste hendelsen blir bare dumt.

Det står visst noe i Dagbladet om Matarazzi nå, men jeg kommer ikke inn på den siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok løpefart og kjørte hodet inn i brystet på en motspiller. I mine øyne er det vold, uavhengig av hvor lett motspilleren falt (og ja, han falt lett).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Han tok løpefart og kjørte hodet inn i brystet på en motspiller. I mine øyne er det vold, uavhengig av hvor lett motspilleren falt (og ja, han falt lett).

Som sagt, det er ofte smart å vente med å dømme før man kjenner hva som har skjedd.

Dette er forresten definisjonen på vold i ordboka

brutal bruk av fysisk makt
Så veldig brutal tror jeg ikke Zidane var. var langt mer brutale og farlige ting som skjedde i den fotballkampen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig det var så ille som det så ut som? Italienere er tross alt eksperter til å spille når slikt skjer.

Hildesol gå hjem å pul mora di din jævla svartskalle, kan få det til å koke for noen når de er under hardt press.

Det er urutinert å gjøre det, men jeg synes nå nyhetene blåser dette vel mye opp. Men vi elsker nå da å kose oss over at folk driter seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis jeg stormløper mot deg og berører deg lett med håndflaten så du knapt merker berøringen, men likevel velger å kaste deg ned og vri deg i skuespillersmerter - så har jeg utøvd vold mot deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mistet respekt for en mann som har som jobb å spille fotball.

Jeg jobber i bhg og banker ikke unger selv om de oppfører seg som dritt til tider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette sier iallefall Lars Tjærnås om Materazzi i Dagbladet i dag.

Jeg må si jeg kjenner Materazzi godt. Det er en spiller det er vanskelig å ha sympati med. Han blir kalt «Dyret» i Italia, og er ikke det man vil kalle en kjælegris. Han er farligere med fotballsko enn enn psykopat med øks. Materazzi går gjerne fra å være hard til å bli stygg. Han er grisete - punktum. Samtidig er han god, og han fikk heldigvis vist fram den sida av seg selv også.

Tror vi bør vente med å korsfeste Zidane inntil vi vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg jobber i bhg og banker ikke unger selv om de oppfører seg som dritt til tider..

Ja, det var jo en god sammenligning. ;roll:

Jeg mister respekt for folk som dømmer andre før de kjenner bakgrunnen. Og jeg synes det er skremmende at folk med så dårlig vurderingsevne jobber med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var jo en god sammenligning. Du bør være stolt av den.

Forresten så var det visstnok terrorist han ble kalt (men det er jo nesten berettiget, han er jo tross alt en muslim).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, det var jo en god sammenligning. Du bør være stolt av den. 

Forresten så var det visstnok terrorist han ble kalt (men det er jo nesten berettiget, han er jo tross alt en muslim).

:ler:

Og da er han vel automatisk tilhenger av binLaden, så da er det bare rett og riktig at Materazzi var ufin mot ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plonk ikke innlogget

Jeg synes heller ikke den skallingen var så ekstrem som alle kommentatorene vil ha det til. Hvis Zizou ville skade Materazzi, ville han ha skallet ham i hodet. Nå ser det bare ut til at han blir gørrlei drittpreiket hans og får ham overende for å få litt fred. Selvsagt helt tåpelig og tankeløst gjort, men Materazzi gjør det maksimale ut av det og blir liggende i mange minutter for at dommerne skal oppdage hva som har skjedd. Etterpå løper han videre glad og fornøyd og virker på ingen måte spesielt skadet.

Jeg er skuffet over Zidane og ergrer meg grønn over at Italia vant, men etter reaksjonene på Zidane å dømme skulle man jo tro at fyren hadde drept noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...